Wolf
D16z6 Td05-16g teraz na 1,5-1,6 bara (tak pokazuje S300)
Problem mam z woda (i chyba olejem ale to mniejszy problem) .... gdy tylko pojawi sie doladowanie czuc plyn w kabinie. Dodatkowym objawem jest wielka chmura wydobywajaca sie z rury wydechowej (i spod maski troszke).
Podczas jazdy na doladowaniu raczej jej nie widac dopiero jak zwolnie po paru sekundach jak i nawet delikatnie dodam gazu pipczą na mnie z tylu bo nic nie widza.
Uszczelka org hondy i wyglada, ze jest ok - w komorze silnika nie widac wycieku plynu.
Czy mozliwe jest wywalanie wody przez turbine ?? TD05 jest chlodzona woda i olejem .... z mechaniorem kminimy zeby chwilowo odpiac ja od chlodzenia woda i zobaczyc co bedzie wtedy ... mozna ??
Jezdzilem ostatnio i temp wody mialem 80 C od paru dni 92 ... wentylator dziala. Uklad uzupelniony koncentratem + woda i odpowietrzony.
Co do oleju to przy odpalaniu delikatnie na niebiesko dymi ... uszczelniacze ??
Zalozylem chlodnice oleju mocal + nowy olej valvo 10w60 - stary olej ..hmmm .. nom przepalilem - normalnie smoła prawie z niego byla.
Myslalem, ze podnosi glowice przy doladowaniu lecz jest bardzo dobrze/mocno przykrecona. Sprezanie 12-13-12-12 przy 9,0:1. wiec niby tu wszysko oki.
Czasem "musze" na doladowaniu pojechac i cala przyjemnosc jebie na koncu chmurka .....
Ewentualnie myslalem o dodatkowej chlodnicy wody dla samej turbiny ... no ale zobaczymy.
Odłącz chłodzenie wodą od turbiny i zobacz, co się będzie działo.
hmmm przed chwila jechalismy z mechaniorem na 2 autka ..
- podczas jazdy na doladowaniu nic nie dymi - tip-top,
- przed odcinka troszke czarnym dymkiem walnie,
- po puszczeniu gazu tez nie dymi tylko jak dodam gazu to przydymi na bialo-siwo
Artek (mechanik) twierdzi, ze mam nie wystrojona dalej sunie i ten dym to z nie spalonego paliwa ... hmm ??
Co do wody to musze porzadnie pospawac zlacze na rurce przy chlodnicy (pod korkiem). Bo moj grubasek aluminiowy z jebaja chyba popuszcza tedy ......
- przed odcinka troszke czarnym dymkiem walnie,
Artek (mechanik) twierdzi, ze mam nie wystrojona dalej sunie i ten dym to z nie spalonego paliwa ... hmm ??
...Dobrze twierdzi, że to z niespalonego paliwa, ale tak powinno być, bo lepiej mieć bezpiecznei i przy odcince więcej podlane paliwa, niż miały by ci spłynąć tłoki ze zbyt wysokiej temperatury.
źle to napisałem ... chodziło mi o to, że niby ten biało-szary dymek (po doładowaniu) jest z nie spalonego paliwa.
Turbine odpiąłem z obiegu i to samo....
Na dniach zdejmuje glowice (albo ona albo uszczelka popuszcza) - tak czy siak musze kupic uszczelkę. Oryginał Hondy już nie kupie ... do D-serii zostaje Cometic. Czy rozmiar 75,5mm (C4251-030) do 75mm cylindrów będzie oki ??
Cometic nie robi 75mm uszczelek tylko 75,5, 76, 77, 78, 79mm
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl