ďťż

Wolf

witam mam tego typu problem silnik poskladany po remoncie w glowicy byly wymieniane prowadnice zaworowe na wydechach po 1500 kilometrach auto zaczelo kopcic dzis sciagnalem glowice okazalo sie ze trzy uszczelniacze na wydechach so rozgniecione przez talezyki zaworowe teraz pytanie czy komus sie tak zdarzylo? dodam ze szlifierz wymienial prowadnice i skladal zawory nabijal uszczelniacze oczywiscie i on nie widzi swojej winy... aha uprzedze pytania prowadnice pomierzone wzgledem drugiej glowicy nie sa osadzone wyzej....

co wy nato?


wg mnie to niemozliwe zeby talezyk dotknal uszczelniacza- przeciez to tak jakby dotknal glowicy- powinno zajebiscie wtedy stukac, zreszta jakby zawor tyle wcisnac to napewno by sie z tlokiem spotkal... przynajmniej tak mi sie teraz wydaje, jutro jak nie zapomne to pojde z ciekawosci na suchej glowicy wcisne sprezynke i zobacze ile zawor by musial wystawac do komory spalania zeby dotknela go sprezynka...

po mojemu typ cos namieszal albo za mocno wbil (ale jutro sprobuje zrobic testa i potwierdzic lub nie moja teze
hm no mnie sie tez wydaje ze sprezyna nie pusci na tyle gleboko zaworu... jak na razie wyszlo ze prowadnice wystaja 21.2 a maja serwisowo 19.0... szlifierz oczywiscie niewinny dalej ma oddac kase za uszczelniacze i uszczelke pod glowice a ze byly ori to go szarpnie...

hm no mnie sie tez wydaje ze sprezyna nie pusci na tyle gleboko zaworu... jak na razie wyszlo ze prowadnice wystaja 21.2 a maja serwisowo 19.0... szlifierz oczywiscie niewinny dalej ma oddac kase za uszczelniacze i uszczelke pod glowice a ze byly ori to go szarpnie...

no to masz odpowiedz...głowica to precezyjny sprzecior i te 2mm to duzo ;p ewetualnie przy zapinaniu zamkow za gleboko cos scisnął ale ta ta opcje raczej wywalamy...


nie sprawdzilem volvox mnie meczyl dzisiaj caly dzien
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl