ďťż

Wolf

Czy mozecie mi powiedziec w jakim stopniu bedzie dostawal po dupie motor ktory bedzie po zakucu no i z wykreconym na 450 koni turbo ? strzal 100 koni
cenne informacje beda nagradzane w trojmiescie


jak juz zakuty na 450 to zrób 550 ze sręzarki
bedzie taniej na codzien
dochodzi tankowanie nitro i kolejne elementy do potencjalnej awarii

.....ale to tylko moje zdanie

pozdr

PS cięzko bedzie z odpowiedziami na Twoje pytanie
bo tu nikt nie męczył podtlenkiem +100ps na h22 wykręconego na 450ps

Czy mozecie mi powiedziec w jakim stopniu bedzie dostawal po dupie

z precyzją ulokowaną gdzieś pomiędzy 3M a Poznaniem powiem, że bardzo

Na serio dla mnie to bardziej odpowiednim pytaniem byłoby czy nietulejowany blok H22 w ogóle wytrzyma 450KM
wytrzyma. to closed deck jest w specyfikacji do 97... Tam nie ma pływających tulei jak w późniejszym barachle. Oczywiście, jak korby i tloki beda odpowiednio wytrzymałe. Blok ma wystarczająco dużo mięsa.


czyli co, raban o pękających tulejach z poprzedniego grodziowego tematu o kant tyłka?
prawde mówiąc na upalanie 500ps z h22 to nawet nie myslał bym bez tulei
a i głowe bym mocno zrobił

czyli co, raban o pękających tulejach z poprzedniego grodziowego tematu o kant tyłka?

a czytałes tamten raban? tuleja pękła? czy może tłoki fabryczne w miejscu mocowania pierścieni? Te tuleje sa bardzo mocne.

[ Dodano: 2007-11-11, 11:28 ]

Głowa starcza do 600 konia bez psucia. Oczywiscie przy zachowaniu fabrycznego limitera obrotów.

troche dużo chyba .... B-seria przy 350-400 już wymaga roboty żeby nic nie przewidzianego nie wyskoczyło

a czytałes tamten raban?

a i owszem, wiem co się poddało. Dalej było namawianie Grodzia, żeby zaraz przy kuciu robił też tuleje, aby znów nie zbliżył się do granicy wytrzymałości następnego punktu. Sądziłem, że ta granica jest usytuowana o wiele niżej niż założenia tego tematu, that's all Jeśli nie to tylko się cieszyć z pancernego bloku Hondy.
nie bedzie tulejowania i juz !
co do wytrzymalosci seryjnego bloku to zagraniczni mowia ze nie ma problemu ,glowica tez nie jest tragiczna... na poczatku sprawdze ile sprezarka da rady pociagnac a co do podtlenku to bedzie bajer z ktorego bede korzystal w czasie zagrozenia
do wiosny jeszcze troche czasu wiec mozna sie zbroic.
ide za slowem penatqa bo jak narazie sie nie mylil.
Na to wychodzi ze w H22 kupujemy tloki, korby, turbo, IC, pompe, wtryski i wszystko stroimy majac lajtowo lekko ponad 300km i lata bez problemu
generalnie tak.Tylko kupujemy tłoki odpowiednie do bloku.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl