ďťż

Wolf

co myslicie nad czyms takim
a dokladniej
civic ej9 1998 rok
swap silnika na silnik ???
z nowego acorda i-ctdi
niki ego jeszcze nie robil a moze i warto sprobowac

i teraz pytanie
co myslicie nad tym projektem
i czy wogole da rade to zrobic oto jest pytanie?
mocowo wygladalo by to calkiem calkiem i mysle ze b16a1/czy a2 tym klekotem bym objechal i to przy malym zurzyciu paliwka:)
czekam na tz spekulacje


[przesunieto]

mysle ze opcja ciekawa - tylko czy i za ile dostaniesz taki silnik?? az boje sie tych niutonometrow w budzie civa
Lepiej do EP swapować, tam był 1.7 CTDI i chyba byłoby generalnie prościej.
dzieki za przesuniecie tego nie pomyslalem hmmm

wlasnie i o to chodzi o te NM a nie KM
setryjnie ma 140 km i 334 nm
po malym grzebnieciu elektronika mozna uzyskac 160km i moment okolo 400-410NM
co juz samo za siebie mowi co by sie dzialo przy nie dosc duzym popycie na paliwko

silnik kompletny skrzynia komp wiazka poloski wsio 8000-9000 tysi mozna wyrwac ale trza by szukac z uwagi ze to swieze autko
ale dalo by rade

tylko kwestia czy to podejdzie ?

do ep na bank ale ep mnie sie nie podoba i 1.7to jak na takie wyzwanie za malo mocy i moim zdniem nei warto
i tak jedno i drugie to spora zaglosta wiec jak juz sie lapac to tego 2.2


Pomysł niezły na prostą ale w ogóle by nie skręcał. Po prostu gigantyczna masa na przodzie. Nawet Accord ma inne wahacze, amorki, springi i stabilizator by jakoś zbilansować dodatkową masę I-CTDI. W Civie (zwłaszcza budzie EJ/EK, tudzież wcześniejszych) byłaby to totalna porażka.
a ile wazy takie I-CTDi no i tak wogole jaka literka zaczyna sie dizlowska seria w Hondzie??
N22A1 to jest iCTDI z Accorda. BTW bardzo nie lubi braku oliwy Właśnie pare dni temu w znajomym ASO rozbierali takiego, jak pryknął korbą przez michę

a ile wazy takie I-CTDi

Dużo No a tak poważnie to dokładnie nie wiem ale jest zauważalnie cięższy od K24...a to już sporo, zwłaszcza do Civa.
moze moze ciezszy ale wszystko idzie zrobic

ale ta buda plus osiagi rowna sie wielke łoł i zdziwko u wielu z silnikami z serii b16:)
A ile kosztuje taki silniczek na rynku wtórnym?

A ile kosztuje taki silniczek na rynku wtórnym?

a istnieje rynek wtórny tych motorów? nie spotkałem jeszcze
za okolo 8.5 do 10 tysi kompletny

do ep na bank ale ep mnie sie nie podoba i 1.7to jak na takie wyzwanie za malo mocy i moim zdniem nei warto
i tak jedno i drugie to spora zaglosta wiec jak juz sie lapac to tego 2.2


Silnik 1.7 to kupa - to oczywiste. Mi chodziło o to, że lepiej kupić budę EP 1.7 CTDI i do niego włożyć silnik 2.2 i-CTDI, bo taki swap powinien dużo łatwiejszy.
Tylko w teorii. Silniki 1.7 i 2.2 i-CTDI to mają tyle wspólnego że są dieslami. Oprócz tego są to w zasadzie zupełnie inne jednostki. Dlatego myślę że stopień komplikacji przy włożeniu 2.2 nie będzie wcale mniejszy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl