ďťż

Wolf

miało być b16 ale jest juz b18c4... silnik juz zakupiony z 1999r komplet ze wszystkim (kluczyki z imobilajzerem tez) wiec moje pytanko to co dokładnie pozmieniac w wiązce którą mam w aucie z z6 czyli obd1 aby to odpaliło? komp bedzie z b18c4...


i wszystko się rozbija o pytanie Które ja kiedyś zadawałem, mianowicie jakie OBD ma B18C4 jeżeli ma OBD1 to w wiązce nie musisz zmieniać nic możesz nawet zostawić komp'a od D16 i wgrać mapy od B18 ale leżeli B18 ma inne OBD niż 1 no to jest pewien problem...

p.s. może pewnych odpowiedzi znajdziesz w tym temacie
tez mało...
Nie bój nic ja też nie za dużo się dowiedziałem...

Musisz dopytać sprzedawcę silnika jakie tam jest OBD?!
Wtedy będziesz miał jakiś punkt zaczepienia już


było kupić z kompletną wiązką, i wsadzić całą(silnikową) . nawet nie musisz dotykać silnikowej bo kable z angola starczą bez problemu.dokładnie zajeło mi to 3 dni luzackiej pracy.
b18c4 to obd2a jak chcesz zastosowac tą wiązkę co masz to musisz miec schemat wiązki z b18c4 i lecisz kabelek po kabelku od kompa do silnika i sprawdzasz, jak trzeba dołożyć - dokładasz... ja tak robiłem. Komp p9k ma wyjścia(w sensie kształt gniazd) takie same jak obd1 wiec nie trzeba zadnej przejściówki.
Ja bym zrobił wszystko aby pozostać przy OBD1 - bardziej przyszłościowo pod mody (strojenie).
Czyli komputer np. P28 z mapami z B18C4 i dodatkowa obsługą IAB.
Najlepiej w B18C4 zmienić kolektor ssący na Skunk2 (podobny jak do ITR ale pod B18C4).
Dodatkowy plus - OBD1 nie ma immo.
tak wiec, juz długo po swapie wszystko zostało pod OBD1, komp puki co seria + usuniety imo śmigajacy bez problemu na obd1.
P28 czeka na drugą troche dopracowana mape b18c4, jeszcze tylko kolektor 4-1, ssak skunk2, parówa z doprowadzeniem zimnego powietrza i na strojonko

tak wiec, juz długo po swapie wszystko zostało pod OBD1, komp puki co seria + usuniety imo śmigajacy bez problemu na obd1.
P28 czeka na drugą troche dopracowana mape b18c4, jeszcze tylko kolektor 4-1, ssak skunk2, parówa z doprowadzeniem zimnego powietrza i na strojonko

OBD1 / P28 poprostu nie ma Imo
ssak skunk2 - baaaardzo dobry mod
ja miałem usuniete imo z P9K obd2, i na tym kompie śmigałem pod obd1
jak z IAB? poradziłeś sobie??
IAB jeszcze nie podłączone... musze jeszcze sprawdzić czy w p9k jest na tym samym pinie co gsr b18c1.
jutro będę się tym bawił, bo zmiana ssaka sie odwlecze z powodu wysokiego $, wiec czas trochę wzmocnić dół
IAB podłączasz na pin A17 w obd1
b18c4 to OBD2 (mimo ze niebieska wtyczka różni sie tylko prowadnicami i po ich usunięciu masz wtyczkę obd1 i wszystkie przewody w tych wtyczkach sa tak jak w obd1 p28) a nie 2A czy 2B bo to są już wtyczki 3 rzędowe

P28 czeka na drugą troche dopracowana mape b18c4, jeszcze tylko kolektor 4-1, ssak skunk2, parówa z doprowadzeniem zimnego powietrza i na strojonko
A jak przepustnica do tego co zrobiłes
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl