Wolf
A więc tak zmieniłem dziś chłodnicę "DENSO" już przeciekać zaczynała w solce D16Z6 na inną "NISSENS".
http://www.allegro.pl/ite...8_b_okazja.html <dokładnie tą co w linku> Wlałem petrygo do chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego odpaliłem auto żeby pochodziło na luzie i było ok, tak z 5 minut pochodził i wyłączyłem silnik. Po kilku minutach pojechałem do sklepu, kiedy go później chciałem odpalić zapaliły się standardowo kontrolki check engine, kontrolka oleju i akumulator, check zgasł a te dwie dalej się paliły przekręciłem kluczyk i silnik normalnie odpalił przejechałem ok. 1km i zatrzymałem się aby sprawdzić poziom petrygo, w zbiorniczku wyrównawczym było a z chłodnicy weszło w obieg, odczekałem chwilkę i dolałem jakiś litr i znowu to samo kontrolki się palą i nie chcą zgasnąć . Po przyjeździe do domu podłączyłem starą chłodnice z wiatrakiem i dalej to samo Wskaźnik temperatury mi nie działa od dawna tzn. jak jest zimny to pokazuje 1/4 a jak jest zagrzany to 3/4 <źle wsadzona wskazówka > I teraz jest tak wczoraj miałem wymianę oleju a kilka dni temu przekaźnik pompy paliwa przelutowałem. Nie wiem czy to ma coś z tym wszystkim wspólnego
Naprawy które przeprowadzałeś mają mało wspólnego z zapalaniem się tych kontrolek... sprawdź przewody pod maską czy nic Ci się nie rozpięło i czy wszystko dobrze styka...
Przewody i wtyczki są ok ale za to obroty mi do góry skoczyły jak normalnie odpalałem to miałem 2 tys tak teraz mam ok. 2200 obr/min.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl