ďťż

Wolf

Cześć
Mam dwa pytania.
1) w która stronę oryginalnie powinien się kręcić kompresor eaton m62 ( bo taki chyba jest na zdjęciu).Czy tak jak są narysowane strzałki biała( na kole pasowym) i czerwona ? I gdzie jest wlot i wylot kompresora, według mnie przy kierunku obrotu zgodnym z strzałką to „2” jest wlotem a „1” wylotem.
2)Czy ktos może mi wyjaśnić zasadę działania tego sprzęgła. Czy wytrzyma np. włączanie przy 5000 obrotów. Jakie było jego zadanie w oryginale


wiekszosc silnikow kreci sie jak wskazowka zegara wiec teoretycznie obrot kola w dobra strone, a reszte znajdziesz w temacie przemy, zreszta najlepiej uderz do niego
mam cichą nadzieje że tu zajrzy
Kokor, kręci się oryginalnie w prawo wlot i wylot ma tak jak napisałeś... Przema72 wszystko na temat kompresorów opisywał tu na forum - poszukaj


najlepiej w jego temacie o aucie
eaton działa w obie strony i jest ok
spurek, dobrze ze nam to uswiadomiles bo tak to nikt nie wiedzial
Ludziom nie chce się szukajki używać -> Tutaj jest wszystko
Sebas, wielkie dzięki (temat też widziałem), ale i tak chciałem się upewnić. Pozostaje jeszcze pytanie o sprzęgło. ktoś coś wie?

spurek, dobrze ze nam to uswiadomiles bo tak to nikt nie wiedzial

....a coś ty taki nerwowy atomowy?? Do kościoła zaspałeś??

[ Dodano: 2009-12-14, 00:11 ]
Ze sprzęgłem nic się nie stanie, możesz włączać i wyłączać do woli. Oryginalnie w mercu jest włączany od jakiś tam obrotów... czyli ciągle się włącza i wyłącza i się nie psuje Przemek testował przy różnych obrotach i nic się nie stało.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl