Wolf
Czesc wam ,mam do was pytanie o jakies dobre rozwiazanie w moim przypadku !
Jestem w trakcie swapa na h22 ktory jak wiado mo jest ciezszy od silnikow b i d serii , masa silnika wychyla sie na przednia i poza przednia os i w zwiazku z tym auto moze sie dobrze nie wyrabiac w zakretach ! Macie jakies dobre pomysly na to zeby temu przeciwdzialac ? tylko nie piszcie zebym do bagaznika wlozyl worek z ziemniakami i dociazy tyl bo nie w tym sprawa. moze pomoga opony na przod o jakis wymiarach ,zawieszenie itp. odrazu mowie ze przodu nie bede obnizal bardziej bo miska olejowa juz strasznie nisko siedzi.
czekam na wasze pomysly
u mnie miska jets ok 8cm nad ziemia, z rozporkami nie powlaczysz bo nie wchodza , a w zakretach trzyma sie dobrze wiec nie wiem w czym problem, moze jak bedzie cos nie tak to wtedy podzialasz??
co do zakretow to masz inne autko a co do miski to moja tez tyle jest ale na zawiesznie go troszke podniose... bede dzialal z rozporkami albo łyżwami tylko nie kupnymi bo one sa lipne ;]
Proponuję lekka maskę (carbon, laminat) oraz akumulator wywalić do bagażnika. Dobrze by było w ogóle zważyć nacisk na każde koło, żeby dobrze zbalansować samochód. Tylko nie wiem gdzie ogarną coś takiego, może takie przenośne wagi, co ma ITD by były dobre. Tylko skąd je zdobyć.
Jak daleko jesteś ze swapem?
takie wagi ma Ralf
ja proponuje zrobic hamulce
z akumulatorem to juz wiem od poczatku ;] pozniej laminat tez juz myslalem co do momentu w jakim jestem przy swapie to silnik zmaocowany ,polosie jutro maja byc pasowane , wiazka niestety z h22a jdm nie podejdzie bo za duzoe jebania bedzie z podlaczneniem wszystkiego co jest wewnatrz auta wiec musze kupic wiazke od d16z6 najlepiej.
wiazka niestety z h22a jdm nie podejdzie bo za duzoe jebania bedzie z podlaczneniem wszystkiego co jest wewnatrz auta wiec musze kupic wiazke od d16z6 najlepiej.to ze duzo jebania to nie znaczy ze nie podejdzie, Maciekxxx ma chyba wiazke z wersji EU
to ze ma wersje EU to nie zmienia postaci , wole kupic wiazke od z6 zeby smison sie meczyl z wiazka od h22 kupe czasu.
to ze ma wersje EU to nie zmienia postaci no to widze zie sie znasz, powodzenia w SWAP'ie
Wersja EU od JAP bedzie sie roznila stronami wiazek !! mi chodzi o podlaczanie w kabinie jak juz tu pisalem ,nie wiem ale wydaje mi sie ze auto jak oddales do JS do roboty to nie widziales zaduzo co sie przy nim dzieje a jak widziales to malo widziales ! ja przy swoim swpaie siedze i robie wiec widze i wiem z czym jest duzo roboty ! co do tej wiazki to tak dla wyjasnienia napisze Ci ze tylko jeden lub dwa kable zakonczone wtyczami pasuja od h22 do wiazki seryjnej civica ! Dlatego najlepszym rozwiazeniem jest wlozenie wiazki od d16z6 i dodanie kilku kabli do calosci a nie zabawa w przepinowywaniem wtyczek !! prawda ? czy dalej chcesz pisac ze sie nie znam ?
ja mailem inne obd niz ty wiec to jzu inna bajka, to pierwsza sprawa a po drugie gdybym mial wiazke od manuala z EU to elektryka nie zajeblaby nam 70H tylko 10H
Jak chcesz zeby sie lepiej prowadzil tzn lepiej skladal do zakretu to zainstaluj grubszy stabilizator z tylu,
dodatkowo delikatnie wiekszy negatyw z przodu powinien spowodowac ze przod bedzie mniej podsterowny,
Z tyłu można zapodać stabilizator i wahacze od ITR, tylko wypadałoby najpierw wzmocnić ramę.
a najlepiej do tego sie nada ASR rear subrame kit. Beaks uwazany za dosc mocne wzmocnienie odpada przy stabilizatorze od ITRa.
No w tym przypadku nie ma miejsca na pomyłkę, gruby stabilizator po prostu wyrwie kawałek samochodu
a najlepiej do tego sie nada ASR rear subrame kit. Beaks uwazany za dosc mocne wzmocnienie odpada przy stabilizatorze od ITRa.Montowalem to w swoim EG6 tak ze 2 tyg temu. Pasuje idealnie.
Zestaw jest kompletny, nic nie trzeba dokupic co jest nie za czesto spotykane przy produktach z USA.
Metalowe wzmocnienie jest bardzo dobrze wykonane, otwory pasuja idealnie,
Wiekoszosc pozostalych czesci to czesci OEM Hondy wiec mozna byc spokojnym o jakosc i trwalosc.
Polecam
Max gdzie kupowałes?? jakies www sklepu? czy ebay?
Kupilem w King Motor Sports
Jestem w trakcie swapa na h22.... czekam na wasze pomyslyWg mnie problemem z H22 jest skrzynia biegow, skoro jeszcze nie dokonczyles swapa to wywal skrzynie z H22 i wstaw w jej miejsce skrzynie z B serii.
1) skrzynia jest na linke wiec jest slabo dokladna, to przepasc w porownaniu do sterowania z B serii
2) wszyscy narzekaja ze sie wolno biegi zmienia - przyklad Pietja
3) slabe zestopniowania na wyscigi i bardzo malo kombinacji w stosunku do B-serii.
4) Raczej maly wybor szper - choc ty moge sie mylic bo nie zglebialem tematu
1) skrzynia jest na linke wiec jest slabo dokladna, to przepasc w porownaniu do sterowania z B serii
2) wszyscy narzekaja ze sie wolno biegi zmienia - przyklad Pietja
3) slabe zestopniowania na wyscigi i bardzo malo kombinacji w stosunku do B-serii.
4) Raczej maly wybor szper - choc ty moge sie mylic bo nie zglebialem tematuAd 1. proste zabiegi niewlują tą niedogodność Jakkolwiek patyki maja większa sztywność i są lepsze.
Ad 2. Wszyscy =Pietja? Budowa wewnętrzna jest analogiczna. Takie same synchro w odpowiednich kombinacjach. Nie wiem, z czego miałoby to wynikać.
Ad 3. Wybór skrzyń do B jest większy- bezdyskusyjnie. Jakkolwiek jest parę skrzyn do H bardzo ciekawych. Także z aftermaketowym supportem FG i poszczególnych biegów. Bez tragedii- wystaczy poszukać. Poza tym dobrze wychodza kombinacje F i H skrzyń w zależności od zapotrzebowania.
Ad 4. Mylisz się. Prawie 100% firm, które robią do B robią tez do H. Oczywiście z tych liczących się.
H2B plate kosztuje krocie. Dostęp skrzyń do B tez w tym kraju jest słaby.
Jezeli chodzi o szybkosc zmiany biegow i precyzje to winne sa te linki.
Pietje dalem jako przyklad bo on strasznie narzekal na to.
Sam mam hondy ze skrzyniami na linke i patyk i wg mnie jest wielka roznica.
Skrzynie na patyk maja po 100k i 150k km a na linke 2k km. Mimo ze linkowa jest nowa to i tak patykowe sa szybsze.
skrzynia na "patyk" jest bardziej precyzyjna, linki to taki zacofany wynalazek ale mimo to da rade poprawic mocno serie. Skrzynie nie sa zle, jak sie poszuka mozna znalezc jak kosiniak od ATR, czy od pralki JDM.
Skrzynie linkowe to faktycznie zonk. Kiedyś podczas śmigania ATR po pasie nagle wysiadły wszystkie biegi wrzucane do przodu (albo do tyłu-nie pamiętam) bo rozwarstwił jakiś uchwyt linki czy cuś i owner do domu na 2-4 wracał. W ASO dali mu jakąś chorą cenę na to. Głupie uczice na drazlku zmiany biegów-jakby skrzynia poszła na ryby.
kivik napisał/a:
1) skrzynia jest na linke wiec jest slabo dokladna, to przepasc w porownaniu do sterowania z B serii
2) wszyscy narzekaja ze sie wolno biegi zmienia - przyklad Pietja
3) slabe zestopniowania na wyscigi i bardzo malo kombinacji w stosunku do B-serii.
4) Raczej maly wybor szper - choc ty moge sie mylic bo nie zglebialem tematu
Ad 1. proste zabiegi niewlują tą niedogodność Jakkolwiek patyki maja większa sztywność i są lepsze. jakie zabiegi???
trzeba na maxa strytytkować kable ze sobą. tak co 10-12cm. począwszy od wajchy samej.
dziekuje
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl