Wolf
Mam zagwostkę.
Do H22A5 wkładam P28 i ...pojawiła się wątpliwość:
OBD2 ma i musi mieć wtryski pracujące w trybie 'saturated'
OBD1 używa 'peak and hold'
Czy zmiana na OBD1- P28 ciągnie za sobą również wymogi co do wtrysków?
oraz druga część wątpliwości
- kopułka i dystrybutor w OBD1 podobno są inne, czy to prawda, że również trzeba to zmienić przy konwersji?
Dzięki
JEŻELI P28 jest OBD1, to:
wtryski P&H (jak jesteś zainteresowany, to mam takowe na zbyciu)
z aparatem to jest taki temat, że zmieniła się jego budowa wewnętrzna- jest fotocośtam zamiast mechanicznego sygnały, jakie z siebie wydziela są takie same. dodatkowo wyszedł z tego aparatu czujnik położenia wału na obudowę pompy oleju, ale to wciąż nie zmienia charakterystyki układu jeśli kabelki z tego czujnika trafią we właściwe miejsce w kompie.
Jeśli coś się pogryzie, to dostaniesz CEL i wtedy będzie wiadomo, co boli
No kto będzie wiedział jak nie Ty
P&H które masz to może RC 750cc?
nie, nie fabryczne H22 345cc
hondata sobie poradzi z tymi dylematami
romi, ar ju siur? bo już je prawie sprzedałem
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl