Wolf
Posiadam silnik o oznaczeniach D16Z2/D16A6 i mam kłopot z odpaleniem.
Auto normalnie chodziło odpalało skończyła mi się benzyna i zalałem go ponownie po czym chciałem uruchomić silnik i auto nie chce zapalić
- Świece czyste
- Iskra jest
- Wtryskiwacze podają paliwo
- Auto normalnie kręci pompa się załącza lecz nie chce odpalić
Czy ktoś już się spotkał z takim problemem ?
I czy komputer podczas kręcenia miga na czerwono ?
Proszę o pomoc.
jak miga to sprawdz jaki kod wymiga. pomoze ci to w ustaleniu focha w hondzie
- Iskra jest
- Wtryskiwacze podają paliwo zostaje rozrząd i aparat zapłonowy
Jak można mieć silnik o dwóch tak różnych oznaczeniach
Miga kontrolka jak brakuje prądu przy kręceniu rozrusznikiem
Sprawdź filtr paliwa może się zapchał jak zassał syf z dna baku po tym jak brakło beny Wymienić nie zaszkodzi tak czy siak bo jest niedrogi.
[ Dodano: 2010-03-20, 22:27 ]
Jak można mieć silnik o dwóch tak różnych oznaczeniach Jak byś nie wiedział to te same silniki.
A podałem dwa oznaczenia bo nie każdy wie jak wygląda Z2 bo one były montowane w Civic 4G a ja właśnie takowy mam.
[ Dodano: 2010-03-21, 07:53 ]
Hmm, czyli pozycja III to wg Ciebie stan w ktorym swieca sie tylko lampki oleju, ladowania, ale bez krecenia rozrusznikiem. Jesli tak to wtedy zobacz jak Ci mruga ta dioda na kompie. Jesli tak jak piszesz czyli raz co ok sekunde to wsakzuje to na usterke ECU. Ale piszesz, ze check gasnie tak jak pompka sie wylacza, a dioda zawsze mrygnie sobie raz jak tylko przelaczysz w zaplon. Eh sie juz zaplontalem
..tak sobie teraz myślę, zobacz czy ci się kółko rozrządu nie poluzowało i nie przestawiło. Ale tak jak ci mówiłem, ja obstawiam że coś ci nie styka na kostce zasilania. Może masz pin jakoś zaśniedziały, albo rozgięty. Obadamy i będzie śmigać
A dolej więcej paliwa do baku
witam nie zakładam nowego tematu bo mam to samo. postawiłem hanke na jeden dzień pod domem i już nie pali, ma iskre, siku w zbiorniku które podaje, nawet wstrzyknełem do kolektora i nic. wychodzi na to że się przestawił rozrząd.... nie moge odkręcić koła pasowego i nie wiem jak je ustawić. wie ktoś coś o tym???
hm dziwne sam rozrząd się nie przestawił , odkręć świece bo pewnie zalane , wyczyść je i spróbuj ponownie
do do rozrządu to nie wiem po co chcesz zdejmować koło pasowe , rozrząd w d16 dohc ustawia się na znaki tu masz wszystko
http://www.honda-crx.info..._pliki/5-26.pdf
świece są suche i mają ceglany kolor. wymieniane 4 miesiące temu. jak kręce kołem pasowym to pasek jest lużny jak nie wiem co. może sprężyna od napinacza poszła. aha i nie moge znależć oznaczenia na kole bo jest w jednym miejscu uszczerbione albo jest po prostu zabrudzony.
sprężyna od napinacza poszłaspreżyna służy tylko do napinania wstepnego podczas montażu , potem nie odgrywa zadnej roli
co znaków to są przecież 2 pary po obu stronach rowka od alternatora wiec jakieś mieć musisz
poszukam poszukam bo ustawiać tłoków nie mam zamiaru.... szkoda że to podobno jest tylko biała kropka a nie rowek (chyba)
[ Dodano: 2010-05-04, 10:59 ]
Witam, mam podobny problem, przyjechałem z pracy, zacząłem parkować i zgasło mi auto po czym niechciało już odpalic, sprawdzałem niektóre z żeczy o których pisaliście, wydaje mi sie że niemam iskry, czy iskre da sie sprawdzić na samych przewodach zapłonowych, po przyłożeniu do silnika samego przewodu iskry nie bylo po przekręceniu stacyjki. Wie ktos może gdzie mógłbym kupic klucz do świec, albo czy ktoś mógłby pożyczyć? Z góry dzięki.
klucz do swiec kupisz w motoryzacyjnym, tylko pamietaj ze musi byc dlugi bo kanaly glebokie
iskry nie bedze na samych przewodach, ani na wlaczonej stacyjce - wsadz w nie palca jak ci zycie nie mile a potem kolega niech kreci rozrusznikiem ;> albo lepiej odkrec swiec ei wsadz w przwod,,, oprzyj o jakas mase (pokrywe zaworow na srubce) i krec rozrusznikiem i patrz cz jest iskra
ale raczej to przekaznik od pompy paliwa- opcja szukaj i sie wyjasni
sprawdźw nocy czy nie masz przebicia na kablach
[ Dodano: 2010-05-07, 18:58 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl