Wolf
No własnie jakie sa roznice w motorze h22 185 konnym, a tym 200 konnym
ale z rynku EDM, czy JDM vs EDM?
EDM 185 i EDM 200
elektronika. i o ile pamiętam inna geometria wydechu.
czy jest to realna róznica 15hp pomiedzy edm A2 i A5 ?
czy wiekszosc to marketing ?
a ja mam pytanie jaka jest roznica miedzy 185 edm a 200km jdm
komp i inne tłoki
ok mam h22a5, pralka z UK i jak teraz poznac czy mam wersje jdm czy edm
juz sobie odpisałeś właśnie
japończyki nie mają cyferki po oznaczeniu silnika
czyli JDM-> H22A
euro i usa -> H22Ax
No dobra a czym sie rozni H22A7 (ATR) od reszty?
juz sobie odpisałeś właśnie
japończyki nie mają cyferki po oznaczeniu silnika
czyli JDM-> H22A
euro i usa -> H22Axtez tak myslalem ale jak w google wpisuje h22a5 to wyskakuje ze wystepuje w wersji 185 i 200
No dobra a czym sie rozni H22A7 (ATR) od reszty?inne tłoki, inne wałki, inny kolektor dolotowy, port and polish głowicy
jaka srednica tłoka w H22A5 ?
87mm na sprezaniu 9:1 pod turbo?
pytanko moze nie na temat ale złapalem temat i chcialbym otrzymac odpowiedz:)
pozdr
na EDM był h22A8 i miał właśnie 200 KM i sprężaanie 11.
Z tego co wiem to dolot i kolektor wylot. (jeśli nie cały wydech ?) od Type S (220km)
inne tłoki (jeśli też nie korby....)
Skrzynia jest krótsza niż w h22a5(seryjnie) i ma identyczne przełożenia jak w ATR(h22a7)
z tym że bez LSD.
Moje odczucia są takie:
jeździłem (chyba nie zajeżdzonym jeszcze) h22A w IV gen. prelude i przesiadłem się na
h22a8 w V gen prel. no i powiem że czuć i to bardzo rożnice. Nie wiem jednak czy to wina krótszych przełożeń ...
Z tego co wiem to JDM 200 km w Polsce nigdy nie uzyska bo paliwo musiałoby mieć 100 oct
a jak wiemy nawet vpower ma max 99
na EDM był h22A8 i miał właśnie 200 KM przeciez h22a8 ma 218 czy cos takiego??
na EDM był h22A8 i miał właśnie 200 KM i sprężaanie 11.
Z tego co wiem to dolot i kolektor wylot. (jeśli nie cały wydech ?) od Type S (220km)
inne tłoki (jeśli też nie korby....)
Skrzynia jest krótsza niż w h22a5(seryjnie) i ma identyczne przełożenia jak w ATR(h22a7)
z tym że bez LSD.
Moje odczucia są takie:
jeździłem (chyba nie zajeżdzonym jeszcze) h22A w IV gen. prelude i przesiadłem się na
h22a8 w V gen prel. no i powiem że czuć i to bardzo rożnice. Nie wiem jednak czy to wina krótszych przełożeń ...
Z tego co wiem to JDM 200 km w Polsce nigdy nie uzyska bo paliwo musiałoby mieć 100 oct
a jak wiemy nawet vpower ma max 99vpower racing ma 100+ oktanów
mam znajomka na stacji i mówi ze 99 nie ma pełnych 100 no chyba ze na zachodzie.
A co do h22a8 to ma niestety 200 KM (może 205) ... tyle mam w papierach
147kW/ 200 KM wg. DIN
ale jeśli byłby mierzony w USA lub Japonii to miałby 210 może 215 bo tam podają moc bez osprzętu ,a w DIN sie podaje z osprzętem na euro... tyle wiem ale jak jest naprawde ?
to tylko jechać na hamownie.... jednak jakby miał 220 to miałby 6.5 do 100 ,a ja mam coś około 7.0
w seri H nie ma duzych roznic w mocy lecz sa spore róznice w przebiegu momentu, jak wiemy seria H byla stworzona do cieższych sprzetów
po pierwsze to sorki ze odgrzebuje starego posta ale nie chce nowego tematu zakladac moze mi ktos napisac czy mozna w w h22 200 KM w automacie zalozyc skrzynie od tego 185 KM ?? i czy ta skrzynia wchodzi normalnie czy trzeba grzebac cos ??
trzeba grzebac i to b.duzo ze wzgledu na to iz do obsłygi AT jest dodatkowy komp
AT czyli do manuala jest dodatkowy komp ?? A co trzeba grzebac i jakie koszty sa tego ?? A mozna gdzies wogole spotkac tego JDM w manualu bo jak tak patrzylem na allegro to automaty same :/ A autoamtu nei chce, ja musze miec czym sie pobawic w czasie jazdy a manualem to nei jazda flaki z olejem :/ zasnac mozna :/ MANUAL RULEZZZ!!!!!!!!!!!
No wiec ja mam pytanko ja mam H22a czyli JDM, jak cos mi padnie to przez to ze mam japan engine bede mial problemy z czesciami, rozrzad swiece itp?? podpowiedzice
nie bedziesz mial klopotów
Skrzynia manualna podchodzi bezproblemu tylko całą resztą może być problemem toznaczy sprzęgło, pedały sterowanie licznik i takie tam a komp niejest dodatkowy tylko inny ale można łatwo przerobić
jeździłem (chyba nie zajeżdzonym jeszcze) h22A w IV gen. prelude i przesiadłem się na
h22a8 w V gen prel. no i powiem że czuć i to bardzo rożnicetzn. który lepiej sie zawija ?
a8
czyli co h22a8 były 2 rodzaje jeden wersja japońska 220hp na jap. paliwie drógie h22a8 to na europe 200hp na euro paliwie. dobrze rozumuje? w takim razie h22a8 na europe bedzie mocniejszy od h22ajdm bo jest na paliwo euro.
H22A JDM 220HP z HP Vgen TypeS byl w/g tego co Honda twierdzi ręcznie dopieszczony - port&polish itp. Dodatkowo jest inny wydech - TypeS ma większą przepustowość.
H22A8 to 200HP robiony na Europe, ma taki sam dolot od filtra do przepustnicy jak H22A TypeS.
Krąży po sieci informacja że H22A8 różni się od H22A TypeS tylko komputerem - w co raczej nie chce mi sie wierzyć Prawdopodobnie są też inne tłoki i wałki.
wałki są Types w A8. tłoki powinny byc takie same, bo oba maja 11:1
Hmm, czyli wstawienie kompa z JDM Types i zalanie prawdziwej benzyny powinno A8 zmienic w A
przypuszczam, że wątpie, ale próbuj
Nie muszę próbować - poszedłem inną drogą. Mam kompa P28
No to i ja się podepnę pod temat,
miałem kompletny SWAP H22A8, Pentaqu pamiętasz temat, niestety silnik sie wysr... ( z mojej winy)
założyłem słupek H22A5, przełozyłem wałki i sprężynki od A8 i hamownia wypluła 180,5KM
Czy to przez to że tłoki w A8 to 11:1 a w A5 10:1, reszta osprzętu jest od A8. Wykres i AFR jest ok, czy braki tych 20km to przez obnizenie kompresji czy jeszcze coś?
Jeśli tak to czy mogę do A5 zamontować tłoki z korbami od A8, sa niby różne sposoby, cieńsza uszczelka pod głowice, planowanie jej ( jeśli tak to o ile) czy najlepiej wymienić tłoki.
mozesz zamontować tłoki i korby od A8.
Podobno tłoki w A7 i A8 sa takie same ?
tak jest. dokładnie ten sam nr czesci.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl