ďťż

Wolf

Pytanko, od końca wakacji silniczek poci mi się z uszczelki pod głowicą, czy jest sens robić samą uszczelkę i planowanie bez wymiany innych podzespołów i remontu reszty? Odrazu mówię że najchętniej zrobiłbym odrazu remont silnika ale niestety na to nie mam póki co kasy a nie chce żeby silnik się tak pocił :/


jesli masz dobra kompresje i nie kpci przy dodawaniu gazu to jest duzy sęs
szczerze to chyba szkoda zachodu. od samego pocenia jeszcze nic złego sie nikomu chyba nie stało chyba że będzie to gruba struga oleju i będzie Ci go ubywało w zastraszającym tempie. późniejsza wymiana pierścieni będzie się i tak wiązała ze zdejmowaniem głowicy i ponownym planowaniem więc znowu wydasz kasę. Zależy też czy sam to będziesz robił ale wymiana uszczelki to chyba coś ok 200zł + planowanie ok 80 + uszczelka od 120 do chyba 460zł za produkt z ASO = prawie 700zł + ewentualna wymiana oleju, płyn chłodzący. Ja bym to zostawił jak jest i dozbierał troche kasy i jeżeli potrzebna jest wymiana pierśćionków to odłożył to na czasy jak będziesz miał te dodatkowe 180zł na pierścienie. Uszczelniacze możesz wymieniać bez zdejmowania głowicy więc to nie powoduje uszkodzenia uszczelki. Panewki też można wymienić od dołu nie zdejmując głowicy. Jeżeli pierścienie są ok to możesz wymieniać
Czyli lepiej w tym roku zająć się budą a na przyszły rok zrobić wiecej przy silniku za jednym zamachem Muszę sprawdzić kompresję, przy dodawaniu gazu nie kopci
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl