Wolf
Witam !
Interesuje się swapem od pewnego czasu.. ciekawi mnie jakie silniki wejdą do ED9 bez większych rzeźb ... wiem ze nic nie jest plug&play , ale powiedzcie mi które z poniższych silników są najłatwiejsze do zeswapowania i które się w ogole mieszczą pod machą :
B16a2
B18c4
H22a
Jeżeli macie też inne propozycje to chetnie je poznam. Pzdr.
ło ja pier dole rozjebal mnie ten temat do dzialu HUMOR go
Interesuje się swapem od pewnego czasu..ok
DAJ KAMIENIA !!
tak teraz mogę to powiedzieć... on jest hardcorem!
co za wiara ... widze ze na forum nawet nie mozna zadać prostego pytania .. niewazne czy jest juz gdzies na nie odpowiedz - skoro pytam to znaczy ze nie znalazlem satysfakcjonującej odpowiedz ?! albo po prostu chciałem poznać świeże pomysły ?! jebnijcie sie w łeb zamiast komentować w ten sposób
niech moderator zamknie temat - zapytam na forum gdzie są ludzie którzy sie znają i nie bedą mieli problemu z "kolejną" dyskusją na dany temat
Ja bym celował w b18, bo jest coraz bardziej dostępny na rynku i rozwojowy. Tak jak piszesz wszystkie wymagają rzeźby... ale wszystkie się mieszczą.
najłatwiejsze do zeswapowania beda inne silniki d serii, potem b (wiadomo, brac silnik ktory na starcie ma wieksze mozliwosci/bardziej rozwojowy czyli jak napisał czingis b18) potem h seria ( nie miesci sie z seryjna belka i zaleznie od posadzenia na łapach moze sie maska nie domykac), no i raczej k seria odpada ze wzgledu na koszta.
Może i nie szukał, ale za to Ty kulturą nie grzeszysz. ja nie pisze zeby sie jebnal w leb.
tylko o temacie.
jesli komus nie chce sie szukac a wystarczy wpisac w google i wyskoczy tego od groma to sorry.
bardzo pomogłeś koledze. Może i nie szukał, ale za to Ty kulturą nie grzeszyszA może kolega dymek żartował? A może poprostu wystarczyło jednak poszukać?
Ktoś się tutaj widać mało na żartach zna mimo, że na forum długo siedzi.
[ Dodano: 2009-09-03, 19:49 ]
proponuje b18c4 zalety w porównaniu do b16 ma wiecej mocy wiekszy moment obrotowy szpere, a montaż jest prawie identyczny jak b16, cena też podobna jezeli nie masz zamiaru się scigać w klasie do 1600 to najlepszym wyborem w miare normalnych pieniądzach bedzie b18c4
proponuje b18c4 zalety w porównaniu do b16 ma wiecej mocy wiekszy moment obrotowy szperei prze chu.... skrzynie pod N/A dodaj to też i mocy mniej niż b16a oraz wagę wyższą niż takowe b16a które jest w zakupie tańsze...
A ja proponuje najpierw poczytać forum, zobaczyć co ludzie wkładają do budy ED9 i z czym to się wiąże. Czy w ogóle jesteś świadom kosztów? Jest spora szansa, że taniej uda ci się wiecej wycisnąć z D16, niż z samego swapa - inna sprawa to to, że D będzie wtedy wysilony, a swap będzie dobrą bazą na dalsze mody... Ale to koszta, koszta i jeszcze raz koszta!
Czyli H22 sie nie mieści ? szkoda bo właśnie ten silnik mnie najbardziej interesował...
mieści się czytaj ze zrozumieniem...
Interesuje się swapem od pewnego czasu.. jak sie interesowales skoro nie wiesz czy h22 sie miesci?
wtedy szpera już zaczyna się przydawać porownanie:
civic ek4 ze szpera vs del sol vti bez szpery plus pasazer del sol wygral drugi raz rowno.Jesli mialbym kupowac to b16a.
w ogóle nie wiem po kiego ludzie sie ładują w te b18c4 skoro to raz koni jak na lekarstwo z 1.8 bo to mniej koni niż w b16a nie wspominając już o b16b... kolejna rzesz skrzynia tak chu... że co zmianę biegu się z vtec'a praktycznie spada, waży to więcej od b16 już nie wspomne że pije beny więcej niż b16 i to dużo, szczególnie jak chce się polatać... a no i opłaty za 1.8 są już znacznie wyższe jak ubezpieczenie itp nie mówię już że jak się coś sypnie to kasa kasa kasa... a wszyscy ładują wciąż te jakże wspaniałe b18c4.... pod turbo miało by to jakoś ręce i nogi może ale pod N/A to czysta strata kasy na zakup i w użytkowaniu.
PS crx z z5 robi tego z c4 o czym się już parokrotnie przekonałem to jaki sens to pchać?
chcialem powiedziec, ze oprocz oklepanych schematow b i h serii, to mozesz wsadzic obojetnie jaki silnik. niedawno na allegro gosc sprzedawal 3000gt z dieslem 1.9 wiec wszystko zalezy od tego co Ci wyobraznia podpowiada. mozesz nawet silnik z tira do bagaznika wrzucic
pod turbo miało by to jakoś ręce i nogi może ale pod N/A to czysta strata kasy na zakup i w użytkowaniu. jak zawsze wszyscy się zgadzamy a sie sprzeczamy dla mnie b18c4 jest bardziej rozwojowe zaznacze TURBO a jezeli tylko swap tp b16 zgodze sie ale jak dla mnie pewnie za jakiś czas mało mocy i dalej dubanie
[ Dodano: 2009-09-03, 20:47 ]
potem h seria ( nie miesci sie z seryjna belka i zaleznie od posadzenia na łapach moze sie maska nie domykacCzytam - zrozumiałem ze skoro maska się może nie domykać i belka nie pasuje to sie nie mieści. Widział ktos/ zna ktoś/ słyszał ktoś o rexie z h22 ? moze ktoś z forum ? przyjżał bym się bliżej takiemu projektowi.
ale z drugiej strony chyba macie racje ze b18c4 jest lepszą opcją bo były montowane w areodeckach i jest duża szansa ze nie kupi sie złomu.. no i z czesciami bedzie mniejszy problem niz z H22
mozesz nawet silnik z tira do bagaznika wrzucic nie dasz rady chyba ze do calego rexa
turbo i N/A to dwie rozne klasy.W N/A nie osiagniesz cenowo tego co w turbo tak mi sie zdaje.
at04pietas tak zgadzamy się że pod N/A to nie bardzo a pod Turbo już ma ręce i nogi... ale ST w b16 też można kiedyś zrobić i 240-250 koni na st też myślę że wielu zadowoli i rozwojowe również jest... mnie się tak zdaje, że jakaś moda na te c4 naszła i chcą być ludzie trendy że mają 1.8 a to wcale takie super w serii nie jest o to mi tylko chodzi
i belka nie pasuje to sie nie mieści. w c4 jak dasz DC tez ci nie wejdzie bez ciecia belki
czyli reasumując do zwyklego codziennego śmigania b16 ..
szczerze to ja bym chętnie swoje d zostawiłbym ale cięzko z czasem będzie a b18 jest sporo nowszym silnikiem i z angli przywiezione są mniej spałowane niż z Cifa VTI dla mnie to spora zaleta
Hania, b16a bierz dokładnie o ile się nie mylę Polkar ma taki na stanie w bardzo niskim przebiegiem i super stanem więc z nim zagadaj moc 170 koni swap w miarę bez problemowy, no i jak kolega at04pietas twierdzi to b16a też jest z angli i mniej zajechany
jezeli chodzi o jakakolwiek bude ED i cos mocniejszego od d serii co ma jezdzic na codzien po ulicy to moim zdaniem najlepsza opcja jest B, wejdzie praktycznie bezproblemowo i kupujac swapa brakuje tylko lap a co za tym idzie koszt. W przypadku H serii maska sie zamyka o ile tego chcemy, problemem jest to ze motor siedzi nisko i jest upierdliwy w codziennej jezdzie. ponadto taki swap wymaga duzego wkladu finansowego i gwarantuje Ci to ze wyniesie duzo duzo wiecej od swpa na B serie mimo ze motor kupisz taniej. Pozostaje kwestia polosi, przegubow, traction bar'a i wiele eiele innych czynnikow ktore skutecznie rujnuja portwel.
ja stawiam na b16a i tyle 170koni starczy a pozniej mozna softa dac i tez starczy.
z tego co się orientuje do b16 i b18 trzeba jeszcze półosie znaleźć
wszystko ladnie , pieknie ale okresl sie jaki masz budzet bo robiac praktycznie wszytsko sam koszt swapa na b16 wynosi okolo 10k
ps. chlopaki nie N/A tylko NA
ps. chlopaki nie N/A tylko NA
Widział ktos/ zna ktoś/ słyszał ktoś o rexie z h22 ? moze ktoś z forum ? przyjżał bym się bliżej takiemu projektowi.Nie crx ale komora ta sama
http://civic4g.pl/phpBB3/...php?f=13&t=9991
h22 only
Tecno z pruszkowa ma taki silnik w c4g też, na pewno podjąłby się swapa, to fajna opcja - bo silnik tani i mocny, tylko trzeba budę ciąć i zmienia się rozkład masy.
no ale z tak nisko posadzoną miską olejową to bym się bał jeździć .
o fuck a myślałem że mam niskie auto miska i kolektor w tym h22 uniemożliwiają jazdę takim autem więc po co chyba że raxa podnieść
ewentualnie można podnieść trochę do góry
wszystko ladnie , pieknie ale okresl sie jaki masz budzet bo robiac praktycznie wszytsko sam koszt swapa na b16 wynosi okolo 10k
ps. chlopaki nie N/A tylko NA poco piszesz takie bzdury
im wyzej podniesiesz taki silnik tym wiecej musisz wyciac i nie chodzi o maske... silnik jest nisko ale bez przesady
jak będzie trzeba to się wytnie kawałek podłużnicy
ladny kawalek
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl