ďťż

Wolf

Myśle poważnie o przeróbkach mojej przyszłej civic. Chce wstawić wilnik B18... i doładować (350KM), zmienic zawieszenie... itd. Chcę na to poswięcic 20tys. ale to pozniej narazie inne 20tys mam na kupno wozu do przerobek. Fundusze są tylko nie mogę poradzic sobie z ilością modeli i typów silników. Mam możliwość kupic w swietnym stanie z '99 (nie chce starszej) civic 1.4 chyba 90KM bo nie wiem jak odrównic te 75KM. Nie wiem jaka to karoseria czy będzie bez problemu pasował B18. Teraz jaki B18... bedzie najlepszy bo tego terz jest kilka modeli. B18... i co dalej?
To EK9 cos takeigo chce kupic, tylko czy takie modele byly tez z silnikiem 1.4?

http://images.google.pl/i...6lr%3D%26sa%3DN

Jak zdobęde ten numer vin to poprosze o pomoc w rozszyfrowaniu.

Pytania sa jasne czy bedzie mozna wladowac B18(i jaki) do tego co jest powyzej?

To co moge kupic to 1.4i chyba. dowiem sie dokladnie łącznie z numerami.

W miare możliwości prosze o pomoc. Bo wariuje, kasa jest a wozu nie ma.
Proszę nich ktos mnie oswieci
dzieki.


ek9 to japonski Type R, kiera po prawej, nei wystepuje "dziko" w europie

do tej budy wsadzisz bez zadnych problemow kazda B serie, ze wzgledow oczywistych mowa tu o b16a2, b18c4, b18c6 itd

zrobic 350KM bedzie latwiej/lepiej na b18

20 tys to w moim mniemaniu malo na to co chcesz zrobic

a to co pokazales to wlasnie EK9 w ktorym seryjnie siedzi tylko i wylacznie B16B (1.6 DOHC VTEC, 185KM)

a to co pokazales to wlasnie EK9 w ktorym seryjnie siedzi tylko i wylacznie B16B (1.6 DOHC VTEC, 185KM

Którego szkoda uturbiać

Kup B18C4, który był montowany w Angolach Vti. Jest dosyć dostępny u nas, atrakcyjny cenowo w porównaniu do type'rowego i występuje ze skrzyniami o dłuższych przełożeniach, w sam raz do turbo, a czasem nawet z LSD. Pobuszuj też w "nasze Hondy" jest już parę takich szybkich Hond z uturbionym B18!
OK, dzieki.

Skoro ek9 jest na rynej japonski, to co jest jej odpowiednikiem w europie zebym wiedzial czego szukac aby pozniej nie bylo problemow z swap'em? Czy to ej9? a moze jakis eg9, byle nie byl starszy niz '99. tu sie mozna pogubic w tym. Czy jak civic wyglada jak ten pokazany wyrzej i ma silnik 1.4 (to chyba seria D) to bedzie tak samo latwo wsadzic tam B18? Jutro bede mial numery i zdjatka tego co chce kupic, tylko chce miec pewnosc ze da sie tam pozniej wbic B18.

Wielkie dzieki, czekam na kolejne wypowiedzi specjalistów )

pozdro


EJ9 - 1.4 (wsadzisz B18 po zmianie łap, elektryki itp)
EK3 - 1.5 (j.w)
EK4 - 1.6 VTi B16A2 (wsadzisz B18 bez najmniejszego problemu)

rudzinski ma racje... za 20k nie kupisz, nie wsadzisz i nie uturbisz na 350KM
ARTX z tego co kolega pisze, to ma 20 tys na auto teraz plus "inne" 20 tysi na uturbienie i swap.

ARTX z tego co kolega pisze, to ma 20 tys na auto teraz plus "inne" 20 tysi na uturbienie i swap ok ale jak za 20 tys chcesz zrobic 350konne B18?

ARTX z tego co kolega pisze, to ma 20 tys na auto teraz plus "inne" 20 tysi na uturbienie i swap.
ja zrozumialem wiec policzmy....

5,5-6k za kpl B18C4
1-2k za wsadzenie i podlaczenie

wiec zostaje ok 12-13k wiec za to mozesz zrobic soft turbo na ok 230KM
mozesz jeszcze kupic juz gotowe auto np moje

http://www.allegro.pl/ite...0km_type_r.html

to jest stara aukcja, aktualnie cena jest nizsza - 45 000 do negocjacji.

Masz gotowe auto, ktorym mozesz sie przejechac, zobaczyc jak smiga, jezdzi juz jakis czas, bezawaryjnie - co tez o czyms swiadczy Zrobione jest w nim chyba wszystko, moze jakies kosmetyczne zmiany by sie przydaly...

Sam silnik tez mozesz kupic jak bys chcial.

Jak cos to lap mnie na PW albo GG jak bys byl zainteresowany.
Ok Artx masz racje tak jak Rudziński z resztą i wiem o tym napisałeś to poprotu tak jakbyś myślał ze on chce wszytsko za 20 tysi zrobić . Nie zrozumieliśmy się nawzajem .
a skoro juz tak Staszek wyskoczyl to mozliwe ze w grudniu i ja bede mial do sprzedania moje B18C6 wtedy zmiescilbys sie w tych 20 tys bez problemu jak cos to PW
zdecydowanie wybralbym auto Javo, uliczny killer, w swoim planowanych modach nie zmiescisz sie w tej kasie co mowisz!!
Dzieki wielkie za rozwiniecie tematu. Jesli chodzi o kase to faktycznie nie zprecyzowalem tego do konca. Teraz prawdopodobnie kupie z motorem 1.4 z '99 za jakies 16k. W cigu roku szukam B18c6 sprzedaje (nie wiem za ile ten 1.4) dokladam do B18 i jest gitara. Licze ze za 2 tys sprzedam 1.4 doloze roznice do 20k bo auto za 16k wiec 4 reszty + 2 za 1.4 i mam woz z B18 za 20k. I po kolejnych wakacjach za kolejne 20k uturbienie i modyfikacje wszelkiej masci. taki byl plan

[ Dodano: 2007-10-13, 16:03 ]

Tylko mowisz o del sol? jest super ale malo miejsca bo tylko 2 osoby. malo praktyczny. wypad z 2 osobami gdziekolwiek (impreza) to juz problem. Ale samochod jest swietny ja o samym silniku mowie!! caly kompletny swap z turbo itd. buda juz jest zarezerwowana przez inna osobe. czyli oferuje Ci silnik ktory bez ZADNYCH problemow wkladasz sobie do takiego Civic jak chcesz kupic i na dzien dobry masz 300konna Honde, przemysl...



wykres z tych 366KM.

Na pewno latwiej jest zrobic 400km z B18 niz z D15/D16, ale jest wiele czynnikow ktore trzeba wziac pod uwage przy wyborze - D-seria czy B-seria?

Przedstawie kilka takich czynnikow:

1) Silnik- D-serie (1.5 i 1.6 - bo tylko takie wchodza w gre) mozna znalezc bez problemu, B-serie juz nie bardzo. Cena silnika - D-seria od 1000zl za 1.5 do 3000zl za 1.6VTEC SOHC. B16 kolo 5 000zl za kpl na swapa i B18 jakies 10 000zl za kpl na swapa.

3) Skrzynia D-seri bylo mnowsto, wiec i skrzyn bylo sporo Przelozenia mozesz sobie wymieniac, dobierac jak tylko chcesz. Skrzynie do D-seri dostaniesz od 100zl do 300zl w zasadzie na kazdym szrocie z Hondami. Dostac skrzynie do B-seri... Ciezka sprawa. Po pierwsze duuuzo drozsza, od b16 kolo 2000 od b18 nie mam pojecia, ale na pewno wiecej bo ma szpere w seri po drugie nie ma ich za duzo na rynku

4) Moc: Oczywiscie z B-seri wycisniesz wiecej przy nizszym doladowaniu. B18 doladujesz kolo 1bara i masz 400km, a w d-seri jak widac 1.7 to niecale 370km. 1 a 1.7 bara to duuuuza roznica

5) Ja jak bym budowal dzisiaj Honde Turbo to bym bral D-serie, glownie ze wzgledu na dostepnosc roznych czesci i cene tych czesci w przpadku awari, z ktora musisz sie ZAWSZE liczyc. Mozesz miec i 600km z b18 ale bez skrzyni daleko nie pojedziesz
jak grubo zrobisz to i d15 i b18 dobre
ale ponad 400ps to juz raczej tylko b18
wtedy i pod 600 nie strasznie

tu civic ok 350ps vs Porsche GT3
http://www.youtube.com/wa...y_X7Z4hbF8&NR=1
tak dlamotywacji w pracach nad b18T
pozdr
A moze tak b22 N/a i leczyc te turbawki ,lepsza zajawka
Doradziłbym rowniez dlubnac N/A i załozyc kompressor....

A moze tak b22 N/a i leczyc te turbawki ,lepsza zajawka
Doradziłbym rowniez dlubnac N/A i załozyc kompressor....


nazwe to nawet priceless
dla mnie b22 280ps czy k24 300ps to sa projekty z marzen ale...
ale zeby to b22 leczyło te turbawki to juz raczej musi zostac tylko na lawete i zawody
na codzien nie polatasz prawda ...
a w turbawce ustawiam mape na 0,6 bara i jade po bułki
a pod piekarnią spotykam EVO lub jakies Porsche i wtedy ustawiam 1,2 bara ....

ale zeby to b22 leczyło te turbawki to juz raczej musi zostac tylko na lawete i zawody
na codzien nie polatasz prawda ...


Eeeeee tam
Zakladasz filtracje lub airbox na trabki jedziesz gdzie ci sie podoba
Trompki som fajne

Buba, a kto Ci to wsadzi? Jeśli sam wszystko zrobisz to może jakimś cudem wyjdziesz na te 20k (chociaż szczerze wątpie chociażby ze względu na takie wydatki jak nowy pasek i napinacz rozrządu+pompa wodna, nowe świece, filtry, oleje, chyba że masz druciarskie podejście do tematu), a jak chcesz skorzystać z usług "fachowców" dorzuć jakieś kolejne 1500pln na samego swapa. A układ wydechowy? A co z heblami? Będziesz miał 350 koni z bębnami z tyłu? Kosztów jest duużo więcej niż CI się wydaje. Na samo jeżdżenie po części, do warsztatu itp kasa leci...
"Nikt nie mówił,że będzie łatwo nikt nie mówił,że będziesz miał to"


Doradziłbym rowniez dlubnac N/A i załozyc kompressor....


możesz rozwinąć tę myśl?
Zamiar mam taki aby oddac go do promotora imiec to z głowy. wiem wtedy ze bedzie zrobiony naprawde dobrze. Hamulce oczywiscie do wymiany. Nie chce tylko teraz juz kupowac bo moze sie cos zmieni w zawieszeniu i lipa. Takze jak juz bedzie motor to bede hamulce. Licze ze do konca gotow do jazdy "bezpiecznej" ( w sensie z hamulcami, tak 280-300mm i tyl tarcze od vti) to 30 tys. Mma nadzieje ze promotor nie zdziera skory. W sumie to poisalem sprawe i czekam na wycene szacunkową. Ale doczekac sie nie moge. Chyba Kuba nie ma czasu zbyt.

[ Dodano: 2007-11-17, 19:03 ]
Zamiar mam taki aby oddac go do promotora imiec to z głowy. wiem wtedy ze bedzie zrobiony naprawde dobrze. Hamulce oczywiscie do wymiany. Nie chce tylko teraz juz kupowac bo moze sie cos zmieni w zawieszeniu i lipa. Takze jak juz bedzie motor to bede hamulce. Licze ze do konca gotow do jazdy "bezpiecznej" ( w sensie z hamulcami, tak 280-300mm i tyl tarcze od vti) to 30 tys. Mma nadzieje ze promotor nie zdziera skory. W sumie to poisalem sprawe i czekam na wycene szacunkową. Ale doczekac sie nie moge. Chyba Kuba nie ma czasu zbyt.

[ Dodano: 2007-11-17, 19:03 ]
buba chyba nie wiesz w co się pakujesz,
lepiej oddaj auto komuś w okolicy, przynajmniej będziesz mógł zajechać i zobaczyć postępy w pracach.
np. u emg http://www.emg.wroc.pl/sh...20bc962e73bb134
Mirek swapy robi, sprawnie i elegancko, ale nie wiem czy też uturbi.

buba chyba nie wiesz w co się pakujesz,
lepiej oddaj auto komuś w okolicy, przynajmniej będziesz mógł zajechać i zobaczyć postępy w pracach.
np. u emg http://www.emg.wroc.pl/sh...20bc962e73bb134


Dzieki Daniel za pomoc. Wlasnie odstalem info od klienta, że faktycznie nie jest to najlepszy pomysl. Nie chwali tego wykonawcy. Wiecej zniszczyli niż zbudowali w jego projekcie. Prosze jesli ktos zna dobra firme, która dobrze i żetelnie to zrobi. A co myślicie o VTG?
oddaj do EMG juz nie jedno auto zrobil i ludzie zadowoleni chyba
czarna mamba myslisz, że moga nie chciec sie bawic w civic turbo? Wydaje mi sie ze na tym zarabiaja wiec w czym problem?

[ Dodano: 2007-11-18, 19:53 ]
tak ale chyba VTG nie robi tyle projektow co PromotoR
rozumiem ze mówisz o hondach ... hond nie tak wiele , to fakt....
przede wszystkim Corvette, Mitsu EVO, Subaryny do rajdów, 1/4 w niezliczonej ilości... same tłuściochy

ale najszybsze FWD DRAG (civic) w PL pochodzi z VTG ----> 10,7 ET
oraz dwa najmocniejsze i najszybsze w EUROPIE 4x4 tez VTG 8 i 9-ki ET
a co to ma wspolnego z tematem?
nie masz budżetu na oddanie do VTG...
EMG świetnie zrobi swapa.
SSGarage może zrobić i swapa i potem uturbić. Równie fachowo, a taniej niż VTG.


SSGarage może (...) uturbić. Równie fachowo, a taniej niż VTG.


z calym szacunkiem ale zeby snuc takie teorie (bo stwierdzenie byloby rownie niepewne jak to, ze belgia pojedzie na Euro2008) to najpierw trzeba zrobic kilka takich aut jak powiedzmy... Mamby (by VTG) zeby moc napisac ze rownie fachowo i jeszcze do tego TANIEJ hehe.
JA SWAPUJE ZA DARMO i rownie swietnie co wy - jeszcze zadnego nie zrobilem wiec bezawaryjnie
hmmm... niech pomysle...
http://www.laskeyracing.com/shop/bseries.htm - gdzies tam powinien być guzik "ORDER". i masz silnik jak Mamba. gdzie więc filozofia?
Nie zrozum mnie źle - mam do Grześka ogromny szacunek za doświadczenie, wiedzę i takietam, ale Hondy to nie jego główna specjalność.
Przyznasz mi że silnik Mamby można było złożyć za mniejszą kwotę niż tę którą zostawił.
Nie chcialem sie wbijac w przeypachanke kto jest lepszy ale jak juz zaczales ironicznie to masz...

A to musi byc jego glowna specjalnosc zeby byl najlepszy? Tym gorzej dla ss garage, bo narazie 10.7 nikt nie pobil - i zaraz zaraz... nie jest to jego specjalnosc i nie bylo KLIK - ORDER haha.

BTW - mamba to nie klik order (a ty sam odlewales tloki i projektowales sobie korby?) bo zlozyc silnik wiele osob potrafi, kwestia co sie wsadzi i jak sie wszystko zaplanuje i wystroi. Jak takie to proste to zamowcie taki silnik, zobaczymy ile pojedzie. Podpowiem ci - Samo nie jezdzi.
No i popatrz... mamba leje na glowe czasami i trwaloscia (daily maxymalnie oporowo upalany driver) wszystkie wasze projekty.

a co to ma wspolnego z tematem?

jeśli moja wypowidz ma nieiwle wspólnego z tematem ... to Twoja tym bardziej

ale wyjaśnie...
PS padło pytanie o VTG...
wiec powiedziałem ze firma dobra i o skali europejskiej, następnie potwierdziłem projektami i wynikami

pozdroweczka

PATI sam wiesz ze wynik koncowy (parametry osiągi itp) nie maja raczej niewiele wspólnego z tym ze blok był składany w usa a nie w pl ( tłok to tłok, korba to korba)

PATI sam wiesz ze wynik koncowy (parametry osiągi itp) nie maja raczej niewiele wspólnego z tym ze blok był składany w usa a nie w pl ( tłok to tłok, korba to korba) to tak teoretycznie wedlug Twoich slow nie liczy sie kto posklada tylko kto wystroi (chyba ze jeszcze uwzglednimy na wstepie kto zaplanowal i co)
I tak http://www.ecu-performance.com.pl/ rulezz,szybko, przyjemnie i bez stresow jak to w innych firmach bywa

PS poznałem tez chloakow z VTG i naprawde lubia to co robia ,a robia dobrze

to tak teoretycznie wedlug Twoich slow nie liczy sie kto posklada tylko kto wystroi (chyba ze jeszcze uwzglednimy na wstepie kto zaplanowal i co)

Ty jestes najlepszym przykladem tego jak wazne kto ci zlozy silnik i wystroi
najlepszą reklama jak widać są zadowoleni klienci, ja osobiście też polecam ecu-performance

najlepszą reklama jak widać są zadowoleni klienci, ja osobiście też polecam ecu-performance

a ja polecam kazda dobra firme, ktora ma czas zrobic DOBRZE auto. Bo wiele firm bierze na siebie 100 aut i robi dlugo i/lub z kiepskim skutkiem. Kazdy wybiera jak chce i co chce i gdzie go chca a potem cieszy sie lub placze widzac efekty

rudzinski napisał/a:
to tak teoretycznie wedlug Twoich slow nie liczy sie kto posklada tylko kto wystroi (chyba ze jeszcze uwzglednimy na wstepie kto zaplanowal i co)

Ty jestes najlepszym przykladem tego jak wazne kto ci zlozy silnik i wystroi
spodziewalem sie tej osobistej wycieczki z Twojej strony

czy jestem najlepszym przykladem? tez mozna podysklutowac bo w tym sporcie rozne sie rzeczy dzieja i sam dobrze o tym wiesz

unikalem udzielania sie w tym temacie z racji "powiazanie" z jedna z firm bo wtedy traci sie czesto w oczach innych jako obiektywny obserwator

efektywnosc setupu w duzej mierze zalezy od tego ile w niego wpompujesz $. sadze ze gdyby takie ssg czy XXXXX dostalo dokladnie te same czesci z setupu marcina to auto osiagami jak i bezawaryjnoscia bylo by BARDZO zblizone. ale wiekszosci z nas nie stac na takie graty wiec jak tu porownywac?

sadze ze gdyby takie ssg czy XXXXX dostalo dokladnie te same czesci z setupu marcina to auto osiagami jak i bezawaryjnoscia bylo by BARDZO zblizone. ale wiekszosci z nas nie stac na takie graty wiec jak tu porownywac?

dokladnie takie same graty - i w tym tkwi diabel - bo diabel tkwi w szczegolach.
Jakich gratow uzyc to tak zwane know how. Ty myslisz ze $$$ to panaceum na problemy? Mylisz sie.

Ty myslisz ze $$$ to rozwiazanie? Mylisz sie a jak nazwiesz mozliwosc zakupu sprawdzonych komponetow? takich ktore w duzej mierze gwarantuja ta bezawaryjnosc i pozwalaja na osiaganie czasow i wynikow?
Witek - odbiegasz od tematu. Ja nie mówie że VTG jest poniżej promotora czy czegokolwiek. Daleki jestem od tego.
Nawiązuje do tematu, że delikwent (autor topica) ma do wydania na dłubanie 20 tysi. Do jazdy na codzień nie potrzebujesz bloku Bensona.
O strojeniu polemiki nie bedzie - Dominik i koniec

......................
O strojeniu polemiki nie bedzie - Dominik i koniec


hmm Dominika znam ale kim jest KONIEC?

Myśle poważnie o przeróbkach mojej przyszłej civic. Chce wstawić wilnik B18... i doładować (350KM), zmienic zawieszenie... itd. Chcę na to poswięcic 20tys. ale to pozniej narazie inne 20tys mam na kupno wozu do przerobek.

Myślę, że trzeba trochę ochłonąć, bo do uturbiania B-serii u buba jeszcze bardzo daleka droga


Witek - odbiegasz od tematu. Ja nie mówie że VTG jest poniżej promotora czy czegokolwiek. Daleki jestem od tego.
Nawiązuje do tematu, że delikwent (autor topica) ma do wydania na dłubanie 20 tysi. Do jazdy na codzień nie potrzebujesz bloku Bensona.
O strojeniu polemiki nie bedzie - Dominik i koniec


1. czyli wg ciebie jesli vtg to tylko tuleje bensona?
2. 20 tys pln - moze sie uda mu zrobic auto ale kazdy wie ze oszczedzanie to wydanie wiecej kasy.
3. ja nie mowie ze ma robic z vtg bo i tak tam go pewnie nie przyjma ze wzgledu na duza ilosc pracy.
4. jak dla mnei to on moze jechac nawet do pana mietka z garwolina

. jak dla mnei to on moze jechac nawet do pana mietka z garwolina jakies dokladniejsze namiary??


1. czyli wg ciebie jesli vtg to tylko tuleje bensona?

Nie, nie tylko - nigdzie tak nie napisałem.


ITR napisał/a:
. jak dla mnei to on moze jechac nawet do pana mietka z garwolina
jakies dokladniejsze namiary??


miło że ktos o mnie pamiętał ...

wprawdzie hond jeszcze nie robiłem ale mam duze doswiadczenie z maluchami i duzymi fiatami a i turbo też gdzies tam upchne

Mietek z Garwolina info pw
to juz wszystko w temacie??
O kurna ale zadyma sie zrobiła. Taki niepozorny temacik zaczałem, myslalem ze bedzie zignorowany przez was, a tu masz ci los, takie rowniniecie tematy. Bardzo mnie to cieszy. Jesli chodzi o te 20k na b18 turbo to przemyslalem sprawe po rozmowie z Bartkeim R i po sieledzeniu tego co sie tu dzieje. Nie ma sensu oszcedzac bo...

blok z wałem wysyłasz do US i dostajesz spowrotem gotowy dół.
seryjny blok wytrzymuje pod 400 koni. dobrze wystrojony.
dużo mocy pochodzi z głowicy - a dobrze zrobiona może być warta tyle co dół.
ECU Performance głównie stroi.

popytaj jeszcze w innych miejscach niż PromotoR - zrob rozeznanie rynku.
Ja Ci powiem tak, jak wszędzie tak i tutaj każdy swój ogródek chwali. Ja nie jestem związany w żaden sposób z żadną z wymienionych firm ani z żadną inną.

Ale z tego co się naczytałem do okoła to bym Promotorowi nie oddał auta. Właściciel to miły gość i tak dalej, ale no kurcze raz jakbym przeczytał o fuckupie to ok, przypadek, 2gi raz OK no zdarza się, ale czytałem więcej i ... nie wiem

Jedno jest pewne jak techno w trendzie, jedyną osobą która mi przychodzi na myśl jeśli chodzi o mega obsługe klienta, terminiwość i fachowość na 100% do Dominik z ecu-performence. Zadzwoń i spytaj, może Ci to złoży, sobie 6XX KM złożył w k20. A jak on się podejmie i powie że zrobi na 1 go maja, to 30 kwietnia auto będzie gotowe, będzie działało i będzie jeszcze wymyte w środku i na zewnątrz i jak się umówisz na 30 tys, to chocby skały srały to bez Twojej wiedzy nagle nie wyjdzie 30000 i extra 5000 PLN bo coś tam.

pzdr



ecu performers nie robi turbo z tego co wiedz, poprawcie mnie jesli sie myle.


Mylisz się, np. Ajaxa B18 przejeździło bezawaryjnie cały sezon z ponad 500 KM.

A jak nie chcesz żeby twoje auto było przepychane z kąta w kąt to daj właśnie je dominikowi. On bierze do roboty jedno auto, a jak skończy to dopiero następne.
Dla mnie to jest olbrzymi plus.
buba, zastanow sie jeszcze raz czy chcesz te 350hp, a do tego od pyty nerwow, stresow, czekania, dzwonienia, jezdzenia, sprawdzania, ustalania, noszenia, worzenia, wymian, napraw, zamian i bog wie jeszcze czego...
tak tylko pisze zeby byla mniejsza konkurencja

[ Dodano: 2007-11-20, 17:55 ]
buba napisał/a:
Promotor oferuje blok prorace to ok, prostreet chyba bedzie mial blizej do granicy wytrzymalosci wiec szanse beda wieksze na remonty.

Sorry buba ale ty troche mowisz jak slepy o kolorach. Z twoich wypowiedzi wychodzi ze ogolnie jestes laikiem a wiec dalej dedukujac jestes jak bezbronne piskle zdane na laske lub nielaske jakiegos "tunera"

Co to jest blok prorace a co to jest blok prostreet? Na moja logike to na sam blok o nazwie prorace to sklada sie setup za min. 10000 pln + glowica + kolektory, rurki, turbo, wydech, komp, strojenie - nie widze tego w 30000 No ale moze PRORACE to cos innego niz ja mysle... no wlasnie... co to?


zapraszam na strone promotormocy.pl tam jest opisane. Wiem tyle co tam jest zamieszczone. Jesli chodzi o moj laizm, to prawda. Dlatego tu jestem a wy jestescie potzrebnimi do tego aby mnie oswiecic. NIe porwalem sie z motyka na ksiezyc. Mam jeszcze duzo czasu ktory poswiecen na poszerzenie wiadomosci na ten temat abys nie mogl powiedziec o mnie tego pozniej jak bym hipotetycznie do ciebie udal sie z poleceniem realizacji takiego projektu. OK?

[ Dodano: 2007-11-20, 21:05 ]

no no no
tylko nie PiS
ich czas już minął
ich czas minął w PISdu

PS wiemy ze kute d i b serie sie sypią w PL przy sporo mniejszych mocach niz 400
wiec te 400 z serii to tak troszke chyba ze only dyno day

chcialbym tylko zauwazyc jedna rzecz. buba pare razy wymienil moje nazwisko i ze ze mna to "konsultuje". chcialbym zauwazyc ze nie jest to doradzanie GDZIE zrobic a bardziej tlumaczenie, czego pi razy drzwi potrzeba i ile to moze kosztowac.

pis bracia z roznych stajni


swieta prawda. Jak co niektorzy zauwazyli ucze sie. Rudzinski pomaga mi zczaic o co w tym wszystkim chodzi poniewaz ma taki motor.
ja zaczne od drugiej strony, długo jeździsz autem? jeździłes jakimś mocnym autem przez dłuzszy okres czasu? pytam serio dlatego, że gdy już włożysz te B18C4 pod maskę to wypadałoby pojeździć żeby się wjeździć, może się wydawać że to "tylko" 169 koni w serii [o ile ją trzyma] ale uwierz mi że zapier... to niemiłosiernie więc mógłbys szybko skończyć przygodę ze swoją Hondą [czego Ci nie życze] wyjeżdżając z jakiejkolwiek stajni i mając pod butem do dyspozycji nawet te 300 koni. Ja nie prowadziłem, ale jechałem Civic'iem który miał 200 koni [sam mam ich aż 90] i powiedziałem jedno - ja nie chcę narazie takiego auta, w tak lekkiej budzie jak EG czy EK/EJ tyle koni to jakaś masakra[jak dla mnie - wiem że dla niektorych to smieszne], wiadomo że jak się wjeździsz to inaczej to wygląda i później ciągle mało... ale najpierw pobaw się wolnossakiem a później kuj silnik i składaj go w USA. Jeśli ja bym miał 30tyś to przede wszystkim zainwestowałbym w konkret hebel i konkret zawias. Nie jakieś przeszczepy z czegoś... Zrób sobie podstawy do tego co masz w planach, żeby nie wydawać dwa razy pieniędzy. Wydaj na hamulce, zawias i silnik + robocizne 20 tyś. zrób porządny wydech, dolot, pojeździj takim autem, a później pomyśl czy masz aspiracje do tego żeby zakuwać i celować w 400 koni

Może jesteś już zdecydowany, może jesteś już doświadczony w takich mocach... to co innego
autor raczje wygląda na zdecydowanego, ale to fakt, że w normalnej jeżdzie 400KM i przedni napęd to kiła mogiła- moc nie do wykorzystania. Rozumiem, ze ktos robi auto na wyscigi, ale na miasto to jest kiszka. Za tą kasę lepiej kupić jakieś autko RWD i cieszyć się jazdą
a jezdziles takim autem po miescie? bo ja uwazam ze takie 350-400 to jeszcze na lajciku po miescie smiga
jechałem nawet z tobą kiedyś:) do tego jeszcze było mokro więc koła buksowały aż budą trzęsło i nie było jazdy

Oczywiscie da się jeździć, ale na pewno moc nie jest wykorzystywana w 100%, a auto robi sie bardziej podsterowne w zakretach

Gdyby to było RWD albo AWD to by sprawiało dużo więcej frajdy. Nie bez powodu praktycznie nie produkuje się samochodów z przednim napędem powyżej 250KM.

a jezdziles takim autem po miescie? bo ja uwazam ze takie 350-400 to jeszcze na lajciku po miescie smiga

Nie po Warszawie. Chociaz tutaj to bardziej jazda na niskim profilu zabija...

jechałem nawet z tobą kiedyś:) do tego jeszcze było mokro więc koła buksowały aż budą trzęsło i nie było jazdy na zimowkach, prawda?

Blade, a czym sie rozni warszawa? ze korki sa?

a jezdziles takim autem po miescie? bo ja uwazam ze takie 350-400 to jeszcze na lajciku po miescie smiga

Przy 500-600KM jeździ się jeszcze lepiej po mieście, bo większy lag jest

rudzinski napisał/a:
a jezdziles takim autem po miescie? bo ja uwazam ze takie 350-400 to jeszcze na lajciku po miescie smiga

Przy 500-600KM jeździ się jeszcze lepiej po mieście, bo większy lag jest


brzmi zabawnie... ale to prawda

uwazam ze nie ma znaczenia czy moc max 250 czy 500hp fwd

i tak przy 500hp w turbo ustawiamy na 1 biegu moc okolo 250
na dwójce 300 i tak dalej
wiec na co dzien spoko looz

prawdopodobnie wieksze kłopoty z trakcją bedzie przy 250hp NA niz 500 z T
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl