Wolf
Witam!
Mam pewien problem z moją EU8. Gdy robię dłuższą trasę (powyżej 50km), lewarek zmiany biegów zaczyna ciężej chodzić (stawia większy opór). Gdy wrzucę dwójkę lub czwórkę - puszczając sprzęgło - bieg wyskoczy. Muszę albo wrzucić go szybko jeszcze raz albo przytrzymać lewarek ręką. Skrzynię zalaną mam świeżym MTFem, nie wyje, nie skrzypi ani nie klekoce. Dzieje się tak tylko wtedy gdy robię dłuższą trasę, nie wiem czy to skrzynia już pada, czy to może sprzęgło, a może mechanizm lewarka zmiany biegów (mam duży luz na lewarku przy biegu jałowym)...jeśli ktoś z Was ma podobny dylemat lub wie w czym problem to proszę o podpowiedź...
Może synchronizatory padają?
Ja mam też podobny problem w accord-zie 2,2 iCTDi tylko dzieje się coś takiego że jak mam 5-ty bieg i chce przyśpieszyć wciskając pedał gazu do dechy to bieg sam wyskakuje i dzieje się to tylko na tym biegu i nie zależy to od prędkości.
Sprawdzcie poduszki pod silnikiem
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl