ďťż

Wolf

Co o tym sadzicie.. prosze o wypowiedzi.. Taki pomysl wpadl mi dawno temu a moze niedlugo bede mial pieniadze na realizacje...
Chcialbym do budy civica coupe z 94 wszczepic silnik z s2000.. i jeszcze moze inne graty, ale pytanko czy silnik sie zmiesci? i co zrobic z ukladem przeniesienia napedu.. etc..
prosze o komentarze...


wlasnie z przeniesieniem trza porzezbic pytanie chcesz robic RWD czy zostac przy FWD??
Własnie chcialbym spytac o opinie bo chcialbym zrobic RWD.. bylby to chyba pierwszy taki civ w Polsce (a moze i europie hehe)..
Planowany budzet?


wlasnie wyjdzie sporo, na pewno bys potrzebowal mase gratow z s2k, ciekawi mnie kwestia zamontowania tego pod maska civa (zobacz jaki przod jest w s2k) w koncu silnik wzdluznie zamocowany, dalej kwestia wstawienia skrzyni - ciecie podlogi prawdopodobnie, dalej customowy wał i tylni most z polosiami z s2k

chyba gra nie warta swieczki i lepiej uderzyc w K, kasa na pewno wyjdzie mniejsza i mniej problemowy swap

bylby to chyba pierwszy taki civ w Polsce (a moze i europie hehe).. a ogolnie/globalnie ktos to robil ??

moze niech ktos napisze na pw lub tu ile to mniej-wiecej $$ bo jak tak sobie mysle to ... przestaje bo i tak tyle nie uzbieram ...

masa-kasa lecz wynik bylby bomba ... w sumie gdyby trafic extra kase to czemu nie

hmmm tak podpuszczam <OK>
lepiej kupic s2k.
Kupić S2k jeśli ma to być jak S2k.
Kupić jakieś RWD jeśli po prostu koniecznie ma być RWD.
Swapować K20 jeśli ma to pozostać ten samochód i FWD.

Inne rozwiązania tej sprawy są, delikatnie mówiąc, ekonomicznie bardzo nierozsądne.
a teraz juz tak z ciekawosci, powiedzcie czy do F20c1 dopasujemy skrzynke z K lub H?? Tak coby F zamocowac poprzecznie i zrobic jakies FWD
Ponoc nawet się da (ale z DUŻYMI modyfikacjami). Tylko po co? K jest lepszym silnikiem...może w serii nie oferuje tyle co F20C, ale po rozbudowie masakruje. Chyba, że swapujemy z założeniem nietykania niczego.

http://www.prototyperacing.com/f20kit.htm






skrzynka z jdm 90-93 accord si-r (f20b) łapki hasporta

i na koniec

Actually Prototype Racing just made an adapter harness for the K20 transimission to bolt on the the F20C, or F22C. So that the motors could then be put into Lotus Elises, and if the F20C can be put in a Lotus, then they can easily fit in an EG. However I think a K20a Type R swap would be much more practical than a F20C swap.

Kupić S2k jeśli ma to być jak S2k.
Kupić jakieś RWD jeśli po prostu koniecznie ma być RWD.
Swapować K20 jeśli ma to pozostać ten samochód i FWD.

Inne rozwiązania tej sprawy są, delikatnie mówiąc, ekonomicznie bardzo nierozsądne.


tylko ze ja bym chcial civa rwd.. bo takiego jeszcze nie ma... a budzet?? hmm no musze sie zorientowac dlatego was pytam.. moze budzet by sie znalazl od sponsora(jestem w trakcie negocjacji.. hehe)

[ Dodano: 2007-04-25, 01:03 ]
jak RWD to tylko graty z s2k
Dobra rada: odpuść temat Civa RWD. A jeśli masz sponsorów to wymyśl coś co będzie:

a) łatwiejsze do zbudowania
b) szybsze (wbrew pozorom Civ RWD z F20C wcale aż takim masakratorem na prostej nie będzie, a o zakrętach możesz właściwie zapomnieć)
c) nie wysra się po 100km i nie będzie miało co chwilę nowych problemów

Przeróbki aut FWD na RWD generalnie nigdy nie kończą się pełnym powodzeniem.
Proponuję AE86 i F20C
zacznijmy od tego czy ten sponsor jest w stanie wylozyc 40-50kpln???
Moze moze.. ;]
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU
Beemwu E36 z f20c. Zdrowo bangla

Moze moze.. ;] to nie jest odpowiedz jakiej oczekiwalem,ale coz, powodzenia
no jest w stanie.. i co dalej? po co pytales?

no jest w stanie.. i co dalej? po co pytales? no jak mozna sie domyslec pytalem po to by wiedziec, skoro jest to mozesz smialo zaczynac, swojej $$ nie wykladasz to i nie szkoda a przy okazji bedziesz na bank pierwszy w PL wiec powodzenia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl