Wolf
Czy sprawe załatwi przejściówka obd2a na obd1, czy jeszcze trzeba coś zmieniać? Silnik b18c4 ecu p9k, obd2a, chciałbym zastosowac p28 a moze lepiej p30? Potrzebuje wystroić silnik.
Nie potrzeba zadnej przejsciowki, B18C4 ma wiazke OBD1.
P28 i P30 to sprzętowo identyczne komputery
lepiej p28, niektóre wersje p30 czasem pokazuja humory
Czyli p28 i to wszystko. A z jaką mapą najlepiej? Jeszcze krótki kolektor ssący albo ten co jest tylko z wyłaczoną obsługą zmiennej dł. kanałów ? Słyszałem jeszcze ze przy tej konwersji wyskakuje kod błędu 22-VTEC pressure valve, jak to rozwiązac?
Mapa np P72 z B18, a blad mozna wylaczyc w mapie majac platna wersje Croma, albo zrobic bypass lącząc piny A4 i D6.
A czy po połączeniu tych pinów nie bedzie tak, że Ecu ciągle będzie ''myślał'' ze jest odpowiednie cisnienie oleju do załączenia vtec'a?
p.s. czy ktoś u nas stroi na płatnej wersji Crome?
A czy po połączeniu tych pinów nie bedzie tak, że Ecu ciągle będzie ''myślał'' ze jest odpowiednie cisnienie oleju do załączenia vtec'a? nie, normalnie komputer chcac wlaczyc VTECa daje napiecie na A4, jesli krzywki sie przestawia (pojawi sie cisnienie oleju), zawor daje napiecie na D6 aby komp zmienił mape.
Teraz poprostu pojawiajace sie napiecie na A4 jednoczesnie zmieni krzywke i zmieni mape.
Co ciekawe, Honda od `96 roku zrezygnowala z tego czujnika cisnienia oleju vteca.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl