Wolf
bo mam do kupienia blok z b18a1 z alternatorem za 500zl do remontu pisalem w watku innym ze bierze litr na kolo 150 km i chce zrobic szlif jak bedzie konieczny, tloki pr3 panewki, i zrobic ls/vteca i teraz jeszcze jedno pytanie mam czy jak bede robic szlif to czy normalna uszczelka bedzie dobra czy bede musial kupic tez taka zeby do nadwymiarowych tulei pasowala i czy taka jest dostepna w ASO
zależy jak duży nadwymiar chcesz zrobić. w wiekszości przypadków seryjna uszczelka bedzie pasować.
to zalezy czy trzeba bedzie robic szlif czy nie jezeli tak to 0.25 mm wiec seryjna powinna dac rade?
tak.
Podepne się do pytania: 0.50mm stock`owa uszczelka może być?
0,50 to troche wiecej, ale na upartego tez by weszla. napisz do Michała Skarpetowskiego z HondaPlaza i zapytaj czy mają uszczelki pod głowice w nadwymiarze.
Nie o to chodzi, bo ja moge kupić aftermarket`ową uszczelke Cometic`a w nadwymiarze i zastanawiam się czy nadwymiar, czy norma..?
jak zrobisz szlif na 0,5 i masz mozliwosc kupienia uszczelki nadwymiarowej to nie wiem nad czym sie tu zastanawiac? zwlaszcza ze oryginalna uszczelka nie jest tania i cenowo wyjdzie pewnie podobnie jak Cometic.
Podepne się do pytania: 0.50mm stock`owa uszczelka może być?Stock moze byc ja mam tłoki 81:50mm i seryjna uszczelke 81mm.
a czy szlif na 81,5mm wplynie jakos bardzo negatywnie na tuleje z b18a1 ?? jak bedzie z ich wytrzymałością
i jeszcze jedno pytanko jezeli np gladzie by byly w miare ok to mozna by bylo zrobic tylko honowanie i wtedy zastosowac standardowa srednice tloka i pierscieni?
a czy szlif na 81,5mm wplynie jakos bardzo negatywnie na tuleje z b18a1 ?? jak bedzie z ich wytrzymałością
i jeszcze jedno pytanko jezeli np gladzie by byly w miare ok to mozna by bylo zrobic tylko honowanie i wtedy zastosowac standardowa srednice tloka i pierscieni?Beda slabsze tuleje, do n/a nie wplynie ,ale przy T nie rozwiercałbym ,po honowaniu wkladasz nowe pierscienie i te same tłoki.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl