Wolf
Witam
Chciałem poprawic sobie hamulce w swoim CRXie. Jak wiadomo seryjne tarcze i zaciski nie dają zbytnio rady dlatego pojawił się temat zeswapowania hampli z preludy h22 gdzie zaciski są na tarcze 280mm. I tutaj moje pytanie co potrzeba żeby zrobić taki swap ? Czy wystarczą mi zaciski i jarzma z preludy h22 ? czy przekładka jest typu plug and play ? Ktoś przerabiał temat ?
pozdrawiam
jest tyle o ile plug and play jak bedziesz miał piasty z ivt.
jest tyle o ile plug and play jak bedziesz miał piasty z ivt.ok, dzięki. Jest sens się w to bawić ? Tzn czy efekt za takie pieniądze będzie zadowalający czy raczej nie warto tego robić bo efekt będzie marny. Wkoncu dalej jest to jeden tłoczek tylko tarcza większa.
pozdrawiam
awans z 240 na 282? moim zdaniem warto.
Wkoncu dalej jest to jeden tłoczek tylko tarcza większa.można sie jeszcze pokusić o zaciski z legend
http://dayne.dobrynet.pl/...opic.php?t=5696
jest tyle o ile plug and play jak bedziesz miał piasty z ivt.a co dokladnie nie pasuje?
niXon, pomysł może i dobry ale co faktycznie trzeba zrobić żeby założyć takie zaciski do crx w budzie ED9. Bo tak prawde mówiąc niby od każdego samochodu można coś dopasować jak się zrobi flansze itd. Jednak chodzi tutaj o jakis sprawdzony sposób żeby można było to w miare w rozsadnych pieniądzach złożyć.
W przypadku zacisków z Prelude H22 wychodzi na to że trzeba założyć piastę z CRX iVT i zalozyc tarcze z rovera ZS180 o srednicy 282mm i tyle .
zacisk czy to z legenda, czy z vti czy z prali ma dokladnie taki sam rozstaw srub. jedyne co potrzebne to piasta pod hamulec 262mm.
Dzięki Pati, dlatego daje :pomógł"
Jak juz pisałeś wyzej piasty muszą pochodzic od iVT czyli ee8 tak ? A mają jakieś inne modele tarcze 262 i piasty będa pasować ?
jeszcze raz dzieki twoje rady są naprawdę pomocne
pozdr
podobno te z VTi (5g) pasuja, ale nie testowałem tego i nie wypowiadam sie.
to jesli pasuja od VTi 5 gen to to samo powinno byc z z VTi 6 gen, del Sol (ESi i VTi) bo tez maja tarcze 262mm
Potrzebujesz zwrotnicy od iVT (ee8 lub ee9). Chodzi o to, ze w iVT jarzmo jest mocowane na wiekszym promieniu i mozna wsadzic tarcze o 20mm wieksze niz do ed9. Zaciski od preludy 2.2 4gen zalozone na zwrotnice i piaste od ed9 daja mozliwosc wsadzenia tarcz 262. Te same zaciski na zwrotnicy iVT i juz mozna wsadzic 282 tarcze. Własnie to przerabiam u siebie
Potrzebujesz zwrotnicy od iVT (ee8 lub ee9). Chodzi o to, ze w iVT jarzmo jest mocowane na wiekszym promieniu i mozna wsadzic tarcze o 20mm wieksze niz do ed9. Zaciski od preludy 2.2 4gen zalozone na zwrotnice i piaste od ed9 daja mozliwosc wsadzenia tarcz 262. Te same zaciski na zwrotnicy iVT i juz mozna wsadzic 282 tarcze. Własnie to przerabiam u siebie a nie latwiej zrobic nowe ulepszone jazma ?
zwrotnice z VTi 5gen pasuja trzeba tylko przerobic gorny wachacz albo kupic camber kit do przodu bo bez tego kola stoja tak \ / , a reszta pasuje bez problemow bo mam tak u siebie
a ustawiles juz sobie camber kitem, zeby bylo ok?
przerobilem mocowania gornych wachaczy i na zbierznsci wyszlo idealnie pionowo
silnoreki, masz może jakieś fotki ? Rozumiem że założyłeś piasty i zwrotnice z Vgena ?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl