Wolf
Mam pytanie. Ponieważ przebieg w moim aucie na liczniku to już sprawa marginalna bo jestem po swapie to zastanawiam sie nad tym czy da się przełożyć i podłaczyć tego typu zegary ( z motocykla ) z Hondy CBr 1000 RR do Hondy V gen . Miejsca pod serynymi zegarami jest dość tu centralny jest obrotomierz prędkość jest wyświetlana elektroncznie i w sumie nic wiecej niż te dwie rzeczy plus stan paliwa do szczęscia mi nie potrzebne. Skoro można założyć przepustnice z CBR do samochodu to czemu nie zegary ?
Ktoś ogarnia sprawy elektroniki w Motocyklach marki Honda i wie jakie są zbierzności i czy da sie to ogarnąć od strony elektroniki ?
Temperatura wody by sie jeszcze przydala, ale mozna zastosowac dodatkowy wskaznik.
Co do zegarow, to wydaje mi sie, ze gdybys mial schemat kostki, to jest to wykonalne.
tam na tym z moto jest jakas temperatura
Temp wody moge mieć na oddzielnym zegarze umieszczonym też w miejscu gdzie były stare zegary plus tu mam kontrolke gdyby sie okazało że jest zbyt gorąco mogła by mnie o tym ostrzegać. Tu też jak widać jest kontrolka Rev więc już wogule ogień
Hmmm, tylko troche lipa nie wykorzystywac ponad 1/3 tego obrotka
Jak nie masz nic bardziej sensownego do powiedzenia ziomie to nie pisz . Jestem świadom tego jaki rev ma motor a jaki moje auto , chodzi o samą zasade czy się da a reszta mnie nie interesuje poprostu chciałbym taki bajer mieć w aucie i tyle.
musisz pociagnac manuala od CBR i porwnac czujnik predkosci i oblukac troche podlaczenie obrotow.
Takie coś znalazłem wiec ogolnie wszystkie potrzebne parametry i dane na tym wyświetlaczu są plus bonusy
Nowy, bardziej zwarty panel zegarów.
Nowy, wzorowany na RC211V panel zegarów, jest bardziej zwarty. Zegary CD otaczają nowy licznik kilometrów. Pokazują one bardzo wyraźnie prędkość, podwójny przebieg aktualny, temperaturę cieczy chłodzącej oraz godzinę. Są one umieszczone w centralnej części panelu co tym bardziej ułatwia ich czytanie.
Panel zawiera także nową kontrolkę zmiany biegów, którą można ustawić między 5000 a 11,500 obrotów, aby sygnalizowała optymalne obroty do zmiany biegów. Kontrola ta posiada trzy sposoby mrugania oraz trzy jasności świecenia.
Przełączniki po prawej stronie kierownicy są obecnie oddzielone od manetki gazu ułatwiając montaż i demontaż podczas zawodów.
fabrycznie shiftlight
no i co dalj z projektem ogarnoł ktoś to?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl