Wolf
mam taki problem w ED9 iż podczas jazdy zaczeło strasznie szarpać samochodem tak jak by klocki do końca na jednym kole nie odpuściły cały samochód zaczoł się telepać, trzymałem za kierownice i dźwignie zmiany biegów i telepało w ten sam rytm. Na starych stalówkach i zimówkach nic takiego się nie zdarzało dopiero jak zakupiłem nowe felgi i opony problem się ujawnił, koła były zakładane w serwisie i były też wywarzane. Raczej jeszcze felg nie zdążyłem pogiąć a tarcze i zaciski myłem dzień przed zmianą kół. Może ja coś spierdoliłem ??
a kola sa dokrecone?? moze cos wlazlo pod miedzy felge a piaste i wkrzywo sa przykrecone?? sprawdz czy odzwazniki nie spadly
najlepiej sprawdz jeszcze raz wywazenie
a kola sa dokrecone?? moze cos wlazlo pod miedzy felge a piaste i wkrzywo sa przykrecone?? sprawdz czy odzwazniki nie spadly
najlepiej sprawdz jeszcze raz wywazeniekoła mam dokręcone, a jak by odwarzniki spadły to by tak telepała cały czas a to trwało przez pare minut i przestało ale ze dwa razy sie przydarzyło, jutro się jeszcze kawałek przejade i zobacze moze przejdzie a jak nie to trzeba będzie zdemontować koła i zobaczyć co tam się dzieje.
Jest różnica w telepaniu między jazdą na wprost a ze skręconymi kołami, bardziej przy ruszaniu czy podczas jazdy, przy różnych prędkościach inaczej ?
Jest różnica w telepaniu między jazdą na wprost a ze skręconymi kołami, bardziej przy ruszaniu czy podczas jazdy, przy różnych prędkościach inaczej ?Nagle podczas jazdy sie cos takiego załącza jak ruszam, jak chamuje, czuć że samochód ma jakiś większy opór i tak nim podryguje, przy 110km/h nie jest to fajne i raczej bezpieczne jak nagle się coś takiego załączy, mnie to dopoadło w trasie jak jechałęm. Jak kręce się na co dzień po mieście to jeszcze tego nie zaówarzyłem, ale zobaczymy.
może jak myłeś te tarcze i zaciski( nie były gorące??) to gdzieś się piasek dostał,albo są pokrzywione, jak trzęsie cała budą to raczej z tył coś nie halo, z przodu jak by byłyźle wywarzone to największe drgania na kierownicy by były
może jak myłeś te tarcze i zaciski( nie były gorące??) to gdzieś się piasek dostał,albo są pokrzywione, jak trzęsie cała budą to raczej z tył coś nie halo, z przodu jak by byłyźle wywarzone to największe drgania na kierownicy by byłyjak myłem były zimnie bo nigdzie wcześniej nie jechałem i pokrzywień tez nie zaóważyłem, możliwe ze coś się mogło dostać bo jak myłem tarcze i zaciski to jeszcze drucianą szczotką osad z rdzy zdrapywałem z tarcz (nie szorowałem tego gdzie klocki trą o tarcze), może coś z tego się dostało. Dziś bede miał moze kolejną trase do przejechania to zobacze czy dalej to występuje.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl