ďťż

Wolf

Panowie temet był pewnie już 1000 razy ale chciałbym wiedzieć wszystko akurat do mojego przypadku. A więc chodzi o to że jak kupowałem crxa to miałbyć po kompletnym remoncie, może i był ale chyba na chu!@#$$ częściach. Teraz wali olejem przez filtr powietrza, dymem przez bagnet i korek wlewu. Dodatkowo już zebrałem części do montażu eatona m62 i miałem go zakładać za 3 tygodnie ale teraz to już chyba tak szybko nie będzie. chodzi mi o to co kupic i jak go wyremontować od razu pod kompresor. Może jakieś mocniejsze graty?? prosze o porady co sprawdzić i co kupić żeby to był już kompletny remont od A do Z bo chce to zrobić raz a bardzo porządnie. Z góry dziękuje za podpowiedzi.


proponuje konsultacje - tecnogarage.com - ja tam remontowałem i grama oleju mi nie wciąga już a jak masz dużo kasy to może też ssgarage pozdro.
Napisalem Ci na PW co i jak
odezwij sie do qowaxa.
zrobil tyle doladowanych hond ze napewno znajdzie odpoweni setup do twojego silnika


panewki acl race, pierscienie np NPR, uszczelniacze oemowe, usczelka cometic, korby przema testowal z zc1 i sa grubsze to tyle no i ze 3 dni zeby to ogarnac

[ Dodano: 2010-06-30, 00:23 ]
panewki acl race, pierscienie npr, uszczelka głowicy z sohc (wielowarstwowa lepsiejsza) najlepiej oem, śrubki korb i głowicy arp, nowe uszczelniacze jakieś japonckie zamienniki, i do tego grubsze korby żeby dmuchać 0,8 bara najlepiej z b20 jak u mnie lub pod mniejsze doładowania zc1 ale seryjne wytrzymują 0,7 bara jak się dobrze to poskłada i wystroi a jeśli chodzi o kompresor to kto inny jak nie Przema72

... uszczelka głowicy z sohc (wielowarstwowa lepsiejsza) najlepiej oem, ... i do tego grubsze korby żeby dmuchać 0,8 bara najlepiej z b20 jak u mnie

Wydaje mi sie, ze sohc ma nieco inne rozmieszczenie niektorych kanalow, to skad pomysl na montowanie tej uszczelki ?

a czy korby z b20 sa tej samej dlugosci co d16 ? I maja te sama srednice na wal ? Jak tak, to fajna sprawa, bo moze jest wiecej dostepnej kucizny

A co do samego remontu, czy przypadkiem w kompresorze niejest tak jak przy turbo i nie trzeba zmniejszyc stopnia sprezania jakimis tlokami z sohc ?

Wydaje mi sie, ze sohc ma nieco inne rozmieszczenie niektorych kanalow, to skad pomysl na montowanie tej uszczelki
może za jakieś 2 tyg wlepię foto story jak to się robi , krotko mówiąc koniec z drogimi i słabymi uszczelkami grafitowymi


...
skad taki pomysl ? ...

Z nieppelnej wiedzy i checi pojecia czegos wiecej

To ostatnie pytanko zeby nie smiecic.
A nie jest tak, ze jak odprezysz silnik to mozesz dac wieksze cisnienie pomimo seryjnych czesci ?
odprężysz silnik spadnie moc da się też odprężać przerabiając uszczelkę od sohc tak jak u mnie Przema zastosował kolejny magiczny trik

odprężysz silnik spadnie moc da się też odprężać przerabiając uszczelkę od sohc tak jak u mnie Przema zastosował kolejny magiczny trik

możesz coś więcej napisać o tym triku ?:)
Może niech się Przema wypowie - to naprawdę proste do rozkminki ale co ja będę zdradzał wszystkie tajemnice Konkurencja nie spi
foxbox, jasne ze ma sens odprezanie ale nie na softa... i doladowania 0.5 bara

orzy duzych doladowaniach, idzie duzo wiecej powietrza, przydaje sie wtedy wieksza komora spalania, bo i paliwka mozna wiecej dolac jak i powietrza sie wiecej zmiesci

obniza to tez obciazenia wywierane na ukl korbowy... duze mocne auta porzadnie doladowane zawsze sa odprezane
najlepsze wyniki zawsze daje duzy st sprezania , duze doladowanie i wysokoktanowe paliwa

dlatego mocne auta , porzadnie doładowane maja wysoki st sprezania i wysokooktanowe paliwa

wystarczy zobaczyc na obecne projekty z USA gdzie stosujac e85 , starają sie jak najmniej odprezyc i jak najwiecej doladowac
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl