Wolf
Mam pytanie... może dla nie których bardzo proste..
wszędzie czytam ze przy konwersji z obd0 na obd1 trzeba zmieniać aparat zapłonowy... moze mi koś wytłumaczyć jaka jest różnica miedzy tymi aparatami.. i dlaczego sie zmienia aparat przy konwersji ?
BTW zmieniam moim d16z5 z OBD0 na OBD1 bo chcemy stroic auto na Crome.
na czym to polega nie powiem dokladnie, ale da sie przerobic aparat zaplonowy pod obd1 wiec nie trzeba kupowac
a znasz moze kogosc kto to robil.. albo moze masz jakis link gdzie jest jakis opis ?
ecu obd0
http://www.civic4g.pl/for...f/f_0006834.jpgaparat zaplonowy obd0
http://www.civic4g.pl/for...f/f_0006836.jpgaparat zaplonowy obd1
http://www.civic4g.pl/for...f/f_0006835.jpgtext BOBASA
http://www.geocities.com/kurtsi_on/page7.htmltu wiele info na ten temat
Na dniach bedziemy rozbierac aparat OBD0 i OBD1 ... zobaczymy czym sie roznia
a moze mi ktos powiedziec czy aparat od d15b7 bedzie ok to konwersji d16z5 na obd1 ?
nie. do konwersji d16z5 na obd1 potrzebujesz aparat z d16a9 obd1.
Jezeli chce zeby idalne pasowal na mocowania... czesto do konwersji uzywane sa aparaty np. od d16z6... i dlatego pytam o d15b7
a jak to jest z konwersja z OBD1 na OBD 0? bo wlansie chce sobie wlozyc d16z5 do civica 5g w ktorym byl d15b2, jedni mowia ze wiazki nie trzeba zmieniac tylko ja lekko przerobic, drudzy ze sie nie da wiec jak to w koncu jest? ma ktos jakies schematy? moze ktos kto to robil?
a jak to jest z konwersja z OBD1 na OBD 0? bo wlansie chce sobie wlozyc d16z5 do civica 5g w ktorym byl d15b2, jedni mowia ze wiazki nie trzeba zmieniac tylko ja lekko przerobic, drudzy ze sie nie da wiec jak to w koncu jest? ma ktos jakies schematy? moze ktos kto to robil? a poco ??
wez sobie wiazke z d15b7 i aparat z rovera one sa w obd1 a latwiej znalezc niz cvc5g w obd1 z d16a9
lepiej strojic
poco sie cofac o epoke
no tak tyle, ze d15b2 w civiku 5g to nie jest OBD1 tylko prawie obd1 i wiem ze mozna to latwo przerobic a ze juz silnik wiazke aparat i wszystko ma z crxa wiec pytam, bo po co sie w dodatkowe koszta wpedzac?
śmiało możesz ładować tam aparat od d16z6
Ja tak mam i wszystko jest ok. Tyle że ja mam kompa od Vtec-a i OBD1 ale w civie 4gen. Wydaje mi się że po to przy przejsciu z OBD0 na OBD1 zmienia się również aparat żeby ecu nie świrowało z błędem (czujnika położenia 1 wału), którego w OBD1 nie ma bo jest w aparacie zapłonowym. Jak się mylę proszę poprawić
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl