ďťż

Wolf

Od pewnego czasu przesladuje mnie problem sondy i nie moge dojsc z tym do ładu

Któregos dnia wywalilo mi checka po tym jak auto bylo dlugo odpalone na postoju, blad 43, mialem to kilka miesiecy predzej wiec w ciemno strzelilem sonda, kupilem uzywke wsadzilem pojezdzilem 2 dni i wszystko wygladalo OK, jadac w trase wywalilo mi znowu checka i znowu 43, auto odstawilem do elektryka, po wielu sprawdzaniach zachowanie sondy na zimnym silniku ok ale po rozgrzaniu sonda staje i napiecie skacze od 0,2 do 0,5 nie osiaga 1 V - czyli niby sonda.

Kupilem kolejna sonde 4 zylowa ale z jakiegos innego silnika D16y7 o ile pamietam i nie wiem czy to nie bylo bledem, po wkreceniu do auta i odpaleniu momentalnie wywala checka i blad 41, wkrecajac ta stara moge czasami jezdzic caly dzien i nic a innym razem po rozgrzaniu check i 43.

i chcialbym sie w sumie upewnic bo niby 4 zylowa sonda to 4 zylowa sonda i bylem pewien ze nie wazne czy B czy D.


może być problem z grzałką, a właściwie jej zasilaniem. Skoro napięcie nigdy nie osiąga 1V to sonda jest za zimna. Sprawdź czy dochodzi do niej prąd.

[ Dodano: 2010-02-28, 17:25 ]
uniwersalna była wkrecona na probe i wyskakuje wtedy blad grzałki... ktos tlumaczyl mi to tak ze grzalka jest inna i dlatego... i powinna byc oryginalna sonda to wtedy bedzie ok.

czyli moze byc tak jak napisales ze nie dochodzi do niej prad ? hmm?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl