ďťż

Wolf

siemano,

co może być przyczyną takiego zjawiska: wymieniłem termostat bo ogólnie rzecz ujmując ogrzewanie nie domagało i dolny wąż chłodnicy był raczej letni jeśli chodzi o temperaturę nawet po nagrzaniu silnika. Po wymianie niby wszystko wróciło do normy, po odpaleniu i nagrzaniu silnika dolny wąż już jest gorący, natomiast po dynamicznej jeździe w środku robi się zimno (z dmuchawy leci zimne powietrze) i wąż dolny już jest zimny. Jakby termostat się zacinał czy coś..?


u mnie jest znowu na odwrót przy jeździe dynamicznej grzeje lux a na wolnych obrotach leci zimne i tez nie wiem gdzie jest przyczyna
nie wlewaliscie zadnech specyfikow typu cos do klejenia chlodnic???
nagrzewnica moze byc juz niezle zapiepszona i moze obieg nie domaga. U mnie dolny waz jest zimny, a grzanie mam po 2 min od odpalenia juz leci gorace powietrze, a wskazowka nawet sie nie ruszy od temp. Czasem przed wymiana plynu warto przeplukac caly uklad, zeby troche syfu wyplynelo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl