Wolf
Więc tak mam honde civic z '97 z silnikiem b16a2 (ek4) wersje rallye dzisiaj wymieniłem silnik na nowszy też b16a2 z 2000r problem jest taki po przekroczeniu około 2200obr po kilku sekundach zapala się kontrolka "check"
moje pytanie co może być tego przyczyną. Nie ustawiałem jeszcze zapłonu, cały osprzęt był przerzucony ze starego silnika. Jak sprawdzić ewentualne błędy i jak je skasować.
I drugie pytanko co to za skrzynka na foto bo nie wygląda na fabryczną
http://img9.imageshack.us/img9/8889/civo.jpgMoże ktoś ma link do serwisówki dla ek4 z silnikiem b16a2 byłbym wdzięczny za pomoc
Po pierwsze szukaj i zrób samodiagnostyke bo z takimi pytaniami to do wróżki
pokazało błąd 23 ale nie mogę nigdzie znaleźć czego się tyczy.....
knock sensor jest z tyłu nad filtrem oleju ale nie powinna zapalić sie kontrolka. Na na podstawie odczytów z niego komp przyśpiesza zapłon wiec ustaw zapłon, sprawdź czy wszystko jest ok podpięte i zrób samodiagnostyke jeszcze raz jak nie pomoże. Może są jeszcze jakieś błędy aha i wcześniej zresetuj kompa
dzięki wielkie problem opanowany musiałem przy przekładce za mocno pociągnąć wtyczke i lekko wysunął się styk, poprawiłem, zresetowałem kompa przejechałem się po wsi i na razie nic nie wyskakuje.....
Jak bede w bielsku to stawiam Ci piwo kolego
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl