Wolf
Witam
Chcialbym zakupic civica 5 gen ale nie wiem jaki mam wybrac silnik...Chce sie zamknac w kwocie ok 7 tys zl.potrzebuje silnika ktory da mi na wstepie od 110 koni w zwyz....i tu jest problem.Chcialbym aby ten silnik byl tez rozwojowy czyli abym mogl w miare latwo(nie czytaj od razu tanio)podniesc moc silnika(turbo czy kompresor nie wchodzi w gre tylko N/A)...Czy d15z6 jest silnikiem rozwojowym??
W V gen D15B2/B7 ok 130-140 koni w NA da rade
Ale czy jest sens sie pchac w to jezeli mozna od razu kupic B16a2 o mocy 160??Tak sie wlasnie zastanawiam bo civa za 7 tys kupilbym z silnkiem tym ktorym mowil podkrecilbym do 130-140 pewnie jakis kolektor wydech dolot i strojenie albo i nawet grzebanie przy glowicy czy inne walki to by pewnie wynioslo ok 3-4 tys.Albo moze kupowac jakos dobra bude z zakatowanym silnikiem i swap na B16a2??
za 7 tys. to nie wiem czy znajdziesz zadbane VTi, mysle ze raczej bedzie to padaka :/ Masz racje, ze dlubanie w NA w B2 moze kosztowac, najlepiej w sumie to znalezc super bude, niekoniecznie z seria B, ale napewno nie z 1.3 i swapowac na cos zdrowego.
P.S. Sam zastanawiam sie czy dlubac w B2 czy dac sobie na luz i w przyszlosci zeswapowac na B18 ?Wogole SWAP i DOHC VTEC robi łał, a 1.5 to 1.5.... chociaz zrobione tez potrafi zapitalac.
7 tys. to pewnie taka spokojna kwota za swap na B serie.
jezeli chce sie cos robic z silnikiem powazniejszego ...~ +100KM to kupno d15 jest sensowne tylko z punktu widzenia dobrego stanu karoserii ..... ceny kutych korb do d15 to korby i tloki do d16 .... sa oczywiscie fajne n/a d15 ale chyba koncza sie na ~150KM ....
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl