Wolf
Witam wszystkich.
Ostatnio wsadziłem do swojego cifa (5gen) silnik z CRX'a D16Z5. Jako że D15B2 jest na tyle zacofane że jest na OBD0. Do podłączenia elektryki użyłem wszem i wobec znanych opisów DPFI to MPFI. Wszystko cacy ... auto odpaliło niemal od pierwszego ale ... no właśnie ... Podczas całej akcji okazało sie że nieżywy jest TPS (uszkodzenie mechaniczne przy wyciąganiu) oraz nie posiadam bardzo nieistotnego czujnika cisnienia atmosferycznego. Auto na jałowym wkręca sie wydaje mi sie prawidłowo na obroty ale jak zapodam bieg i chce jechac to już niebardzo ... ZERO MOCY ... przy dodaniu gazu w wyższej partii obrotów (3500-4000) z silnika dobiega odgłos jakby miłał sie zaraz zagotowa ... mega dziwny dźwięk - chce jechac ale nie może ... Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś sugestie do tego co to może byc ??? Siedze przy tym juz kilka dni, posprawdzałem wekszosc rzeczy tj. podmianka aparatu, kabli, swiec, sprawdzenie wtryskiwaczy i kolejnosci ich podlaczenia ... nie wiem gdzie szukac ...proszę o jakies sugestie. Z góry dzięki i pozdrawiam
Jeśli nie rzyga Ci błedami to sprawdz czy tps nie jest odwrotnie podłączony jak to sie moze zdarzyc przy dpfi->mpfi.
Najłatwiej byłoby to sprawdzic przez sprawdzenie parametrow przez kogos kto ma kompa z dataloggerem.
Dzisiaj po pracy sprawdze odczyty z TPSa ktore powiedza mi czy na 100% jest dobrze podlaczony.
Tutek z forum cifa 4g:
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/1529.htm#72259
Dzisiaj sprawdziłem podłaczenia i spranośc chyba wszystkich czujników które sa istotne w OBD0. Czujnik wału, pierwszego cylindra, TPS i inne takie tam jak TW, TA ... wszystko jak najbardziej OK a dalej jak mocy nie było to nie ma ... Skończyły mi się pomysły ... Jak sie mocno zdenerwuje to zrobie reSWAP na D15 spowrotem
rozrzad przestawiony?
Jutro sprawdze rozrząd chociaż nie chce mi sie wierzyc powniewaz silnik jezdzil ... zostal wycigniety w calosci ze skrzynia w WWA i wrócił na palecie do GD gdzie go zapodałem a tu ZONK ...moze byc przestawiony ale to musiał by ktos zaingerowac ostro bo sam pasek nie przeskoczy
bo sam pasek nie przeskoczy a mnie kiedyś w a9 przeskoczył
... no i tu się okazało ŻE PRZESTAWIONY rozrząd ... zgodnie z sugestiami ... nie mam pojęcia jak to możliwe ale ... ale jednak ...
auto zaczęło wkonu normalnie latac
... no i tu się okazało ŻE PRZESTAWIONY rozrząd ... zgodnie z sugestiami ... nie mam pojęcia jak to możliwe ale ... ale jednak ...
auto zaczęło wkonu normalnie latac No i git ziom, to teraz zmien opis bo już nie masz D15
teraz już moge bo jeszcze wczoraj myślałem ze bede robił reSWAP czyli D15 comeback
dobrze widziec jak sie cieszy twoja mordka. To trzeba teraz ruszyc na podboj 3city hehe
hehe ... w sumie to nie mam czym jak ty jeździsz i paru innych ślimakofili
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl