ďťż

Wolf

Witam w piątek zdarzylo sie cos co mnie bardzo wkurzylo i zaskoczylo........ panewki!!! walczylem z tym wszystkim od godziny 14 do 3 w nocy!!! ... nie odkrecilem jeszcze sprzegla i nie wyjelem panewek korbowych ale jedna glowna byla przekrecona.....i teraz pytanie co robic?? szlif??? poprzedni wlasciciel mowil ze byl kapitalny remont......wiec nie wiem czy wal jest po szlifie.... moze ktos ma wal jakis nominaly??? wczesniej cisnienie mierzylem bylo ponad 13 prawie 14......najdziewniejsze jest to ze w smoku siedzialy rozne syfy opilki i 2 sprerzynki male tak jakby z uszczelniaczy ale jak to mozliwe?????? pomozcie...co robic czytalem forum i pisza ze nie oplaca sie robic szlifu.... bo pozniej bedzie to samo...:(


daj wal do mierzenia,moze uda sie cos z niego zrobic,ale nie rob jesli bedzie wychodzic wiecej niz pierwszy podwymiar bo to sport nie bedzie
a dopiero dzis gladale twoj temat i sobbie mysle fajny przedlift
Oddaj wał do pomierzenia, będziesz wiedział co było robione, zresztą i tak musisz przed kupnem panewek nawet jak nie jest porysowany żeby wiedzieć jakie kupić, jak się okaże, że szlifowany, a porysowany to do kosza, jeśli szlifowany jeden raz ale bez rys to jak dobrze złożysz powinien hulać
Wszystko ot jest totolotek, choć jesli wał nadaje sie na 1 szlif to byłbym za tą opcją. Ja też jestem już rok po nie udanym remoncie. Pali litr na 1000km, ale przejechałem już 13 tyś km silnik żyje i hula. nie jest to moc seryjna ale daje rade. Wał był szlifowany i nic sie nie dzieje. (Pali olej przez cylidndry)

Wybór należy do Ciebie Jak będziesz robił już remont, to dół i góra odrazu i POMIEŻ CYLINDRY żeby nie było tak jak u mnie

Pozdra i ratuj Rexia


Większość ludzi zapomina o owalizacji i dlatego później takie jaja są
moim skromnym zdaniem wymienil bym cały silnik z remonty wpakujesz kupe kasy a gwarancji brak jak napisal ci vein.zapytaj CHINCZYka moze ma jakis fajny silniczek na zbyciu zaoszczedzisz czas i pieniazki ,warto kupic od pewnego sprzedawcy.pozdrawiam
tez bym sie niebawił w remonty tylko wkładał drugi silnik i jazda... czsami te remonty wychodza bokiem i auto ablo pije wieciej oleju niz przed albo słabiej jezdzi...
i drugi silnik powie papa po miesiacu...
niekoniecznie... niemozna az tak czarnego scenariusza zakładac...
no wlasnie kupie drugi i bedzie dupa mam juz na oku nominalny wal...... co myslicie o nominalnym wale??? panewki acl....tuleje raczej dobrze bral olej ale chyba uszczelniacze bo w misce byly 2 sprezynki jakby z uszczelniaczy..... cisnienie po 14 na kazdy..... wiec remont na dobrych gratach bedzie jezdzil i dobry synntetyk..... bedzie to jezdzilo?
kurde zastanawia mnie obecność tych spręzynek z uszczelniaczy. zdejmij pokrywę zaworów i zobacz c tam sie wydarzyło
jaka powinna byc srednica tulej cylindrow bo delikatny uskok jest.....

[ Dodano: 2009-07-20, 17:32 ]
gadalem z chinczykiem jakies 3 tygodnie temu to mowil ze przywiuzl reksa ze silniczkiem d16z5 z przebiegiem 144tys jak dobrze pamietam i chcial go pogonic za 1400zł

jaka powinna byc srednica tulej cylindrow bo delikatny uskok jest.....
http://www.honda-crx.info...I_pliki/3-2.pdf tu masz wymiary, zerknij sobie na "cylinder block"
nie baw sie w drugie silniki i szlifowanie walu tylko i wylacznie kup nominal w dobrym stanie i wal nominalne panewki dodatkowo zdejmij glowe sprawdz pierscienie i momierz tuleje bedziesz mial wtedy wszystko jak na dloni kupisz drugi to nie wiesz na czym stoisz... a jak robic ten t o robic tylko wylacznie dla siebie czyli solidnie i nie potaniosci zeby sie potem nie bal jak bedziesz musial przykrecic troche po max obrotach pamietaj rob solidnie i nie zaluj pieniedzy bo zeby miec trzeba placic!
jak to mowia tanio wychodzi drogo, kto oszczedza placi dwa razy klaper, jak zainteresowany jestes pisz, obejrzec nie zaszkodzi jak mieszkasz blisko oln
JA chciałem wyremontowac ale co sie okazało pan korbowodowe by wysżły na 3ci szlif a glowne na 2gi lol moz eby pojezdziło z 2 tys km na dotarciu zakładam a do tego czesci nowy rozrzad odnowienie głowicy bloku wału uszczelniacze nowe pierscienie con koszt wychodził mi 2 albo 2 z kawałkiem tys znajdz dobry zdrowy silnik od dobrej osoby z forum ja juz znalazłem i nie zydze juz pieniedzy na dobry silnik tak jak za ost razem
tez bym tak robil i tak uczynilem rok temu , remont to albo sie uda albo sie nie uda- a dac go osobie zaufanej zrobic.. to masz drugi silnik za ta kase a ten sprzedaz jeszcze na czesci-

przy okazji nie bawic sie w z5 tylko szukac z6 duzo mlodszy i panewka tak nei siada
Podielem decyzcje kupie silnik w dobrym stanie.....jak by ktos mial to pisac na pw tylko w dobrym stanie kompresjia rowna zeby duzo nie pil oleju....i najlepiej jak by byl nominal:)
KLAPER tak ci pisałem wczesniej kup silnik od pewnego sprzedawcy np CHINCZYKA,naprawde to uczciwy koles i nie bedzie wpychał ci lipy po to aby sprzedac.chyba ze bedziesz mial pewne inne zrodlo.remont japonczyka zazwyczaj konczy sie nauczka
napisalem na pw do chinczyka ale nie dostalem odp..... a mam takie jeszcze jedno pytanko jak sie robi szlif to szlifujke sie tez blok i podsawe na ktorej siedzi wal???

przy okazji nie bawic sie w z5 tylko szukac z6 duzo mlodszy i panewka tak nei siada

skoro robimy już obd1 i łapy tez nie spasują to lepiej od razu b16 niż z6
oddajesz blok i wał szlifierz bierze przyrzady i spr czy nie jest krzywy i na ktory szlif wyda
przema72, idac tym tokiem to juz lepiej b18 ... do z6 lapy pasuja idealnie, tylko zmienia sie ta od rozrzadu na ta z z5 i wszystko gra przeciez reszta lap jest przy skrzyni. a skrzynia od b to sam zakup 1500..

przema72, idac tym tokiem to juz lepiej b18

hehe w sumie to od razu h22
nie no o to mi chodziło że jak już ktoś ma warunki aby włożyć z6 , to może warto dołożyć te 2-3tyś zł i mieć b16
nie warto lepiej za ta kase zalozyc tubo albo kompresor , zwlaszcza ze tylko zmienia sie jedan lape i wszystko pasi.. a od b to i skrzynia i lapy inne i bla bla..
juz chyba tam byl szlif bo jest cos tak tam juz zebrane jak ktos ma silnik to niech pisze albo kontak z chinczykiem......

[ Dodano: 2009-07-22, 19:37 ]

http://moto.allegro.pl/it...ik_1_6_16v.html to jest z5??????? moze blok nominal i wal
to jest zc1, występował w crx'ie 1 gen.

[ Dodano: 2009-07-22, 20:01 ]
Hahaha dobre naplastiku ktos napisał D16z5 xD Nie kupuj silnika 1wszej gen nawet juz po tym widac ze dojechany i conajmniej ze 400tys najechane jak zc1 to dobry wyremontowany siedzacy w budzie zeby sie przejechac . Z resztą jak zc1 bys miał wsadzac to bys musiał robic małe przeróbki cos o tym wiem xD

Hahaha dobre naplastiku ktos napisał D16z5 xD Nie kupuj silnika 1wszej gen nawet juz po tym widac ze dojechany i conajmniej ze 400tys najechane jak zc1 to dobry wyremontowany siedzacy w budzie zeby sie przejechac . Z resztą jak zc1 bys miał wsadzac to bys musiał robic małe przeróbki cos o tym wiem xD

to powiedz mi jakie prosze
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl