ďťż

Wolf

Witam

Zauwazylem u siebie, ze mam luz na tym wałku, tzn na tym wieloklinie. Jest to luz poprzeczny objawiajacy sie stukami podczas ruszania i hamowania. I teraz mam pytanie czy ten wieloklin na tym wałku ze skrzyni można gdzies dokupić nowy ? Wiadomo, ze ASO nowe odpada, bo pewnie mnie skroją drogo. Ewentualnie regeneracja tylko jak, gdzie i za ile ?


kolego a może masz luz na wewnetrznym przegubie przez co tak dziwnie sie klinuje??
Nie wydaje mi sie, ale tez nie mozna tego wykluczyc...
skad ta pewnosc ze akurat tam wali?


Sprawdzalem to namacalnie, jest luz na tym wieloklinie to raz, a dwa, ze jest tez jakis luz na wewnetrznym przegubie. Luz jest w obydwu miejscach, a nie tylko w jednym.

Zeby sprawdzic luz na wieloklinie:
Jedna łapka trzymam obudowe przegubu wewnetrznego, a druga łapką trzymam za ten walek. Jest luz. łozysko jako tako nie wykazuje duzych luzów ale rozbierajac to znów można pomyslec o jego wymianie.

Zastanawiam sie czy czasem wieloklin na przegubie nie jest bardziej wyrobiony od wielokliny na walku. Jesli tak to po wymianie przegubu powinno ustapic.
a moze ci roznicowy wali?
Synek nie strasz mnie oj nie strasz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl