ďťż

Wolf

Mam taki problem w rexie że wchodzą mi ciężko biegi 1 i 2 podczas jazdy a podczas postoju nieraz wcale nie mogę wbić żadnego, kiedy jadę 3,4,5 wchodzą normalnie i wsteczny tez jest ok. Nie wiem może po prostu trzeba wymienić olej albo coś z cięgnami ???, proszę o poradę, dzięki


Jeśli sprzęgło Ci łapie już przy samym dole, to prawdopodobnie kończy Ci się linka. Podciągnij ją troszkę (tam gdzie linka wchodzi na dół mniej więcej przy aku masz regulacje)
Jeśli sprzęgło łapie ok, to może olej?
sprzęgło łapie dobrze gdzieś pośrodku
Wymień olej, to niewiele kosztuje, a na pewno nie zaszkodzi Możliwe że poprzedni właściciel Twojego CRX'a zalał go jakimś hipolem czy innym najtańszym wynalazkiem...


a nie slyszysz czasem takiego szumu i syczenia pod maska?? bo mi tez ciezko juz wchodzą co oznacza ze poprostu sprzęgło zaczyna się kończyc. Najczęściej pada docisk, a pedał sprzęgła chodzi Ci lekko czy raczej juz ciężej??
nie szumów żadnych nie ma, sprzęgło chodzi lekko,
a z tym ciężkim sprzęgłem to sprawdź najpierw linkę, bo ja tak kiedyś miałem, że wymieniłem linkę na nową i strasznie ciężko mi chodziło sprzęgło, linka poprostu kiepskiej jakości zamiennik i spowrotem wymieniłem tym razem na używaną z rozbitego crxa i jest dobrze, ale docisk tez może być, ale zawsze warto sprawdzić najpierw banał
witam.mam podobny problem a mianowicie podczas postoju i jazdy:
-1bieg-ciężko
-2b-lżej
-3,4b-normalnie
-5b-tak jak 2b
-R-normalnie ale czasem problem ze znalezieniem
przy ciężko to nie że jakąś mega siłe trzeba przyłożyć, ale na pewno powinno być lżej

Pedał sprzęgła przy wciskaniu do połowy lekko, później ciężej wchodzi. Bierze od 1/3 wysokości. Przy ruszaniu słychać ciche "chroboczeniu" do ok.2 tys obr. Podczas jazdy przy zmianie biegu czy lewarek dam do końca w lewo (np jakbym dawał 1 albo 2) czy w praw(5bieg) słychać cichy szum ale po wrzuceniu biegu już cichutko. Przy odpalonym podczas wrzucania R trzeba powoli a i tak nie zawsze za 1 razem wejdzie. Linki osobiście nie wymieniałem ani oleju w skrzyni. Objawy się nie nasilają od kupna czyli ponad rok, ale wkońcu przydałoby się coś z tym zrobić :d

pomocy
To może olej należałoby wymienić?
zaczne od oleju i dam znać czy coś się zmieniło
miałem podobne objawy, u mnie biegi wchodziły normalnie na zimnym silniku i przez pierwsze 30-50 km jazdy już na ciepłym, wymiana linki załatwiła sprawe polecam użytkownika chinczyk zapewne ma na stanie linke w dobrym stanie

Mam taki problem w rexie że wchodzą mi ciężko biegi 1 i 2 podczas jazdy a podczas postoju nieraz wcale nie mogę wbić żadnego, kiedy jadę 3,4,5 wchodzą normalnie i wsteczny tez jest ok. Nie wiem może po prostu trzeba wymienić olej albo coś z cięgnami ???, proszę o poradę, dzięki no ja mialem podobny przypadek w swoim reksie i co sie okazalo ze w skrzyni zabezpieczenie od mechanizmu roznicowego poszlo i dostalo sie w ciegno od zmiany biegów wiec rozebralem skrzynie na czesci pierwsze wymienilem uszkodzone elementy i przy okazji zrobilem sobie hybryde po złozeniu skrzyni bylo wszystko ok
to ja sie podepne pod problem, tyle ze u mnie jest tak ze nie moge 1go biegu wpiąć na postoju jest moment takiego zachaczenia,a czasem kiedy auto sie toczy i włącze to zgrzytnie jak by synchro. skrzynia jest po wymianie łożyski i problem pojawił sie po ok 1000 km dopiero. znów rozbierać??

to ja sie podepne pod problem, tyle ze u mnie jest tak ze nie moge 1go biegu wpiąć na postoju jest moment takiego zachaczenia,a czasem kiedy auto sie toczy i włącze to zgrzytnie jak by synchro. skrzynia jest po wymianie łożyski i problem pojawił sie po ok 1000 km dopiero. znów rozbierać??

bardzo glupie pytanie ale... a zalales oleju tyle ile trzeba? bez urazy ale to sie zdaza i wiadomo jak sie konczy. ja np kiedys mialem ok. 1/5L oleju ktory cieć nazwal shitem i po zalaniu jeszcze wiekszego szitu jakim jest mobil przekladniowy, mimo wszystko skrzynia zaczela zupelnie inaczej pracowac.

dla potomnosci. skrzynia L3 - przy wymianie 1,7L oleju, przy rozbieraniu 2,4L - to wg manuala, ale i tak zawsze wchodzi 2L
wymieniłem olej, pojeździłem cały dzień i problem z biegami ustapił
Jaki olej zalałeś??
Zapewne MTF, choc moge sie mylic. Mam podobny problem i MTF na stoliku, zastanawiam sie czy rozkrecac skrzynke czy zalewac oliwe.
kupiłem w ASO...nie powiem ile dokładnie zapłaciłem ale ok 60zl za litr

[ Dodano: 2010-03-10, 16:10 ]
Grażyna, jak masz stary olej to nie ma nad czym się zastanawiać Chyba, że coś jeszcze dolega skrzyni...
Olej w skrzyni zlany, prawdopodobnie oryginal z fabryki
zaleje mtf i zobaczymy czy jest roznica.
bardzo glupie pytanie ale... a zalales oleju tyle ile trzeba? bez urazy ale to sie zdaza i wiadomo jak sie konczy. ja np kiedys mialem ok. 1/5L oleju ktory cieć nazwal shitem i po zalaniu jeszcze wiekszego szitu jakim jest mobil przekladniowy, mimo wszystko skrzynia zaczela zupelnie inaczej pracowac.

dla potomnosci. skrzynia L3 - przy wymianie 1,7L oleju, przy rozbieraniu 2,4L - to wg manuala, ale i tak zawsze wchodzi 2L[/quote]

zalałem mobilem,ale nie przekładniowym,tylko zwykłym półsyntetykiem bo taki mi w sklepie wg katalogu znaleźli. oringi nowe, zero wycieków i wlane równe dwa litry. dzisiaj sprawdziłem i poziom jest oki. problem wyszedł po 1000 km dopiero i wszystko wskazuje na synchronizator, bo na wyższych obrotach przy wpieciu jedynki zgrzyta. nie bede zalewał mtfu i liczył ze nastanie cud i sie naprawi.
wlej a naprawde sie zdarzy )
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl