ďťż

Wolf

vitka! ;] mam di kupienia silniczek A2 takowy:




cena? 300-500zl tak jak stoi na fotach.. z tym ze stoi juz rok, pochodzi z polskiego rozbitka, przebiehg nieznany.. motor jeszcze nei sprawdzony , nie bylo patrzone czy wal sie przekreci.. ale jesli tak, too czy warto?? co potem?? wiadomo ze wszystkie uszczelki ida wek i wjazd robia nowe .. pierscienie panewki maly remoncik?a moze nie bedzie trzeba? jakie koszta? co przy okazji jeszcze sprawdzic jak bedzie sprawdzane czy walem przekreci? gdzie zajzec?

jezeli to by wypalilo to co potem? co dalej zeby upchac to do budy ED9? jakies najprostrze rozwiazania? jak najtanije z mocowaniami? jaka skrzynia na linke? ze by taniej wyszlo bez adaptera? z kad wiazka/komputer ? ktos widzi czego brakuje przy nim na fotkach?

zaplecze warsztatowe jest, i to spore... kanal/podnosnik, prasy gietarki, spawanie stali/aluminium wiec niema problemu czegos przerobic ;]

gra warta swieczki? jak sadzicie?

Pozdrawiam


Kup to za te pieniadze , rozbierz jak bedzie kiszka nie stracisz na 100% bo pójdzie na czesci spokojnie.chyba ze w srodku nic nie ma hehehe. Sam aparat zaplonowy licz do tego 500zl a i fajny korek jest od oleju
Skrzyni nie ma ani aparatu z tego co widać, wiązka, półosie i pewnie sporo rzeczy jeszcze będzie potrzebnych ale część osprzętu jest więc bierz bo przecież w razie czego sprzedasz na części i na pewno nie stracisz, a pewnie w najgorszym wypadku jeszcze parę stówek zarobisz, kolektor ssący z przepustnicą, wałki, głowica jeśli cała to już jest ponad tą kwotę, ja bym się nie zastanawiał jak dziury w bloku nie ma tyle kosztują dobre przewody zapłonowe...
Tyle ze to jest A1


heh napewno? wydawalo mi sie ze a2 bo pochodzi z jajka a na oznaczenie nie patrzylem bo nie wiem gdzie są
aparat 500
skrzynia 1500
polosie 500
lapy 1200
komp 300
i to chyba tyle o ile silnik bedzie sprawny
O cholera za tyle to mozna mieć A2 w stanie bdb, bo tu nie wiadomo tak naprawdę co jest w środku. Primo za 300-500pln jak mówisz to i tak bym to łyknął.
dolicz 3-4 tysiace lepiej kup swiezy silnik
z tego co napisalem moze urwiesz ze 3-4 stowki ale i tak wychodzi duzo, swap niestety kosztuje, co nie zmienia faktu ze wzialbym slupek na czesci. Sama pokrywa 150, ssacy 200 ijuz Ci sie zwraca, a reszte co tam sprawne sprzedajesz juz z zyskiem
skowronPL, jak go nie bierzesz podaj mi numer do typa, który sprzedaje, ja go sobie wezmę, rozkręcę i sprzedam na części
musze najpierw sprawdzic dokladnie co to za motor, wiec gdzie na bloku B są oznaczenia??

załozenie bylo takie ze odkldam fundusze na kpl swap A2 przez zime zeby miec motor w komorze na polowe nastepnego sezonu, pstryczkiem magiczkiem pieniezy nie zalatwie, kredo w tej chwili tez mi nie na reke, wiec trzeba odkladac, a ze znalazlem wlasnie ten silnik to nasunal mi sie tutaj opisany pomysl. tylko czy to nie bedzie krecenie bata z g.. potem trzeba wszystko kompletowac, ale niewiem czy niema jeszcze czegos do tego motoru wiec cholera wie co tu robic ;/
ale skoro tak czy inaczej na nim zarobisz to w czym tu problem? będzie więcej kasy na docelową A2
Widac z esilnik z jakiejs dziupli ze 4 koło niego jeden od rowera widac po kawałku ;]
sam jestes dziupla, w tym miejscu jest ponad 400 silnikow ale to niewazne, temat jest o czym innym.

musze najpierw sprawdzic dokladnie co to za motor, wiec gdzie na bloku B są oznaczenia??
Po pokrywie i po ssaku widac ze to b16a1.W połowie wysokosci oslony kolektora wydechowego masz kwadracik po lewej stronie. Tam znajdziesz oznaczenie silnika.

[ Dodano: 2009-10-13, 19:59 ]

sam jestes dziupla
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl