ďťż

Wolf

hej
po ostatnich mrozach jak odpaliłem auto to po chwili zgasło i ciężko było znów odpalić.

wyskoczył bład TPS. okazało się że przewód przy kostce zaśniedział, naprawiłem przy okazji zmierzyłem ustawienie i jak wszyscy opisują że na zamkniętej ma być ok ,05V a na otwartym ok 5V to u mnie jest na odwrót. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć o co chodzi? pożyczyłem od Romiego drugą przepustnice z TPS i wskazania są identyczne

dalej auto na ssaniu ładnie chodzi po obroty sa tak niskie że momentalnie auto gaśnie, czasem nie reaguje na pedał hamulca żeby podnieść obroty, śmierdzi też strasznie paliwem jakby go nagle zalewało, dodam że od wiosny problemów nie było, i nic nie było zmieniane czy robione??

Podczas diagnozy nie ma żadnego błędu

dzięki za wszelkie rady i porady

EDIT
wypiąłem TPS problem dokładnie ten sam z tym że po chwili wyskakuje bład TPS, poddaję się


zamknieta przepustnica powinno byc 0.5V, otwarta 4.5V
Przepustnice masz seryjna tak? Kostki do TPSa jakims cudem odwrotnie przypadkiem nie wkladasz? ;>
Sprawdz jeszcze kostke od MAPa..

zamknieta przepustnica powinno byc 0.5V, otwarta 4.5V.
a jest na odwrót

Cos kiedys wspominales ze masz ECU pomodzone... sproboj wpiąć jakies inny komp z D15, D16 czy B16.
Chociaz nie wiem co mogloby sie przestawic (moze jakas zworka przelaczajaca mape wypadla)... ale nie widze innej opcji...
Jeszce myslalem o zamienionych kostkach do MAPa i TPSa.... ale to na mierniku nic by sie nie zmienialo gdybys mierzyl napiecie na teoretycznym MAPie... gdzie miernik wpinales?



Cos kiedys wspominales ze masz ECU pomodzone... sproboj wpiąć jakies inny komp z D15, D16 czy B16.

jest ktoś chętny z P28?

dziwny ten odczyt TPSa jak piszesz... ale moze to slepa droga...
Aparat zaplonowy? kable? swiece? wtryski? rozrzad?

BTW
u mnie kompów zawsze dostatek

dziwny ten odczyt TPSa jak piszesz... ale moze to slepa droga...
Aparat zaplonowy? kable? swiece? wtryski? rozrzad?


cały zapłon MSd moze ma z 700 km przejechane, rozrząd też, wtryski nie wiem jak sprawdzić
ale mam wrażenie jakby cały czas sie przylewał


cały zapłon MSd moze ma z 700 km przejechane, rozrząd też, wtryski nie wiem jak sprawdzić
co nie znaczy ze rozrzad nie mogl np. o jeden ząbek przeskoczyc.. masz regulowane kółka? moze cos sie przekreciło?
wazne ze dziala
pozdr
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl