Wolf
Witam.
Zamierzam co nieco zmodzić z dołem mojego h22a, a konkretnie tłoki mahle gold + korby eagle, albo crower, bo z tego co się doczytałem mahle banglają bez tulejowania. I teraz kwestia CR, wiadomo do N/A to jak największą, czyli w przypadku mahle gold, to jest 11.5.1 przy okazji pewno panewki ACL i śruby ARP (czy nie potrzebnie?) i tu moje główne pytanie, czy potem jakbym chciał to uturbić (nie za mocno - granice 0,5 bara) to to CR nie będzie problemem ? (oczywiście bez tulejowania)
Druga kwestia że w głowicy są wałki skunk2 stage1 na kołach regulowanych (talerzyki, sprężynki seryjne) i czy to też da rade?
za duzy stopien sprezania na turbo. na 90% bedzie stukał na polskim paliwie i sie rozpadnie. zdecyduj sie. nie mozna miec ciastka i zjesc ciastka. albo zaplac za dwa
co do wałków im bardziej masz wałki do Na, tym słabiej bedzie na turbinie jeździło. dobrze spisuja sie fabryczne w turbinie.
Czyli tak jak myślałem, albo boost albo n/a.
Swoją drogą ile może dać samo doprężenie mahle goldami ? 20 hp ? w h22a jdm ofc.
zależy, co do tego dołozysz i kto wystroi
narazie w planie wałki skunk2 stage1 z kółkami regulowanymi, kolektor dolotowy skunka i przepustnica 70mm, a stroić planuje crome u Maćka ze strojenia.pl
W przyszłości może stage2 ale to już sporawe koszty.
szkoda kasy na stg1, ale to moje zdanie
szkoda kasy na stg1, ale to moje zdaniePewnie , ze szkoda , lepieł dozbierac i zapodać stage2 i tak widze , ze wsio chcesz zmienic to dołozysz do tego zawory, spręzynki i talerzyki + to co planujesz i bedzie bdb
Co do sprezynek i talerzykow to najlepiej skunk2 takie jak producent przewiduje do wałkow.
no tak, ale trafiły mi się wałki st1 za 1000zł w PL, wiec grzechem było nie wziąć..
no tak, ale trafiły mi się wałki st1 za 1000zł w PL, wiec grzechem było nie wziąć..Jesli to cena za same wałki do tego używki to szału nie ma. Rób najważniejsze , ze masz pomysł co wyjdzie zobaczymy jak sie pochwalisz.
^^
To raczej i tak będzie na zasadzie że pierw wlecą same wałki i kolektor dolotowy, potem to wystroić a potem myśleć o tłokach, wszystko ograniczają $ ;/
Meczy mnie tylko teraz jeden dylemat:
Kupić te 11.5.1 do n/a (i potem ew myśleć nad st2) czy sprzedać wałki i robić turbo kupując 9.0.1..
Swoją drogą ile ten zestaw mahle gold + korby crower czy tam eagle, bez tulei wytrzymuje ? bo czytałem temat Grodzia to on dmuchał 0.7 ale co dalej to nie wiem ?
Druga sprawa - przy n/a na st2 i mahle, 250hp pęknie ? (nie wspominam o cai i wolnym wydechu bo to raczej oczywiste ;p tyle że kolektor tylko ebayowy reszta bedzie 2,5)
jak jestes chudy z sianem, to nie pchaj sie w turbo. studnia...
zrobiłem jedną pralke h22jdm na stg 2 tuner, kolektor euro r, tb sk2 68mm, aem cai, hondata s300, wydechowy Vibrant 60mm, reszta Eltec 60mm, strojone u Doktora- wypluło tyle (linia ciągłą to ten, o którym pisze, a przerywana to prelka crxwoja jako odnośnik). Motor nie był otwierany.
Czyli można być dobrej myśli...
A to prawda że na tej hamowni wychodzą zaniżone wyniki czy plota ?
Z turbo fakt, też każdy mówi że cały czas trzeba dokładać coś, więc jednak będzie N/A.
Tak myślę że może zrobić wszystko raz a porządnie - wałki JUNa stage2 (springi i talerzyki) + mahle gold 11.5.1, nie będzie problemu na płaszczyźnie zderzenia zaworu z tłokiem ? przy tym zestawe seryjne wtryski z h22a jdm i pompa paliwa pociągnie ?
musisz platelinkowac motor, zeby zobaczyc, jakie wyjda tolerancje. wtryski moga się skończyc. zalezy, czy bedziesz podnosił cisnienie na listwie, czy nie.
ok, czyli już mam rozeznanie, dzieki za info.
Jak się zdecyduje, przekalkuluje koszta to może coś z tego będzie.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl