ďťż

Wolf

czesc.
mam problem z konwersja obd0 na obd1.
mam crxa d16z5 a obd1 wziolem od civica eg5 d16a9(komp i aparat)
po ogarnieciu kablekow i zalorzeniu kompa i aparatu odpalam samochod. i strasznie go zalewa i pokazuje sie check i fura gasnie. co lepsze to po sprawdzeniu bledow okazuje sie ze blad to 68!!! a wiadomo ze nie ma takiego bledu na obd1.
po zamianie kompa na p28 jest to samo po zamianie apartu z b16 tez jest to samo.
co to moze byc.
jeszcze jedna sprawa czy jak w civicu tym co bralem obd1 byly wtryski wysokoomowe to usiebie w z5 (gdzie wtryski sa niskoomowe i jest rezystor) musze zrobic tez wysokoomowe??
prosze o rady bo nie mam pojecia co mam zrobic teraz.


Wiązka przerabiana czy przejściówka?

Wygląda jak byś miał nieprawidłowo podłączone wtryskiwacze, może któryś leje cały czas. Wykręć świece i włącz zapłon, będziesz słyszał/widział.
przerabiana wiązka.
ok a wiec dalsze problemy.
sprawdzilismy wszystkie kable i jest wszystko ok.
i jak w p29 wylutowalismy te podzespoly ktore trzeba wlotowac zeby corme dzialal fura odpala i jest blad ima. ale ogolnie wszystko dziala wiadomo zalewa do ale nie az tak jak wtedy.
teraz pytanie jakim epromem mozna zastapic ten 29c256??
czy mozna go zastapic 27c256??


29c256 to flash, więc nie musisz go zastępować. Możesz go kasować na programatorze ("prądowo") i ponownie programować.
Hmm.. co to jest IMA?

A po co chcesz go zastapic?
bo nie moge go nigdzie kupic. mam tylko 27c257
ima to jakis czujnik atmosferyczny
Chyba masz na mysli Atmospheric Pressure Sensor.... blad 14?
Jak masz jeden 29c256 to po co Ci wiecej? To jest pamiec flash...
ale niemam 29c256
gdzie kupic?
To na jakim epromie teraz samochod pracuje bo ja tu czegos nie rozumiem....

O 29c256 ciezko w PL, ogolnie ciagnie sie to z USA, moze tu:
http://www.unitrel.pl
blad nr. 11 jest co to za blad??
Nie ma takiego bledu, cos nie tak z wiazka....
ale czy wtedy auto by odpalalo??
IMA jest w OBD0 w silnikach D16A9, jest to coś w rodzaju potencjometru do ustawiania składu mieszanki - zamiast lambdy.

A to nie jest po prostu błąd 1 - sonda lambda?
elmer, ma racje bo p29 ktore mam jest z silnika d16a9(obd1) w kotrym jest ten blad.
nie to jest blad 11
No to wgrasz inna mape i bedzie luz.


O 29c256 ciezko w PL


W Polsce nie ma żadnych problemów z kupnem takiego flash'a np. atmel AT29c256
przynajmniej we Wrocławiu, na Ulicy Polaka w elektronicznym.

pzdr
problemow ciag dalszy.
przekrecajac kluczyk przekaznik wariuje, wlacza sie i wylacza caly czas. do tego silniczek krokowy dostaje 12v i strasznie go slychac. co to moze byc
Skoro na seryjnym komputerze dziala, a z EPROMem nie, to masz wgraną złą mape jak juz Ci mówiłem.
teraz jest tak ze nie dziala na zadnym komputerze. sprawdzalismy rozne mapy i nic caly czas przekaznik wariuje i silniczek krowy. jutro sprawdzamy kable jeszcze raz

caly czas przekaznik wariuje i silniczek krowy

Ostatnio jak sprawdzaliśmy u kumpla w seacie który bezpiecznik jest od alternatora, to jak wyjmowaliśmy któryś z kolei, w jednym momencie zaczął napieprzać jeden z przekaźników jak wściekły, temat nie był interesujący, więc nie wiem od czego był ten przekaźnik ani bezpiecznik, ale teoretycznie mogło to mieć związek ze sterowaniem przez komputer, spróbuję się dowiedzieć co to było, może natrafie na jakiś dobry trop i w twoim przypadku....

ps.
ja bym raczej szukał błędu gdzieś w instalacji, możliwe również że macie gdzieś zimnego luta przy epromie.( ja tak miałem i też sie naszukałem )

pzdr.
no walsnie. temat przekaznika ogarniety. spalony bezpiecznik od ecu.
co do zimnego luta to nie masz szans bo biore inny komp i jest to samo.
wies sytulacja jest taka
ze
seryjny komp i seryjna mapa i fura odpala. fakt ze nie mozna to nazwac narmalna praca ale chodzi (jest blad IMA) bo wsadzeniu zworki na przekierowanie na croma po przekreceniu kluczyka silniczek zaczyna dzialac na maksa (12v) i i jest blad kompa. (check pali sie caly czas)
sprawdzalem tez na innych mapach i jest to samo. wsadzam innego kompa jest to samo.
co to moze byc??
czy moze ktos napisac na hondatechu albo pgmfi taki temat bo juz sam nie wiem co mam robic??
sprawdzaleś na innym kompie z innymi mapami?
Wsadziliście mape ktorej nie ogarnia ten komp...
Tak jak napisane powyzej, inny komp z inna mapa.
Jeszcze jest jedna opcja ze ecu jest zle przerobione lub flash jest do kitu...
Ja bym wzial chipowane p28/p30 i zaczal to ogarniac.

Sam mialem takie problemy z p13 klienta... malo ktory program chcial banglac na nim mimo ze wszystkie byly p13... po prostu różne boardy.
Skoro na seryjnych komputerach dziala to chyba odpowiedz jest prosta prawda?
Zle przerobiony komputer lub zła mapa.
To napisalem, wiec raczej tak.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl