ďťż

Wolf

siema. mam problem z ogrzewaniem, rok temu wymieniałem termostat bo był ten sam problem i wszystko śmigało cacy, teraz z nawiewu na rozgrzanym silniku leci prawie zimne powietrze, wskazówka od temp. w połowie, , w wyrównawczym na zimnym płynu prawie max. ale dolny wąż jest zimny, I o co chodzi czemu tak piź..i???


a zawor na wezu zasilajacym nagrzewnice ci sie otwiera? - sprawdz go, bestia znajduje sie pod przepustnica i sterowany jest linka
sprawdzę dzisiaj ten zawór, tylko nie wiem gdzie on dokładnie się znajduje, może jeszcze jakieś inne pomysły? co bym 2 razy nie musiał podchodzić do auta, czemu ten wąż jest zimny?
widziałem w jednym poście że ktoś pisał żeby dolać płynu, u mnie na postoju na zimnym w zbiorniczku jest max czasem nawet ciut nad maxem, a w chłodnicy jakby brakowało
Pod maską, zamocowany do ściany grodziowej, pod kolektorem ssącym. Mały czarny zaworek na wężach, sterowany drutem od pokrętła ciepło-zimno. Końcówka druta zwinięta w kółeczko, potrafi wyskoczyć z zaworka ale czułbyś, że pokrętło bardzo lekko się obraca.
Najlepiej jakby ktoś kręcił pokrętłem, a Ty byś widział czy się zamyka, czy nie.


Zaworek sprawdzony, Otwiera i Zamyka Prawidłowo- więc to nie to :-/
termostat..... ale silnik sie nagrzewa do wlanczania wiatraka?
juz wszystko dziala
"Gruby"-Nie działa, działało przez chwilę a teraz znowu dolny wąż zimny i chłodne z nawiewu :-/ "Klaper"- silnik się nagrzewa do włączenia wiatraka, wskazówka w normie- chyba to będzie jednak znowu termostat ale aż nie chce mi się wierzyć
na 100% termostat
hmmm no rzeczywiscie wyglada na termostat, zreszta tam niczego innego nie ma co mogloby sprawiac problemy
wyciągaj termostat, do garneczka z wodą go i na piec
No dobra, postanowione! wymienię termostat i zobaczymy najwyżej będziemy szukać dalej ;-0
Teraz pytanie jaki termostat czy z temperaturą otwarcia 78st.C czy 82st.C i jakiego producenta żeby znowu po roku nie trzeba było wymieniać. Ma ktoś wiedzę na ten temat?????
obojętnie. teorytycznie na zimę lepiej 82 a lato 78 ktoś tak pisał ale co to za różnica. i na 82 zmieniłem ponad rok temu. w zimę w środku upał
oryginalny to ten 78
podepne sie pod temat::::

mam podobny problem odkad zaczelo sie robic zimno na dworze to wskazowka temp. wody wariuje jak stoi w miejscu to w miare szyko sie podnosi (czyt. normalnie) ale jak tylko ujade pare km. to zaraz na 1 kreske (0) i odrazu z nadmuchu zaczyna praktycznie leciec zimne powietrze a REX chodzi np. 1.5 h non stop czy to tez termostat czy jakis czujnik a zeby bylo ciekawiej po przejechaniu nawet 10km wlancza sie wentylator chlonicy i nawet po polgodzinnym staniu (na wyloczonym silniku) jak go odpalam to po wlaczeniu zaplonu went. chodzi dopiero po paru sek. sie wylancza i tak w kolko
czujnik od wentylatora do wymiany to raz, a dwa moze byc zapowietrzony uklad, trzy termostat zacial sie w pozycji max otwarty
Problem z ogrzewaniem nadal nie rozwiązany! Wymieniłem termostat, (sprawdzony otwiera i zamyka prawidłowo) spuściłem stary płyn, zalałem nowy, odpowietrzyłem układ, wskazówka od temp. w porządku, płyn w normie, wentylator włącza się, zaworek od otwierania obiegu chodzi ale nadal dolny wąż jest zimny i chłodne powietrze z nawiewu. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł, A może to nagrzewnica?
pewnie sie zapchala
nie nagrzewnica skoro dolny waz zimny no tak sie nie da, wyjmij calkiem termostat i sprawdz czy bedzie cieplo w aucie (tylko nie podczas jazdy bo duzy obieg to nie zrobi temperatury podczas jazdy:))
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl