ďťż

Wolf

Siemka,

Mam okazje kupić po taniości kolektor ssący z B18c4 + przepustnica z tego samego silnika 65mm. Czy to mi podejdzie pod B16a2? Czy opłaca się robić takiego moda (czy korzyści będą zauważalne? )... ew co innego byście polecili?


Podejść podejdzie, tylko musisz go kupić razem z silnikiem krokowym bo są inne w tych dwóch kolektorach, jeśli przepustnica będzie większa i kanały w kolektorze też to poprawi się napełnianie więc efekty będą tylko koniecznie trzebaby się wystroić, no i oczywiście taka zmiana najlepiej w parze z resztą dolotu i wydechem, nie wiem czy już masz to ogarnięte w każdym razie tak by to miało sens i wtedy stroić. Ewentualnie przed założeniem jeszcze go (kolektor) poprawić trochę i powiększyć kanały, heatshield na koniec i będzie lepiej.
słyszałem od użytkownika z B18C6 w CRX ze to najgorszy ssak jaki jest i lepsziejszy od niego jest nawet ten jaki masz seryjnie
Zaraz zaraz, a czy to nie ten kolektor właśnie ma inny kanalik cieczy chłodzącej niż w b16 i któreś szpilki inaczej rozstawione? Bo mi coś świta ale nie chcę paplać bo nie pamiętam dokładnie hm...


kolektor z b18c4 nie pasuje do b16/b18c6 ma inaczej kanal wodny i szpilki inaczej rozmieszczone, to po pierwsze, a po 2. to kolektor z b18c4 jest najgorszym kolektorem ze wszystkich vti, a po 3. seryjna przpeutsnica ma 60mm anie 65mm (nie patrz na szerokosc wlotu, tylko motylek)
No właśnie, to dobrze sobie skojarzyłem
Czyli taki mod nie będzie miał żadnego sensu 1 zdaniem w b16 mam 60mm, czyli nic sobie nie zmienię :p ... z jakiego innego motoru szukać w takim razie przepustnicy i ssaka, żeby podeszło i coś dało? Co do wydechu, to mam 2,25", układ dolotowy 77mm...
a jak z wałkami od C4 ? pasują do B16 ? opłaca się ?
wiecej jak 5KM nie bedzie, ale tez nad tym mysle bo walki z C4 idzie za 200zl wyszarpac
5km to bardzo optymistyczne, raczej 2-3;)
ale za 200zl czemu nie
ale to jak wałki to odrazu tależyki i sprężynki to możnaby kręcić do 9k + kolektor z ITRa + strojenie

bo wałki z ITR to 1200-1500zł
2KM powinny dac walki z A2 wiec 5KM na walkach z C4 jest raczej realne
w a1 tak, ale mowa na pocztaku byla o a2,

a po co talerzyki i sprezynki do walkow z c4 skoro sa takie same jak w a2 i mocy przy 9 tys napewno nie bedzie
ale ja mówie o B16A1 mocy nie ale przy zmianie biegu wpadasz odrazu na 7tyś i na max moment

, a po 2. to kolektor z b18c4 jest najgorszym kolektorem ze wszystkich vti

czyli dobrze słyszałem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl