Wolf

Planuje swupa w civicu 5g na silnik z hondy civic TYPE-R i mam pytanie jaka skrzynie trzeba zastosowac i czy mozna bawic sie w niej w hybryde (skrocenie poczatkowych biegow)


no przy takim swUpie to skrzynie od tego k20 zapewne
jesli dostaniesz gdzies skrzynie z k20 jdm to taka

swoja droga to jak wyglada sprawa przelozen skrzyn z ctr i accorda 2.4??
To jak zmodyfikowac skrzynie z CTR tak aby mial krotsze poczatkowe biegi jak bylo to prosze o link przy K20 warto myslec o 4x4 ?? czy odpuscic temat?


tak sie zastanawiam czy ty wogole wiesz o czym mowisz?? nie chce cie skreslac ale zapoznawales sie wogole z temtem?? zdajesz sobie sprawe z tego jakie to koszty i ile problemow czy tylko snujesz???
krotsze biegi ma JDM CTR i z nimi mozna kombinowac zeby skrocic skrzynie
Ale nie ma krótszych pierwszych biegów, tylko wysokie biegi. JDM ma natomiast LSD i to jest w sumie dobra rzecz

tak sie zastanawiam czy ty wogole wiesz o czym mowisz?? nie chce cie skreslac ale zapoznawales sie wogole z temtem?? zdajesz sobie sprawe z tego jakie to koszty i ile problemow czy tylko snujesz???
Napisalem czy warto myslec bo wlasnie sobie zdaje sprawe ze sa wysokie koszty !! Wiec wystarczylo powiedziec ze nie warto.


Napisalem czy warto myslec bo wlasnie sobie zdaje sprawe ze sa wysokie koszty !! Wiec wystarczylo powiedziec ze nie warto.
jak nie warto, warto ale czy Ty dasz rade???

jak nie warto, warto ale czy Ty dasz rade???
Wiesz czym sie rozni mechanik od zwyklego smiertelnika (oczywiscie ogarniajacego temat) ?? szybkoscia dzialania przeciez sam on musial sie tego uczyc wiec pytanie czy dasz rade nie jest trafnym pytaniem bardziej trafnym pytaniem bylo by czy masz tyle checi i czasu zeby to wykonac.
Pozatym moje pytanie brzmialo czy ma sens myslenie na ten temat czy zgory jest to skazane na nie powodzenie
Chcialem uniknac glupich pytan i glupich odpowiedzi ale niestety nie umozliwiles mi tego

chcialem uniknac glupich pytan i glupich odpowiedzi ale niestety nie umozliwiles mi tego
tylko dlatego ze zadajesz glupie pytania, jak chcesz sam zrobic cos o czym nie masz pojecia wogole??
po pierwsze to Swap a nie Swup
po drugie przy swapie seri K skrzynia też z seri K, chyba proste?? ewentualnie cos dostepnego na rynku kosztujacago drugie tyl co swap


Planuje swupa w civicu 5g na silnik z hondy civic TYPE-R i mam pytanie jaka skrzynie trzeba zastosowac i czy mozna bawic sie w niej w hybryde (skrocenie poczatkowych biegow) skrzynie mozna zastosowac wylacznie od silnikow serii K, jesli kupisz silnik, komp itp. od europejskiego EP3 czyli type-r i bedziesz chcial miec skrzynie np. z ACURY RSX type-s po `05 to juz bedzie maly problemik bo ta skrzynia ma troszke inny VSS.

Jesli chesz kombinowac ze skracaniem przelozen szpera itp. to nie ma problemu, na rynku wszystko jest dostepne.

Ogolnie jesli chcesz robic swapa K to najlepiej jest kupic wszystko z jednego rozbitego auta tzw. "komplet na swapa" itp... Duzo drozej wyjdzie kupowanie oddzielnie skrzyni, bloku, glowicy, wiazki itp...

podstawowa zecza do swapa sa mocowania silnika. K nie bedzie pasowal do tych mocowan ktore masz seryjnie ani mocowania z EP3 tez nie beda pasowac. Jesli masz zdolnosci mechanika to reszte ogarniesz we wlasnym garazu.

jak chcesz wiecej info do wal na PW
kosiniak, Jezeli to wnioskujesz po tym ze zle napisalem wyraz ktory nie znajduje sie nawet w polskim slowniku to twoj problem a liczylem na takiego moda okolo 30 tysiecy wiec twojego posta uwazam za zlosliwego nie bede z toba dalej dyskutowal bo niema sensu
Adam R., Takiej odpowiedzi oczekiwalem dzieki !!

jest inny VSS cos al`a jak ma s2k pod nowy komputer w RSX po `05.

kup komplet na swapa bo zawsze czegos bedzie brakowalo a narazie mamy malo K na czesci wiec zostaje tylko serwis

kup komplet na swapa bo zawsze czegos bedzie brakowalo
bez Front Cut'a nie podchodz

a po co od razu caly front cut

nie jestem zlosliwy, jestem szczery, bo chciec a zrobic to dwa rozne tematy
Rozumiem cie ze czesto zdazaja sie ludzie co niemaja zielonego pojecia o czym mowia i zanizaja poziom forum ale nie kazda osoba co popelni blad w pisowni odrazu niezna sie pozatym poto jest takie forum (przynajmniej mi sie tak wydaje) zeby podpowiadac ze np zle myslisz itp Bo jak bym mial mega pojecie o SWAPie to bym tu niebyl i bym nie zadal pytania


bez Front Cut'a nie podchodz

a po co od razu caly front cut
Z front cut-em pewnie chodzi kosiniak zebym widzial jak co jest umieszczone i zeby przypadkiem nie zabraklo mi "glupiej srubki" co by mogla mi zatrzymac prace na dluzszy czas i ten pomysl mi sie podoba

a po co od razu caly front cut
chyba nie mowisz o K
a niby czemu nie??
bo przespawanie K jest troche inne niz H

puzniej jakies dedykowane poloski nie pasuja itp...
no wierze z nie ma 2 identycznyhc swapo'w ale zadam pytanie Adasiu, probowales czy ktos tak powiedzial??
a co powiesz na to ze jeden mam na hasportach a drugi wspawalem

i polecam wylacznie dedykowane mocowania bo pod te mocowania sa dedykowane polosie i wyszstko pieknie pasuje

polecam wylacznie dedykowane mocowania bo pod te mocowania sa dedykowane polosie i wyszstko pieknie pasuje
tak a co powiesz an to jak kupie mocowania formy X a polosie firmy Y?? czy tez wszystko idelanie pasuje??
dlatego zadzwon/napisz do X i Y i zapytaj czy mozna robic mixy ich mocowan z polosiami. jest kilka firm oferujacych mocowania do K i nie w kazdym przypadku silnik jest na tej samej wysokosci od ziemi itp...
nie kazdy ma tak dobrze jak ty Adasiu wiekszosc kupuje to co znajdzie, nie rozmawia po angielsku, nie ma namiaru na firmy no i najwazniejsze, nie kazdego stac na Hasporta, a szkoda
nie rozmawia po angielsku
nie masz ziomkow

nie ma namiaru na firmy
bez przesady

nie kazdego stac na Hasporta
wiadomo ze bez pracy nie ma kolaczy

przeciez nikt nie mowi ze tuning jest tani

Jestem juz po swapie i naprawe wychodzi duuzo $
A poduchy to tylko hasporty pozniej mozna kupic uzywany polosie ,kolektory itd,poniewaz w usa 90% jezdzi na hasportach.

a co powiesz na to ze jeden mam na hasportach a drugi wspawalem
stwierdzam znowu ze jednak da rade bez Hasporta

przy swapie K
no tak napisales??
no wiec o co kaman??
no dobra, dyskusja trwa dalej

pewnie wiesz ze fabrycznie K jest zamocowane na 4 poduszkach, przy swapie urzywa sie 3 punktow mocowania, czyli przednia jest wyeliminowana. tak wiec mamy

1 problem, na dziendobry trzeba utwardzac fabryczna tylna poduszke* jesli jest jedna fabryczna to musi znosic sily za dwie**

2 problem, trzeba dorabiac jakies mocowanie* "tylna poduszka-belka" pod ktora idzie maglownica

3 problem, lewej poduchy nie da sie od tak osadzic na lewej podluznicy bo silnik bedzie opuszczony w lewo wiec trzeba dorobic i wspawac jakis filar* pod ta poduche

4 problem, prawej poduchy czyli od strony skrzyni tez od tak sobie nie da sie przyspawac ani do kielicha ani do podluznicy, bo jesli sie lewa wspawa w podluznice to od prawej do podluznicy/kielicha bedziez brakowalo kilka cm i znow trzeba dorabiac jakis lacznik* miedzy fabryczna prawa poducha a podluznica/kielicha

* to wszystko jest w zestawie hasport/avid/hr itp.. do np. eg za ok 2000pln (przy kupnie silnika K jako "komplet na swapa" moza sprzedac fabryczne poduchy czyli odzyska sie kilkaset pln)

** tylna poducha w zestawie np.hasport/avid/hr itp... jest bradzo masywna i spokojnie zastapi dwie fabryczne

Jesli poduchy padna:
Fabryczne 4szt. to koszt ok. 1600pln
Jesli padna np. hasport to placimy ok. 500pln dodatkowo mamy do wyboru z 3 roznych stopni twardosci

wspawanie fabrycznych poduszek nie ma zadnego + a tylko same -
gotowe zestawy ww firm to same +

moim zdaniem: wspawanie fabrycznych mocowan moze wyjsc drozej niz gotowy zestaw do swapu poniewaz: trzeba zaplacic za wszystkie " * " dodatkowo trzeba zaplacic za dodatkowa robocizne zwiazana z pomiarami, ustawieniem silnika, itp...

podsumowywujac: uwazam ze bardziej oplacalnym i bezpiecznijszym wyjsciem* jest kupno gotowych mocowan

*bo nigdy nie wiadomo jak to fachowiec zrobi i bedziesz pierwsza osoba ktora bedzie testowala wspawanie fabrycznych mocowac

teraz slucham ciebie Kosi

teraz slucham ciebie Kosi
Adas plusy i minusy to mozna pokazywac jak sie cos sprawdzilo, uzytkowalo a nie slyszalo o czyms od kogos i to nie osobiscie a przez net!!

aby bylo jasniej, poduszki=mocowania w moim poprzednim poscie i przeczytaj jeszcze raz moj poprzedni post

uwaga! zamieszczam link nie jako celowa reklame a jako pokazanie cen za ktore mozna kupic gotowe zestawy link do pewnego sklepu w PL w odpowiedzi na post kolegi

przy swapie K troszke wiecej trzeba dorobic i napewno nie wyjdzie to 300pln, mozna do tego dodac cene po ktorej sie sprzeda fabryczne mocowania/poduchy* nastepnie dodaj cene np. ES do utwardzenie fabrycznej tylnej aby znosila sily za dwie fabryczne i wyjdzie na to samo.

odnosnie twojego przespawania, czy uwazasz ze twoj silnik znajduje sie dokladnie w takiej samej/poprawnej pozycji jak z gotowym zestawem mocowan oczywisice przy swapie H pojawily sie podrobki markowych/dobrze zrobionych mocowan i jest jakas alternatywa ale tutaj jest mowa o K i jeszcze takiej nie ma.

*jest na to duze zapotrzebowanie poniewaz wiekszosc sprowadzonych CTR`ow po dzwnonie ma pozrywane poduchy

tez nie widze tu zadnego bo nie mam porownania, ziom ameryka kupuje bo oni kupia wszystko, tam najlepiej dac gotowe i z bani, po drugie ich na to stac, ja mialem przespawane lapy, fakt ze nie K a H seria ale jakos minusow nie zauwazylem1 a ja na tym jezdzilem, ty na swoim nie2, chcialem kupic gotowe ale stwierdzilem ze na chuj mam przeplacac, nie mow ze ksozty wyjda podobne bo nie wyjda, ty sobie sam moze to i ogarniesz za 2000pln3, zwykly smiertelnik nie, no i z tym ze koszt wyjdzie podobny to przesadziles, mnie przespawanie i dorobienie mocowan kosztowalo 500pln z robocizna a ciebie 2000pln a robote robisz sam, warsztat to minimum 300pln, to sa zblizone koszty???
To ze polowe gratow ktore przyplyna z USA trzeba przerabiac to pewnie tez nie prawda?? Po co placic za mocowania i polosie 6000pln jak mozna to u nas ogarnac za 2000pln, ja kupilem polosie hybrydowe i co sie okazalo, jedna byla za dluga4 a ludziom w USA to pasuje hehehe 5, jak bym wiedzial ze tak bedzie to polosi tez bym nie kupil tylko ogarnal na miejscu za pol ceny!!

Ad.1 dlaczego silnik dotykal rozporke kielichow
Ad.2 wiesz lepiej odemnie
Ad.3 link podalem wyzej
Ad.4 a silnik miales wsadzony w tej pozycji jak by byl gotowy zestaw mocowan pod gotowe polosie pod ten zestaw
Ad.5 bo maja gotowe zetawy mocowan i prawie nikt nie wspawuje mocowan

no ale nie wazne tylko rozmawiajmy dalej o K

odnosnie twojego przespawania, czy uwazasz ze twoj silnik znajduje sie dokladnie w takiej samej/poprawnej pozycji jak z gotowym zestawem mocowan
moj to on juz nie jest ale uwazam ze jezeli ty masz pewnosc ze u ciebie tak jest to tam bylo tez


Ad.1 dlaczego silnik dotykal rozporke kielichow
daltego ze rozporka byla od EK4 do b16 a po drugie dotykal tylko jak silnik sie cofal przy ostrym ruszaniu

Kosi cena mocowan z linku czyli $700x2,88=2016pln

komplet fabrycznych mocowan uzywanych od K 700pln

ES do K 200pln

robocizna przy gotowym zestawie praktycznie zerowa

pewnosc ze silnik siedzi poprawnie bezcenne

z mojej strony to by bylo na tyle

peace&love

P.S. I tak dalej bede uwazal ze miales krzywo wsadzony silnik
P.S. moze niech wypowie sie Krystian poniewaz tez ma pewna wiedze na temat swapa K co prawda w dosc nie typowej budzie bo EE8 i nalezy pamietac ze hasport nie robi dedykowanych mocowan do EE8

P.S. I tak dalej bede uwazal ze miales krzywo wsadzony silnik
jak by byl krzywo to by sie polosie poupierdzielay ziomie, takie gadanie troche bez senu bo na jakiej podstawie?? hehehe, wiesz co?? ja tez bede uwazal ze masz krzywo wsadzony silnik
Moje zdanie jest takie ze w H i K to calkowicie inna bajka ,mega duzo wiecej rzeczy wchodzi w sklad poduszek i nie tylko bo jest nawet mechanizm, ktory pozwala operowac sprzegło na linke w skrynce na hydro..
Wolałbym szukac uzywanych i kupic za 400$ hasportynp niz rzezbic bo wyjdzie drozej,choc z drugiej strony NIKT tego unas nie robił...
Ale patrzac na mount kit seri B,H a na K juz widac ile wiecej elementow wchodzi w sklad tym bardziej ze motor ledwo wchodzi do komory ,wiec idealnie musi pasowac...

motor ledwo wchodzi do komory
H tez, to nie B
Ale sie rozpisaliscie niezly metlik mam ( dobrze ze Krystian sie wtracil
Ja uwazam ze wole zaplacic te 780$ i miec spokuj i na czyms innym zaoszczedzic mniej istotnym no chyba ze ktos mi da lepsze argumenty na Home Mode

Ja uwazam ze wole zaplacic te 780$
jak wolisz to nie ma co rozkminiac, tylko ja myslalem ze jak ty taki spec to bedziesz wolal sam zrobic, cala dyskusja byla bez sensu ")
Ja kupiłem nowe za 625$

Ja kupiłem nowe za 625$

Ciekawe dzieki komu . Tak apropos uwazam ze na mocowaniach szczegolnie jesli chodzi o serie K niema co oszczedzac. Mialem Hasporty w reku i wiem jak to wyglada co to znaczy i jakie jest wykonanie i przyznam ciezko by to zrobic w Domq. Pozdro
I jak robisz rzezbe czy gotowe poduchy zamawiasz????
narazie trwaja przygotowania do operacji kupic SWAPA nie jest sztuka ale przygotowac zeby jezdzilo juz jest zastanawiam sie rowniez nad h22 JDM bo wywalic prwie 30 tysi na SWAP to chore z deka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl