Wolf
siema. Mam taki problem... po wymianie lozyska w skrzyni, zlozylem wszystko do kupy (silnik+skrzynia) wsadzilem do budy. Sprawdzilem czy wchodza wszystkie biegi i nagle Zonk. 1,2,3,4 wchodza 5 opornie, a "wsteczny" nie ch... nawet nie drgnie...;/ co to moze byc??
Ps. nie ma jeszcze oleju w skrzyni jakby co... ale to raczej nie jest tego wina..
prosze o jakiekolwiek wskazowki..
pozdro
miałem tak samo jakos to rozruszałem jak skrzynia była jeszcze niezamontowana.Pozniej załozyłem obudowe do niej przykreciłem do sinika zalałem olej i git
czyli co musi sie rozruszac jak zaleje olejem??;> bo silnik juz jest caly zlozony spiety ze skrzynia i siedzi w budzie... a wyjmowac teraz skrzyni nie bardzo...;/
[ Dodano: 2009-08-26, 20:52 ]
Możliwe, że masz źle założony tryb, tzn odwrotnie. Ja miałem tak u siebie. Problem ze wstecznym i 5-tym biegem.
Może to i dziwnie zabrzmi ale ja mialem podobny problem i okazało się zę wodzidło od 5 biegu i wstecznego bylo za luźno przykręcone i nie wchodzily mi biegi.Skreciłem wszystko ładnie i dziala do dzisiaj
silnik dzisij odpalony przejechalem sie kawalek ale nie moglem pod garazem znowu wrzucic wstecznego...;/;/ skrzynia zalana olejem i nadal nie wiem co to jest... po prostu jakby cos blokowalo wsteczny drazek nie chce wejsc na miejsce wstecznego...;/
Zdejmowałeś może synchro z 5 biegu, przy wymianie łożyska? Tam jest taka spręzynka, może ona blokuje wbicie piątki. Wyjmowałeś "choinki z obudowy? Możę brakuje podkłądek? Jest też opcja ze masz źle skręcone wybieraki od wstecznego i 5 biegu, tuż pod trybem Fd. Wsteczny z natury ciężej wchodzi-spróbuj wcisnąć sprzęgło kilka razy i jeszcze raz wbić wsteczny.
jak nie masz oleju to normalne, dopiero jak olej sie wszedzie dostanie to wsteczny wejdzie, i sie rozrusza, skladaj zalewaj oliwa i sie wyrobi
jak nie masz oleju to normalne, dopiero jak olej sie wszedzie dostanie to wsteczny wejdzie, i sie rozrusza, skladaj zalewaj oliwa i sie wyrobiprzecież napisał ze skrzynia zalana olejem
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl