ďťż

Wolf

Witam pierwsza wymiana uszczelki pokrywy zaworów ,no i oczywiście dokręciłem sobie do oporu 20 km i cieknie z niej że nie będę opisywał gdzie. Zamówiłem oczywiście drugą i pytanie ,czy muszę wymienic także te uszczelki świec czy nie


lepiej wymienić jak nie wiesz co to za gumki i ile mają życia w tym aucie
wal do ASO ceny są takie jak za zamienniki a jakość nieporównywalna
przy montażu tego badziewia odtłuść dokładnie wszystko alkoholem
pozdro
d16 dohc jest to wielka loteria z tymi uszczelkami, ja u sibie skladalem juz 3 pokrywe na tej samej uszczelce i nic nie cieknie (bez silikonu), na wczesniejszej cieklo mi do swiec, takze niema reguly.

teoretycznie powinienes zmienic rowniez te od swiec bo sie juz wygniotly, ale ja bym nie zmienial

[ Dodano: 2010-02-02, 14:39 ]
uszczelka takoma i uszczelki gniazd świec też takoma i też mają 20km ,tylko że dokręciłem do oporu


jak do oporu to nie powinno cieknąć
może źle odtłuszczone było
dokręcałeś stopniowo każdą czy jedną do oporu i potem następną (mogła się gdzieś uszczelka podwinąć)
z tych ze świec zazwyczaj cieknie (jak nie ASO) musisz dokładnie odtłuścić pokrywe - wyjąć te oringi , odtłuścić , jak dajesz stare oringi to też je odtłuść , możesz potem w miejsce tych oringów (na głowicy) dać trochę silikonu , w okolocy wałków także i powinno byc OK
widac że cieknie z uszczelki ,jutro kupię nową i jeszcze raz spróbuje. Silikonowi mówię nie myślę że można bez

widac że cieknie z uszczelki ,jutro kupię nową i jeszcze raz spróbuje. Silikonowi mówię nie myślę że można bez
można bez ale jak auto jest nowe a nie ma 20 lat
nawet w ASO dają trochę silikonu , nie ma w tym nic złego myślę , lepiej trochę silikonu aniżeli mokro z oleju pod maską
Ja u siebie tez to przechodzilem po remoncie silnika. Kurcze dwie uszczelki takomy i lipa, w koncu nie miaelm juz kolejnej a czas gonil, to opierd..m silikonem z dwoch stron i trzyma, ale wyglada to jakby ktos to psu z mordy wyciagnal .

Dlaego przy malowaniu pokrywy pogłoduje 3dni i odzaluje wycieczke do ASO, takze po te gumowe koleczka pod swiece.

Ja u siebie tez to przechodzilem po remoncie silnika. Kurcze dwie uszczelki takomy i lipa, w koncu nie miaelm juz kolejnej a czas gonil, to opierd..m silikonem z dwoch stron i trzyma, ale wyglada to jakby ktos to psu z mordy wyciagnal .

Dlaego przy malowaniu pokrywy pogłoduje 3dni i odzaluje wycieczke do ASO, takze po te gumowe koleczka pod swiece.

nie musisz głodować aż tak długo uszczelka pod dekiel 50zł , pod świece 11zł szt
To samo moge potwierdzić co chłopaki mówią , dobre uszczelki , troche silikonu , w moim wypadku rozwiązało problem przecieków do świec i przy okazji przerywania silnika ....
Panowie a jaki dokładnie ten sylikon ???
wysokotemperaturowy koszt ok 4zł zależy jaką duża tubkę kupisz kup czerwony słyszałem że dodaje 7KM i 12Nm jak i przedłuża 5ke stosuje tylko ten, nawet Przema72 podziela tą teorię
czerwony to do poloneza se mozesz kupic, bierze sie czarny i wcale nie widac ze on tam jest
atom1, czerwonym tez sie da, tylko wymaga specjalnego traktowania
A co to za różnica jaki kolor? Wystarczy dać odpowiednią ilość i też nie widać, że jest tam silikon.
po przygodach z sylikonem i usczelkami, wszsytko montuje na sucho i skonczyly sie problemy oczywiscie czesci z ASO

a i jescze jedno, gumy nie dokreca sei "do oporu" tylko z wyczuciem, a jak ktos nie ma wyczucia to klucz dynamometryczny 11Nm dla takich rzeczy czyli dosc maly moment
tylko ze akurat te nakretki maja swoj wlasny opor na szpilce )
Jak dokręciłem do oporu, to musiałem wymienić szpilkę Trzeba z umiarem.
ja skręcałem na trzech uszczelkach i 2 pokrywach, ostatnia uszczelka ASO i tak pierwsw dwi ciekły potem poszła nowa pokrywa i aso uszczelka skręcone ciekło bokiem przy aparacie odkrecone jeszcze raz złozone ciekło na swiecy, poszedł silikon i nie ciekne
no to kręćcie małym pokrętlem a nie duza grzechotką..o bedziecie czuli kiedy opor albo plaskim kluczykiem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl