Wolf
mam takie pytanie czy trzeba robic szlif przy wymianie pierscieni?
zależy w jakim stanie jest cylinder, trzeba pomierzyć czy nie jest owalny jeżeli trzyma wymiar to osobiście nie szlifował bym, tylko ładował się w nominał
a jak sie to robi?
[ Dodano: 2010-04-11, 13:46 ]
pomiar musi być dokładny, także daje firmie która np zajmuje się szlifem będziesz wiedział co i jak. Tu masz link do tematu wszystko zostało napisane
http://www.honda-crx.info...pic.php?t=16820
dzieki za podpowiedz wyciągne cały blok i zawioze go do sprawdzenia niech ocenią czy mozna załozyc nominały czy jednak bedzie trzeba szlif robic a tego bym nie chciał
[ Dodano: 2010-04-11, 14:21 ]
najłatwiej to chyba pojeździć i sprawdzić czy i ile oleju bierze.
Generalnie jest taka zasada że jak kopci przy dołozeniu gazu to uszczelniacze a jak cały czas to pierścionki.
Jeśli znika Ci olej to wiadomo że to nie żaden osad itp.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl