ďťż

Wolf

Witam. Szykuje sie do zmiany rozrzadu a poniewaz kasowniki sa juz do wymiany potrzebuje pewnych informacji.
Posiadam glowice od b18c4 po lekkim zderzeniu tloka z zaworem. To jest dawca czesci do mojej glowicy w B16A1.
W mojej glowicy po zdjeciu dekla widac jak 3 popychacze sa lekko przytarte, wiec wypada je wymienic podejda te od b18c4?? Bo wiem ze lma podejda.
Teraz po rozebraniu tego, zdjeciu walkow itp z jaka sila trzeba dokrecac te srubki od mocowania walkow?? Czy to jest gdzies okreslone??
I jeszcze jedno jakie powinny byc parametry przy regulacji zaworow??


W B16A1 popychacze maja nr epc 14620-PR3-000. W B18C6 są już inne (14620-P30-000), jakie są w B18C4 to nie wiem ale podejrzewam że takie jak w ITR.

Zawory ustawiasz na zimnym silniku (jak to jest w manualu napisane - temp. głowicy poniżej 38'C) ustawiając następujące luzy:

ssące: 0,15-0,19 mm
wydechowe: 0,17-0,21 mm

Momenty z jakimi należy wkręcać śrubki masz tutaj: http://www.honda-crx.info...ead_removal.pdf

(aczkolwiek ja bym przykręcał trochę mocniej)

Pzdr
Super to wieksza czesc juz mam leci pomogl
A ktos moze wypowiedziec sie odnosnie tych popychaczy??
Czy trzeba je wszystkie wymieniac czy moze tylko te ktore sa przytarte, co lepiej zrobic pasowac te od b18c4 czy kupic porostu tylko te ktore potrzebuje a reszte zostawic stare??

[ Dodano: 2009-08-12, 11:54 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl