Wolf
.panowie takie pytanie..jaka jest roznica miedzy silnikami JDM a powiedzmy "standartowymi" ?.czym sie charakteryzuja....mocniejsze,wieksza ilosc koni itp?.np czym sie rozni np D15b Jdm od D15b2?..w czym jest szkopul?glownie chodzi mi o aspekty techniczne...pzdr..
..jakmacie jakies linki w tym teamcie niekoniecznie po polskiemu to chetnie poczytam..
Generalnie silnik JDM maja zależnie np. inne wałki, kompy, kolektory.
D15B to VTEC SOHC a B2 zwykłe SOHC stad różnica mocy akurat w tych silnikach
B16A1 ma w europie 150HP a B16A na OBD0 ma 160koni roznica w europie ECU PW0 w Japoni PR3 - PR3 jest znacznie bardziej agresywny wczesniej vtec agresywniej zaplon - seryjnie silnik posiada czujnik spalania stukowego - i maja duzo lepsze paliwo - po uzbrojeniu europejskiej B16A1 plus KS i japonskiego PR3 - blad nie jest wywalana tylko i wylacznie na VpowerR+
niestety innych roznic nie znam
czyli ze sa ogolnie lepsze od wersji europejskich
Ps koles w Intercarsie pytany o filtr paliwa do d15B JDM powiedzial ze nie ma takiego silnika i wie to napewno bo 2 lata w Hondzie pracowal damn it..to co ja silnik bede swapowal
taki ktorego niema.
wez filtr paliwa z d16z6
czyli ze sa ogolnie lepsze od wersji europejskich
Ps koles w Intercarsie pytany o filtr paliwa do d15B JDM powiedzial ze nie ma takiego silnika i wie to napewno bo 2 lata w Hondzie pracowal damn it..to co ja silnik bede swapowal sie nie boj;p
mnie dizsiaj sprzedajacy w japonskich czesciach w sklepie pytal czy to wersja 2.0 litrowa:D
to jest polska
Mnie w serwisie renault (jak podałem pojemność i moc silnika) pytali jakie turbo mam
Mnie w serwisie renault (jak podałem pojemność i moc silnika) pytali jakie turbo mam chodzi o moje byle??
NO baaaa. Jeszcze z tym "dolotem do InterCoolera" to juz wogole sieje dezinformacje
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl