ďťż

Wolf

Tak się właśnie zastanawiam, dlaczego jest tak mało dragowych Hond z K20. B18c i H22 to zdecydowana większość?
Ciekawy jestem jaki jest max potencjał K20 NA ?


Ale gdzie w Polsce czy w usa?

W usa panuje taka opinia ze k20 jest lepszy do NA niz b seria, natomiast niby b seria lepiej reaguje na boost.
Poza tym do k serii nie ma tylu gratów jeszcze, takiego rynku jak b czy h. Amerykańce się dopiero uczą tego silnika ale obiegowa opinia jest taka, że ma zajebisty potencjał.

A jeśli chodzi a max potencjał NA z k20 to ludki zza wielkiej kałuży szacują go na 400km na silniku, ale to już po bandzie z dołem k24 itd. Ile w tym prawdy, cięzko wyczuć...
Nie sądziłem, że 400 KM NA się z wyciśnie. Izzy masz jakiś link do tych ludków
400km pewnie na silniku i to tez watpie czyli na kołach wyszło by jakies 320-350


Tak jak napisał Krystian, 400 na silniku, czyli jakieś 350 whp. Jak znajdę link to wkleje.

pzdr
przekop forum K20A
a ja znam jeszcze jednen powód mniejszej popularności k20
wszystkie graty są około 20-30% droższe niż do b18 i h22
i dlatego jak się przeliczy koszty całego projektu to robienie k20 nie jest takie kolorowe
ALE
k20 generalnie tak jak ziomy mówili ma spore rezerwy (to widać chociazby po tych ktore zostały w PL zrobione (i to nie były jakieś straszliwe inwestycje)

a ja znam jeszcze jednen powód mniejszej popularności k20

poczekaj jak bedzie ich jezdzic tyle co B to ceny czesci beda na jednakowym poziomie - wiadomo ze popyt ksztaltuje ceny

Tak jak napisał Krystian, 400 na silniku, czyli jakieś 350 whp. Jak znajdę link to wkleje.

Zeby daleko nie szukać:

http://www.hondatech.pl/viewtopic.php?t=838

Całkiem po bandzie i całkiem N/A.
Przy jakich obrotach w H22A włącza się VTEC i przy ilu jest redline?

Przy jakich obrotach w H22A włącza się VTEC i przy ilu jest redline?

5200 i 7500
To prawie jak SOHC VTEC... Ciekawi mnie czemu Honda tak ograniczyła ten motor w porównaiu z innymi jednostakmi DOHC, ekonomia?
r/s ratio

r/s ratio

dokładnie... dłuuugaśne korby. swoją drogą 2.4 R4 to pomyłka... to powinno byc juz 6 garów.

dokładnie... dłuuugaśne korby. swoją drogą 2.4 R4 to pomyłka... to powinno byc juz 6 garów.

W motoryzacji to wiele rzeczy być powinno. A potem do inżynierów przychodzą księgowi
co z tego, że drożej, jak nie pokręcisz tego motoru.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl