ďťż

Wolf

Witam, przy okazji swapa zastanawiam się nad takim rozwiązaniem, gdyż skrzynia z c4 ma przełożenie główne i 1 bieg idento jak skrzynia od b16a2 czyli y21 a dodatkowo ma LSD i myślę przełożyć z mojej y21 biegi 2-3-4 a 5 pozostawić długą i tu mam pytanie czy przekładając te 3 biegi z y21 będę musiał je przekładać z synchronizatorami od y21 czy może te ze skrzyni od c4 podejdą?


synchra i wience zebate sa takie same
czyli same 2-3-4 biegi przekładam i finito? wie ktoś może czy idzie to samemu na spokojnie ogarnąć, czy trudna to operacja? jakieś sugestie pomocne mile widziane

czyli same 2-3-4 biegi przekładam i finito? wie ktoś może czy idzie to samemu na spokojnie ogarnąć, czy trudna to operacja? jakieś sugestie pomocne mile widziane tłumaczyłem właśnie że wystarczy te biegi przełożyc jak dzwoniłeś a co do operacji hybrydy to jak jesteś mechanikiem i znasz sie na skrzyniach to tak ale jak nigdy nei rozbierałeś skrzyni to mysle że może być niebezpiecznie


rozbrac rozbierzesz, gorzej ze zlozeniem
skryznia b-serii jest bardzo fajnie zbudowana, gorzej z d-seria

niebezpiecznie to malo powiedziane,on ja jeszcze zamontuje z drugiej strony
hmm skoro mówicie, że to skomplikowane nieco to pytanie kto i za ile by mi takie coś mógł ogarnąć?
ja w kwietniu bede rozbieral moje i ciekawe czego nie uda sie zrobic
rozbierz i rob fotki pozniej bedziesz skladal po kolei hehehe. Mam focie b16 rozlozonej walek kolo wałka jak lezy jak zlozona bez dekla itp. moge ci na meila co s podrzucic -moze cos ci pomoze.
rozebrać skrzynie i złożyć to żadna filozofia. Ja po raz pierwszy rozbierałem skrzynie jak robiłem swoją hybrydę. Każdy mówił że się nie da itp(łączyłem skrzynie L3 z S20) i chodzi jak marzenie . Budowa skrzynia nie jest wcale skomplikowana, Jak ktoś ma zmysł do grzebania w śrubkach to bez problemu sobie poradzi. Jedyna rada, nic na siłę i musi wszystko grać. najtrudniej jest skrzynie wyjąc i założyć spowrotem, samo rozłożenie skrzyni to nic trudnego.
Czyli trudność tkwi w kolejności składania tylko? i robiąc fotki poglądowe co chwila itp dało by rady samemu ogarnąć?

arturro385 byłbym wdzięczny za te fotki, już na PW meila wysyłam

ps w mechanikę się trochę bawię sam z manualem i pomocą forum już przy drugim moim crx i tak sam wszystko robię, z dobrym momentem, kluczami itp lubię sam poskładać coś z sensem, tak robiłem przy zawiasie, silnikach obu moich itp jedynie mnie te mity z forum odnośnie trudności skrzyni obawiały bo tez myślałem sie za to samemu zabrać
nie wiem jak wygląda sprawa w skrzyniach B serii, ale D seria jest dość prosta. Dasz radę sam ale dobrze mieć kogoś do pomocy przy otwieraniu (pierścień segera)
Dzięki wielkie chłopaki i za podesłane fotki, jak i dobre rady w takim razie za jakiś czas będę z tym działał, jak coś dam znać jak mi poszło

Pomógł rozdałem, dzięki jeszcze raz za konkrety

skryznia b-serii jest bardzo fajnie zbudowana, gorzej z d-seria

Hmm... jak widziałem jak to wszystko jest zrobione w w mojej S20 D serii to nic tam skomplikowanego nie ma Aż ciekaw jestem jak B wygląda...
ja widze ze tu sami skrzyniowi kozacy skoro to nic trudnego to czemu ciagle sa tematu jak zrobic to jak zrobic tamto- wyglada latwo ale sa haczki ... kukus zreszta wie

jak chcxesz sie zabierac to musisz miec sciagacze i dobre klucze bo i lozysko na walku trzeba bedze jedno zdjac, przy okazji pewnie wymienic w obuowie itp to sciagacz sie przyda

szczypce segera dodatkowo zeby zdjac jednego

dobre klucz ei masa wolnego czasu i cierpliwosci..ja spasowalem
w d- serii (hydro) jest po prostu gorszy dostep do niektroych rzeczy i jak kulki wypadna to to nie wiem jak je wlozyc spowrotem 'domowymi' sposobami, a w b masz fajnie przykrecone na srubki

ja widze ze tu sami skrzyniowi kozacy skoro to nic trudnego to czemu ciagle sa tematu jak zrobic to jak zrobic tamto- wyglada latwo ale sa haczki ... k

.. może dlatego tak jest bo co chwile ktoś jakieś głupoty zasłyszane wypisuje i tak powstają różne cudne teorie jednemu buczy na wałku, drugiemu oporowe i tak powstają dyskusje i spory kto ma rację.
Prawda jest taka że byle laik który przeczyta post Boci@na o hybrydzie i będzie wiedział o co chodzi to sobie poradzi.
spurek, możesz podesłać ten post o którym wspominasz?

a co do narzędzi to wszystko jest zarówno kluczyki yato jak i segerki, wiem ze na spokojnie itp że nic "na siłę", chodzi tylko o trudność tego zadania, czy jak się ma narzędzia i trochę ogłady w głowie czy można podchodzić do tego tematu samemu
mówisz, masz http://www.honda-crx.info...pic.php?t=21954
spurek podziękował, wiele przydatnych rzeczy można się tam dowiedzieć
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl