ďťż

Wolf

witam czy półoś od zwykłej crki pasuje do ee8? chodzi mi o prawą strone, wstawiona od ed9 z przegubem wew. i coś podczas jazdy stuka


półoś od ED9 jest minimalnie dłuższa od EE8 (tak wynika z manuali w sekcji driveshafts, jakieđ 1,5+2cm). Pewnie CI przegub wewnętrzny stuka. A wieloklin wchodzacy w skrzynie i w piaste pasuje wogole??

P.S. Te dlugosci mierzone sa lacznie z przegubem wewnetrznym miedzy skrzynia a piasta, to takie optimum przy montowaniu manszet i skladaniu do kupy, ale pewnie wynika z dlugosci polosi. Nie porownywales ich??
dzieki ci, wszystko co piszesz lacznie z różnicą długości sie zgadza, mechanik założył od ed i przegub wewnętrzny mocno stukał, ale juz mam dobrą i jest ok

[ Dodano: 2007-12-05, 08:24 ]

a czy półoś od crxa I generacji pasuje do ee8?

z manula wynika że są ciut krótsze (przynajmniej prawa, bo lewa jest liczona dwuczęściowo) od ED9 ale w dalszym ciągu dłuższe o prawie centymetr niż EE8, dokładnie podają 471-476 dla III gena Civ (czyli I CRX), a dla EE8 463,6-468,6. Poza tym piasty mogą być inne w tym Civie i wogóle nie wsadzisz tej półosi w piastę od EE8. Do tego przegub wewnętrzny w niektórych wersjach ma inną konstrukcję (jest jakieś nietypowe łożysko kulkowe zamiast tego krzyżaka z kamieniami) pewnie w tych słabszych. Sama półoś jest pewnie cieńsza/slabsza niż w EE8. Z ITRa też nie pasują, bo w piastę EE8 nie wejdą i są za długie z uwagi na większy rozstaw kół. To samo z B16A2 z 5gena tam podają długość półosi z przegubem wew 500-505 czyli wogóle kaplica. To samo z EK4. Na pewno by podpasowało z integry 90-93, bo tam oprócz zaiweszenia to i heble są takie same wersji z B16 czy B18... a czemu nie chcesz od B16A1?? Nie możesz dostać?


urwałem półoś i mechanik wsadził mi od ed9, oczywiscie tarło, miał w warsztacie prawdopodobnie od I gen, założył i pasuje, nie wiadomo tylko dokładnie z jakiego to samochodu, moze integra, w każdym razie na oko byly identyczne
w jaki sposób urwałeś? Mógłbyś opisać więcej co się stało, pękła gdzieś, popierdzielił się ten wieloklin czy jak? Ja ostatnio wymieniałem manszetę przy wewnętrznym przegubie i mam mały luz na tym pająku co się zakłada z kamieniami na półoś. Tak się zastanawiam, czy i ja czegoś nie popsuje zaraz.
ten krzyżak wcześniejszy właściciel przyspawał do półosi w kilku miejscach, pewnie te zabezpieczenie nie trzymało i widocznie rozhartował stal. Półoś urwała się za krzyżakiem

ten krzyżak wcześniejszy właściciel przyspawał do półosi w kilku miejscach, pewnie te zabezpieczenie nie trzymało i widocznie rozhartował stal. Półoś urwała się za krzyżakiem ale lipa. "Zły dotyk boli przez całe życie". To hasło pasuje jak ulał do niektórych aut, szczególnie chyba CRXów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl