ďťż

Wolf

Mam problem z szarpaniem silnika przy delikatnym przyspieszaniu i utrzymywaniu stałej prędkości ( silnik ciepły , obroty pomiędzy 1 a 3,2 tys. ) . W trakcie energicznego przyspieszania problem znika . Kontrolka silnika zasygnalizowała dwa razy ( co ok. 400 km ) awarię . Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka zgasła, problem czasowo znikł .Samo szarpanie pojawia się także co jakiś czas tzn.ok 50-100 km. Zgaszenie i ponowne zapalenie też powoduję iż czasowo szarpanie zanika . ASO-Honda testowała elektronikę - bez błędów ( brak pamięci błędów w module ) , podmieniali ; świece , kopułkę z palcem itp. - bez rezultatów . Specjaliści z Bosch wymienili sondę , zmienili program w module policzyli 700 zł. i nic . Stwierdzili iż to moduł , podmienili i też nic . Przewód powietrza filtr-kolektor szczelny . Poprzedni właściciel przed sprzedażą zamontował ins. gazową ( aktualnie częściowo wymontowana ) . Jeśli ktoś spotkał się z takim problemem lub wie jak naprawić tą usterkę to proszę o pomoc .


Jak wskakuje check to sprawdziłbym TPS i MAP sensor (przed podmianę).
Mogą to być też kłopoty z ciśnieniem paliwa na listwie (pompa, regulator ciśnienia).
Podmień jeszcze cały aparat zapłonowy, tak dla pewności.

Nie rozumiem zupełnie, jak w ASO nie wykryli błędów w kompie. Skoro wskakuje check to powinien się zapisać błąd.

Jak wskakuje check to sprawdziłbym TPS i MAP sensor (przed podmianę).
Mogą to być też kłopoty z ciśnieniem paliwa na listwie (pompa, regulator ciśnienia).
Podmień jeszcze cały aparat zapłonowy, tak dla pewności.

Nie rozumiem zupełnie, jak w ASO nie wykryli błędów w kompie. Skoro wskakuje check to powinien się zapisać błąd.


Jak pisałem auto posiadało ins.gaz. Szarpanie było także podczas pracy na gazie . Co do wykrywania błędów ASO twierdziło iż w tym modelu auta moduł nie posiada pamięci błędów .
Aparat zapłonowy był sprawdzany ale w całośći nie był podmnieniany gdyż nie mnieli go na magazynie .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl