Wolf
do d15b7, ktoremu zmienie glowice na z6 i bedzie dodana bardzo niedlugo turbina .....
zmniejszaja do 8,5:1
korby seryjne zostana
CR na poziomie 7.8:1 sam zdecyduj czy jest sens... to są odlewane tłoki od Suzyki Vitara. w D16Z6 dałbyby kompresje na poziomie 8.5:1 i z kutymi korbami mialyby tam duuuzy sens.
CR na poziomie 7.8:1 sam zdecyduj czy jest sens... to są odlewane tłoki od Suzyki Vitara. w D16Z6 dałbyby kompresje na poziomie 8.5:1 i z kutymi korbami mialyby tam duuuzy sens. wlasnie korby ~2,500 do b7 a do D16xx ~1,000 wiec raczej bym swapa na calego z6 zrobil i ogolnie byloby lepiej.
w b7 wyjdzie 7,8:1 to tak ooo wiec chyba nie bedzie .... przez zime nazbieram na blok d16z6 i sie zrobi swapa juz na kutych korbach i tych tlokach na 8,5:1 ... skrzynia zostanie tylko 3, 4 od crxa ....bedzie cacy
to są odlewane tłoki od Suzyki Vitara. w D16Z6 dałbyby kompresje na poziomie 8.5:1 i z kutymi korbami mialyby tam duuuzy sens.a czy te odlewane tłoki sa warte zainteresowania pod T na poziomie 1 bar'a ? czy moze kupić cos b. "firmowego" ? stosował je ktoś ?
zrobili na nich d16z6 na ponad 400 koni i jezdzi...
zrobili na nich d16z6 na ponad 400 koni i jezdzi... to milo mi z tego powodu ....
mam blok D16A6 głowice od Z6 i zastanaiwam sie ktore tłoki wybrać /pod Turbo na 1 bar'a
czyli ze odpowiedz znalazłem jush ....
CR na poziomie 7.8:1 sam zdecyduj czy jest sens... to są odlewane tłoki od Suzyki Vitara. w D16Z6 dałbyby kompresje na poziomie 8.5:1 i z kutymi korbami mialyby tam duuuzy sens.Tłoki z suzuki vitary w D16z6 ????? Jasniej pełniej wiecej info poprosze bo jak dla mnie ekstra jesli pasują . Takie wymiary znalazł mi znajomy tłok 75 mm i sworzeń 19 mm . Jesli faktycznie znoszą do 400 koni to rewelacja !
nie znales tego patentu? pasuja jak znalazl do D16. no ale seryjne to tyle nie zniosą
aftermarkety co znalazł Amorr obnizą tak kompresję. zresztą każdy sobie może policzyć przyszłą kompresję. trzeba tylko jako tłoki wybrać 'other' i wartość wklęsłość/wypukłość ustalić na -12.00
Tzn seryjne z d16z6 nie zniosą czy te z Vitary ? Dwa jak z wysokoscią tłoka alles wporządales ? Czy ich potencjał wynika z tego iż jest mniejsza kompresja na nich czy jakość materiału jest inna w nich ? przeciez Vitary miały około 100 koni i nigdy turbo. Pati opowiadaj
seryjne z z6 i seryjne z vitary. te co tam są to są aftermarkety z wklęsłym denkiem. wymiary mają jak tłoki z D16 w sensie srednicy, wysokosci osadzenia sworznia korbowodu i tak dalej. wytrzymują tyle bo mają więcej materiału i są wklęsłe obniżając kompresję. pamiętaj jednak że seryjny blok odpada gdzies przy 250 koniach (podobnie zreszta jak seryje korby) i trzebaby go wzmocnić.
podobno te moje wytrzynuja ~1,7 bara
masz juz te tloki?
tak juz dlugo ...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl