Wolf
a więc baza to samochód z 98 roku z silnikiem d16y8 obd2a
dawca angol civic 5d z 99 roku obd2b ale komputer ma wtyczki obd1
wtyczki w komoże silnika i układ kabli wolnych pinów identyczny ale kolory inne
czy wystarczy przedłużyć wtyczki z silnika podpiąż przejściówka do kompa i bangla? czy mogą sie rużnicz wiązki tych silników?
2 opcja konwersja na obd1 całości czy wiązka z b16a2 z 92 roku podejdzie pod silnik b18c4?
i czy musze wymieniać aparat zapłonowy na ten z b16 obd1? czy da sie to ominąć?
jak jest z immobilaizerem w kompie np p28/30 da sie go wyłączyć? żeby niebyło problemów z odpaleniem po konwersji?
ma kto schemat przejściówki obd2na obd1? lub jest ktoś na forum kto mi to wykona?
szukam wszędzie niestety mój angielski jest słaby i zagraniczne fora odpadają i nic w pl niemoge znaleść
w sprawie przejsciowki moge pomoc ogarnac temat z usa. 5 gen i 6 gen maja te same wtyczki wiec nie nowina. pasuja wszystko do siebie wiec masz 50% problemu z glowy. znalezc tylko odpowiednie czujniki na kolektorze dolotowym.
lepiej wsadzic kompa p28 podlaczyc czujniki i wtedy aparat zaplonowy dajesz od b16a2.
jesli komp jest obd2 i ma immo to go mozesz spokojnie odlozyc do piwnicy. tych kompow sie nie czipuje.
jakie koszta przejściówki?
210zł przejsciowka
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl