Wolf
jestem po wymianie rozrządu i dzis po zalaniu płynem chłodniczym i po pierwszej jezdzie auto dziwnie szarpie w przedziale 1,5-2 tys obrotów, wyzej i nizej jest okej jeszcze dodam ze auto stało około 2 miesiecy
przeczysciłem swiece, było ciut wody w aparacie zapłonowym wysuszyłem i przetarłem wszystko papierkiem sciernym
poruszałem troszke przod tył rozrzadem i po odpaleniu auta było okej, postanowiłem sie przejechac i po przejezdzie zgasiłem auto, znowu zapaliłem i problem zaczoł sie od nowa
co moze byc przyczyną szarpania ?
a i jest tez troche wywalona uszczelka pod głowica (w najblizszym czasie do roboty)
z góry dzieki za pomoc
Za luźny pasek. Naciągnij go troche i będzie ok.
jest naciagniety tak ze skreca sie o kat 90 stopni w najdłuzszym miejscu nawet nie wiem czy nie siedzi ciasniej niz w starym
po mojemu wilgoc dalej szaleje, kopulke z przewodami do domu na grzejnik na noc, swiece jak dawno nie zmieniane to tez won, aparat tez wysuszyc !!
atom1, wielkie dzieki
poleciałem do auta z suszarką suszyłem, suszyłem, złozyłem i zapier*** jak głupi
do panów modów temat mozna juz zamknąć
coraz wiecej bedzie takich tematow- aura nie sprzyja crxom
nono wczoraj wyjechalem sobie na miasto, wjechalem na stacje (wczesniej byłem na myjce) wyjeżdzam i aż zaczałem sie zastanawiać czy ON nie zalałem ale jak się wygrzała to przeszło. strasznie ją muliło tak jakby brakowalo paliwa
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl